Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku ravitsemusihminen selittää mulle tämän?

Vierailija
15.01.2010 |

Kun sanotaan, että tyydyttyneet rasvat ovat pahoja, niin miksi on mm. WHO:n mukaan okei antaa vauvalla 2 -vuotiaaksi asti pelkkää tyydyttynyttä rasvaa rintamaidon muodossa? Eli vauva menestyy proteiinilla ja rasvalla mutta aikuinen ei? En tajua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestyy pelkällä verellä! Miksi me kaikki ei pelkästään juoda verta?

Vierailija
2/2 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kertyy vartaloon, mikäli rasvan kuluttaa siitä ei ole haittaa. Siksi isovanhempammekin ovat selvinneet läskisoosilla ja perunalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla