Kotona vauvan kanssa, elämän parasta aikaa.
Uskomatonta, että tästä ihanasta ajasta oikein maksetaan, ja hyvin vielä! On ihana asua Suomessa. :-)
Kommentit (9)
kaikkeni turvatakseni pienen ihmisen elämäntaipaleelle hyvän alun. Olen yllättynyt siitä, miten täysipainoisesti sitä on mahdollista olla vauvan kanssa onnellinen. Ettei sitä kaipaa mitään muuta, elämän prioriteetit ovat menneet kohdilleen. En halua missata sekuntiakaan tästä olosta ja vauvan kanssa oleminen on myös opettanut hetkeen pysähtymistä ihan uudella tavalla.
Noin mäkin olen ajatellut, kolmen lapsen äiti joka palaa töihin muutaman päivän päästä.. :( Mutta ihanaa aikaa,olen onnelinen että olen saanut kokea tämän!
Nyt lapset "jo" 4v ja 6v ja vuoden olemme olleet pois kotielämästä, oli ne vaan ihania aikoja! Onneksi opiskelen niin saan olla edelleenkin lasten kanssa pitkät kesät kotona, joululomaakin 5 viikkoa, mahtavaa!
Rakastan olla kotona lasten kanssa, ei ole tylsää, mahtavaa aikaa se on. NAUTI!!!:)
olen ajatellut koko ajan. 23.12 jäin äitiyslomalle, eilen poika täytti 11 kk ja vuoden päästä olen töissä.
Omat menot ovat radikaalisesti tippuneet, siis omia menoja ei juurikaan ole. Olen käynyt... ehkä 3krt ulkona syömässä, konserteissa olen kyllä käynyt, Tavastialle on yli 100 euroa mennyt, mutta mieletön pudotus entiseen.
Vaatteita ostin viimeksi viime keväänä ja hyvin pärjätään.
Nautin jokaisesta hetkestä mitä kotona saan olla eikä ole ikävä töihin eikä palkkaa, kun kotona saan paljon enemmän.
En ole koskaan ollut niin väsynyt, niin ruma, niin tylsistynyt kuin äitiysloman aikana.
Mun elämän parasta aikaa oli opiskeluaika, ehdottomasti. Silloin oli parhaimmillaan kaikin puolin kivaa.
Sairastelu toki varjosti tuota aikaa, niinkuin työssäkäyntiäkin.
loppuu ihan pian äitiysloma ja on pakko mennä töihin. On hirveää viedä 10-kuinen lapsi päiväkotiin 10-tuntisiksi päiviksi, mutta minkäs teet. Suomessa kun ei kotonaolosta enää äippärin jälkeen mitään makseta, eli lainat ja elämiset on sula mahdottomuus hoitaa ilman töihinpaluuta. Hyvä kun äitiysloman ajan on selvinnyt. Mutta se on elämää...
Suomessa kun ei kotonaolosta enää äippärin jälkeen mitään makseta, eli lainat ja elämiset on sula mahdottomuus hoitaa ilman töihinpaluuta.
missäköhän sitten maksetaan?
Ajattelin AIVAN samalla tavalla, kun sain ensimmäisen lapseni. Nyt kahden pienen lapsen äitinä olen vieläkin ihmeissäni, että voin hoitaa lapsiani ihan itse ja saan siitä vielä rahaakin. Onnea teidän perheelle ja NAUTI! oikein kunnolla. Elämän parasta aikaa kaikkineen. Tee ajasta itsellesi ja vauvallesi ihanaa ja seuraa kasvua ja kehitystä. Kerhoilkaa, ulkoilkaa, tavatkaa kavereita ja NAUTTIKAA toisistanne.