Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni istuu päivät pitkät tietokoneella

Vierailija
15.01.2010 |

Mitä teen kun mieheni istuu päivät pitkät koneella ja on facebookissa.. Häiritsee aivan valtavasti kun en tiedä mitä hän siellä tekee. Toki olen kysynyt ja vastaukseksi olen aina saanut " en mitään mikä loukkaisi sinua" Itse en perusta tästä yhteisöstä pätkääkään.. Mitä tehdä?!?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki en kenellekkään halua tälläista "kohtaloa".. Mieheni tulee kyllä nukkumaan samaan aikaan kanssa. Täytyy kokeilla tuota tekniikkaa jospa se toimisi. Hyvin sanottu "olen vähän mustasukkainen facebookille" niin taidan itsekin olla..

Vierailija
22/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen se fasebookista riippuvainen ja olenkin aika paljon tällä kannettavalla tietsikallani...jopa liikaakin jolloin tulee morkkis etenkin lasten takia.

mutta siis mieheni on vielä enemmän. jopa ammatiltaan tietokone alalla joten meiltä löytyy kolme tietokonetta sekä lisäksi kaikenlaisia peliohjaimia yms. oheisroinaa joihin menee hermot etenkin siivotessa. Aikaisemmin kun meillä ei vielä ollut lapsia istui koko illan pelaamassa kaverin kanssa tietokoneelle. olin ja olen edelleen mustasukkainen hänen kaverilleen jos kovin monta iltaa peräkkäin menee siihen ettei itse näe kuin selän miehestään. nykyään kuitenkin on lapsienkin kanssa. yhdessä katsoo minun kanssani telkkua kunnes saadaan kymmeneltä illalla lapset nukkumaan.

silti ihana isä ja rakastan häntä. itseasissa menimme juuri naimisiinkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä olen itekin Facebookissa ja miehen kaveri. Mun mies pelaa Mafia Wars -peliä, ja chattailee niitten pelikavereitten kanssa joita sillä on ympäri maailmaa.

Muuten ok mut kohtuus kaikessa! Se käyttää ihan jokaisen vapaan minuutin (onko niitä perheessä jossa on kolme alle 4-vuotiasta lasta..?) koneella, laittaa leivät muksuille nenän eteen ja poistuu ite pelaamaan yms. Mä olen ite usein illat töissä ja koti on hirvittävässä kunnossa kun tulen kotiin...

Vierailija
24/26 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheessä jossa on monta lasta olisi edes ylimääräistä aikaa.. Kaikki aikahan kuluu lasten kanssa oleillessa :)Sen aion tehdä selväksi jos ja kun saan itsekkin pienokaisia, ettei perheessämme istuta tietokoneella koko iltaa. Se ei saa olla tärkeämpi kuin perhe. Joskus tuntuu inhottavalta kilpailla ajasta tietokoneen kanssa, niin naurettavaa!

mutta näin siinä meillekin kokonaisuudessa kävi. Nyt ollaan sit eri talouksissa, ei miestä

kiinnostanut perhe sit kuitenkaan... (Kannattaa hoitaa viesti todellakin perillen ENNENKUIN alkaa sitä jälkikasvua suunnitella! nm.baby 9kk ja ero)

no kyllä näköjään täytyy tehdä asia selväksi.. Ei kuulosta tilanteesi mitenkään päin kivalta. Vaikka tuntuisi, että tämän miehen kanssa haluan perustaa perheen silti tulee mieleen joskus et miks ihmeessä, koska hän istua nökötää koneella ja koodailee facebookissa. Mitä niin ihmeellistä siellä voi muka olla?!?

Vierailija
25/26 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheessä jossa on monta lasta olisi edes ylimääräistä aikaa.. Kaikki aikahan kuluu lasten kanssa oleillessa :)Sen aion tehdä selväksi jos ja kun saan itsekkin pienokaisia, ettei perheessämme istuta tietokoneella koko iltaa. Se ei saa olla tärkeämpi kuin perhe. Joskus tuntuu inhottavalta kilpailla ajasta tietokoneen kanssa, niin naurettavaa!

Vierailija
26/26 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin siinä meillekin kokonaisuudessa kävi. Nyt ollaan sit eri talouksissa, ei miestä kiinnostanut perhe sit kuitenkaan... (Kannattaa hoitaa viesti todellakin perillen ENNENKUIN alkaa sitä jälkikasvua suunnitella! nm.baby 9kk ja ero)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan