Mieheni saa aviottoman lapsen
Mitä ihmettä tekisi tässä tilanteessa?
Miehelläni on pieni yritys, myymälä, jossa on yksi vähän päälle 20-vuotias tyttö töissä. Olen jo aiemmin katsonut, että tyttö taitaa olla raskaana, mutta en ole kysynyt mitään, kun en tiedä onko ollut suunniteltua, jne.
No, eilen kävin myymälässä niin, ettei mies ollut paikalla. Tyttö pyysi mua takahuoneeseen ja alkoi kamalasti itkeä, että kun hän on raskaana ja mieheni on lapsen isä ja mitähän tästä tulee...
Jotenkin en voinut kuin sääliä tyttöä. Ihan mukava tyttö. Mutta että mies on tuollaisen pikkutytön kanssa ollut...
Soitin miehen paikalle. Hän tunnusti tilanteen pakon edessä. Mutta ilmoitti heti, että tytön olisi pitänyt tehdä abortti ja hän ei halua erota, jne. Yritin siinä lohdutella tyttöä, että abortti nyt ei ainakaan olisi ollut mikään ratkaisu (selkeästi on jo niin pitkällä raskaus, ettei voisi enää sitä tehdä).
Minulla on ihan suunnaton raivo miestä kohtaan. Sanoin, että paras, kun ei tule kotiin yöksi. Nukkui kai myymälän sohvalla. Ja nyt aamulla tuli käymään, itki ja ruikutti.
En vaan voi jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eniten säälittää tuo myyjätyttö ja omat lapset...
Kommentit (22)
minä voisin kyllä ihan tätä uskoa mutta...
mua Ä
R
S
Y
T
T
Ä
Ä
jos joku provoilee /tai huutelee provoja. Pitääkö koko elämä mennä näissä peleissä joissa saadaan huijattua tai loukattua toista???? Toivoisin jokaiselle provoaloituksen tekijälle JA provohuutelijalle porttikieltoa tälle palstalle.
Ja joku vielä kehoittaa toista "yritä vielä,kyllä siitä valetarinastasi hyvä tulee !?"
Ei ole kovin vankalla pohjalla sellaisen ihmisen elämä,joka saa tyytyväisen mielen ja elämäniloa toisten huijaamisesta. Olkoonkin vaikka kuinka keskustelupalsta jolle saa nimettömänä kirjoittaa.
Selviä provon tuntomerkkejä löytyy tästä jutusta.
Detaljeja on ensinnäkin ihan liikaa. (Se on yleisesti ottaen muutenkin hyvä valheen merkki.)
Tunneilmaisu ja ap:n kuvaamat reaktiot eivät ole ollenkaan vakuuttavia missään kohtaa koko juttua.
Tositarinassa myös tietyt asiat olisivat nousseet keskeisemmiksi ja niistä olisi varmasti riittänyt enemmän sanottavaa - kuten esim. siitä mitä se mies "itki ja ruikutti" aamulla käydessään.
Arvosana 6-. Mutta pienellä harjoittelulla ja todellisten mestarien opiskelulla voi saavuttaa huomattavaa edistystä myöhemmin! Älä lannistu!