Voiko aikuinen järjestää synttärit
laivalla? Tulisitko sinä?
Ihan vain 10 hlöä. Pitäisi tietysti varata etukäteen, mutta ei se sitten mikään yllätys ole, jos täytyy kertoa kaikille.
Miten koirien ja kissojen hoito? pitääkö unohtaa koko homma?
Kommentit (11)
ja synttärisankari siis maksaisin, tarjoaisin sen tavallaan heille.
ja matkalle lähtisin haluisin varmaan lähteä mun miehen kans tai perheen kesken
en tulis
ja synttärisankari siis maksaisin, tarjoaisin sen tavallaan heille.
mulla meni viimeksi neljän lapsen kanssa 70 euroa.
Mutta noi aikuisten synttäri jutut on vaan niin noloja jollei kyseessä ole joku tasaluku... Täysin naurettavaa olla siis "Ou jee mä täytän 33v! juhlitaan mua!"
Jokaisella noita vuosia tulee eikä siinä ole mitää ihmeellistä. Ainoastaan lapsellinen pöyhistelytilaisuus... Lasten ja nuorten synttärit ymmärrän. Ei synttäreitä tarvii piilotella tai kokonaan unohtaa mutta että jotain ylisuurta hypettämistä en tajua.
tulee varmasti halvemmaksi kuin ravintolailta+ taksit kotiin ym, riippuen tietysti missäpäin Suomea asuu.
Laivoissa ei ole mitään hohtoa. Oksentelevia ja örveltäviä keski-ikäisiä täynnä.
Mun lähiystäväpiirissä juhlitaan synttäreitä ainakin kakkukahveilla, oli sitten kyse tasavuosista tai ei. Ja huom. ei olla mitään teinejä, vaan yli 30v. kaikki. Jos joku kykenisi kustantamaan kaikki läheiset laivalle synttäreille, niin todellakin lähtisin! Olisi ihana yllätys! Ja mitä rahan kulumiseen laivalla tulee, niin jokainen kutsuttuhan tekee itse ratkaisun, onko varaa lähteä ja mihin rahat laivalla kuluttaa. Tyhmää ajatella, ettei voisi edes kutsua, koska ihmisillä menee siellä rahaa...
Miksi aikuinen ei saisi juhlia vaikka mitä välisynttäreitä jos haluaa? Omassa kaveripiirissäni keksitään vaikka mitä juhlan aihetta ajoittain, että saadaan kivaa porukkaa kokoon.
vahtimassa neljää lasta ja laivamatka olisi sellaisena ajankohtana, ettei tarvitsisi ottaa palkatonta vapaata työstä...