Jos sinulla olisi eri kokoiset tissit, niin
Kommentit (6)
hieman isompi kuin oikea.
En ole edes harkinnut leikkausta.
Mulla on oikea ihan selvästi isompi, ja liivien kanssa on joskus vähän ongelmia, mutta en ole mitään toimenpiteitä harkinnut.
Mulla on toinen tisu about D tai E ja toinen F.
Eli yksi-kaksi kuppikokoa on eroa.
Rintsikoilla voi tehdä paljon. Eli sen takia en edes harkitse kosmeettista kirurgiaa.
Mutta nää roikkuu aikas pahasti ja jos nyt laihdun viitisen kiloa, niistä jää jäljelle pelkät nahkapussi ) : Ja sitten mennään kullä tohtorin pakeille...
AINA ollut toinen rinta isompi kuin toinen. Itseä asia on häirinnyt ihan teinistä asti ja olen nyt lasten jälkeen ruvennut pohtimaan vakavissani, että haluaisin silikonit. Mies vastustaa. Mies inhoaa silikoneja ja muutenkin isoja rintoja. Itse käytän 85C/D liivejä, mallista riippuen. Omasta mielestäni voisivat isommatkin olla. Mies on sanonut ettei eroa huomaa ellei katso rintoja suoraan edestä ja eihän niitä kukaan nää. Tätä "taistelua" on käyty kohta 4 vuotta. Itse haluan isommat, samaa paria olevat rinnat ja mies suostuu korkeintaan rintojen kohotukseen mikä käytännössä pienentäisi rintoja..
Oikea rintani on hieman isompi. Toinen on ehkä B ja toinen C. Joskus se harmittaa rintaliivien ostossa, mutta se ei pahasti häiritse. Ennen imetystä olivat ihan samankokoiset, A:t, mutta pidän niistä kuitenkin nyt enemmän kuin ennen lasta, joten en valita.
Mies on kysynyt joskus samaa - ja mulla on eri kokoiset. (Imettäessä olivat samaa kokoa...) Loukkaannuin tietysti vähän! Vastaus on että en. Muutenkin kun ovat niin pienet ruppanat, etten niitä mitenkään voi pukeutumisessa korostaa, niin ihan sama, kun eroa ei t-paitaliivien kanssa huomaa. Operaatio on aina riski, toipuminen enemmän tai vähemmän kivuliasta, ja jos olisi sen verran irtonaista rahaa, käyttäisin sen muihin hankkeisiin.