Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enään tätä raskautta!!!

Vierailija
14.01.2010 |

Meillä on perhe aivan loppu tähän mun hormooni myllerrykseen joka tuli aivan puuntakaa. Alkoi rv13 ja jatkuu edelleen. Jäljellä raskautta olisi vielä n.5vk. Mikään ei ole ollut hyvin vaan kaikki vituttaa ja mikään ei ole hyvin. Edelliset kolmeraskautta ovat olleet jotain aivan muuta, joo tiedän että kaikki raskaudet ovat erillaisia jne. Mutta nyt alkaa perkele riittämään. Mä en ihmettelis jos lapset ja mies ottaa kohta lopputilin musta. Mä haluan itseni takaisin!!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntui joskus alle rv 20, etten jaksa olla raskaana enää sekuntiakaan. Vointini oli kiikun kaakun henkisesti JA fyysisesti. Nyt rv 32 tuntuu jo paljon paremmalta. :)

Vierailija
2/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä ajattelin. Ei ollu kuule väliä, onko kätilö kiva tai verhot oikean väriset ja luomupuuvillaa. Tulee keskityttyä olennaiseen, synnytykseen:). Tsemppiä lujasti viimemetreille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jos olosi koko ajan on kuin perseeseen ammutulla karhulla, pyydä ihmeessä neuvolasta aikaa lääkärille.

Raskaushormonit aiheuttavat pikemminkin tunneAILAHTELUA eli sitä, että tunteet vaihtuvat ääripäästä toiseen herkästi. Itkettää, vituttaa, mutta myös naurattaa herkemmin!

JOS sinulla on lähinnä tuota vitutusta, niin itse veikkaisin ennemminkin synnytysmasennusta. Sitä voi nimittäin olla jo raskausaikanakin.

Kannattaa ehdottomasti hakea apua jo nyt, se yleensä vain pahenee kun vauva syntyy.

Vierailija
4/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa vituttiko mua tuota kolmatta odottaessa kun kotona oli 6v ja 3v ja mulla koko ajan raskausmyrkytyksen oireita ja olin pariin otteeseen sairaalassa päiviä sisällä... lisäksi mulla oli odotusaikana sikainfluenssakin... silti olin iloinen että vauva ei syntynyt liian aikaisin. Se käynnistettiin rv 39+4 raskausmyrkytyksen pahentuessa nopeaan vauhtiin. nyt meillä makoilee tuossa 3 viikkoinen terve tyttö.. (mulla edelleen verenpainelääkitys päällä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi