Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta miten monta aloitusta löytyy sikainfluenssasta!

Vierailija
02.11.2009 |

Ja rokotteesta! Löytyy näitä "luotettavasta lähteestä" poimittuja salaliittoteorioita siitä, miten paha tuo rokote on. Mä menen keskiviikkona ottamaan sen rokotteen. Olen raskaana viikolla 30.

Ensiksi ajattelin, etten uskalla ottaa rokotetta koska sitä ei ole pystytty tutkimaan kunnolla raskaana olevilla. (yllätys)

Lopuksi tulin siihen tulokseen, että olen kuitenkin värjäillyt hiuksiani, tupakoinut joskus, käyttänyt alkoholia (en tosin raskauden aikana), kokeillut huumeita teininä,

syönyt lisäaineellisia ruokia, ottanut tatuointeja, lävistyksiä, käyttänyt kosmetiikkaa ja asun suurkaupungissa melkein keskustassa, joten myrkkyjä olen tunkenut itseeni kyllä.

Jos nyt on pienikin mahdollisuus, että säästyisin sairastamasta ikävää tautia ja voisin samalla suojata syntymätöntä lastani, olen valmis ottamaan rokotteen. Uskon, että yli 38 asteen kuume tekee enemmän pahaa sikiölle, kun tämä "hätäpäissään kokoon kääritty rokote".

Ilmoittelen keskiviikkona miten kävi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähdä miten mamman käy..

Vierailija
2/2 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sit piikitetty, olo aivan samanlainen kuin ennen rokotetta. Pistokohtaa kutitti hieman pari tuntia sitten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla