Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään selvisi etten koskaan saa toista lasta :( Kertokaan mitä hyvää on siinä että

Vierailija
14.01.2010 |

on vain yksi lapsi. Mieluiten hyviä puolia sekä vanhemman että lapsen näkövinkkelistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei tartte tapella vanhempien huomiosta

-yksi lapsi on helppo ottaa mukaan -> pääsee todennäköisesti helpommin kaikenlaisiin mielenkiintoisiin paikkoihin

-oppii viihtymään myös yksin

-jos lähipiirissä vanhemmilla vähän lapsiperheitä, niin ainokainen tulee helposti ikäistään kypsemmäksi (aikuisseura haastaa ajattelemaan ja toimimaan eri tavalla)

-ei perintöriitoja, sisaruskateutta tai -kaunaa

-on tavallaan pakko oppia sosiaaliseksi ja ottamaan muut huomioon jo meinaa saada ikäistään seuraa (kun ei sisaruksia takuuseurana)

-harva ainokainen nipottaa ja niuhottaa asioiden jakamisesta. Mitä väliä saako sentin ohuemman siivun jätskiä tai saako lapsi nyt tasan samanarvoisen joululahjan kuin serkkunsa? Oikeasti, monet sisarukselliset tuntuu aivan älyttömän aggressiivisesti ajavan sitä että juuri HE tai HEIDÄN lapsensa saavat ihan yhtä paljon kuin muutkin riippumatta olosuhteista.

Sori että tuli nhäin tylsästi ranskalaisilla viivoilla, mutta olen aiemminkin vastannut vastaaviin :) Itse en ole koskaan kaivannut sisaruksia, enkä kokenut ainoana olemista mitenkään negatiivisena.

Vierailija
22/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa kuin kahden. Jää aikaa ja rahaa enemmän kaikkeen. Parisuhteelle, itselle, lapselle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan superhyper onnellinen siitä yhdestä lapsesta!!! monet jäävät sitäkin paitsi.

Vierailija
24/24 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia on enemmän vauva-aika voi olla hirmuista, kun kaikki nukkuvat eri aikaan ja itse et siis nuku juuri lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi