Päiväkoti "tapaturmat"?
Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä. Eli toinen lapsi satuttaa toista tahallisesti niin että joudutaan käymään lääkärissä. Onko päiväkodilla (Helsingissä) vakuutus tälläisestä asiasta?
Sain nyt päiväkodistä vähän ristiriitaista tietoa. Toki soitajan päiväkodin johtajalle viellä, mutta ei ole tänään paikalla. On kuitenkin itselleni sen verran isot kulut matkat+ lääkäri itse maksettavaksi että siihen ei nyt ole varaa, varsinkin kun kyse ei ole lapsen itsenä aiheuttamasta tapaturmasta.
Kommentit (8)
Joudut ensin itse maksamaan ja sitten haet vakuutuksen kautta.
En vaan jaksa ymmärtää mikä on sellainen hoito ettei sulla olisi varaa ja kuinka vähissä oikeesti rahojen tarvii olla ettei ole maksaa lapsen lääkäriä ja tarvittavia hoitoja.
Mitä jos olisi satuttanut kotona, et vissiin olis vienyt lääkäriin kun ei ole rahaa.
Meillä oli varaa lähteä kesken työpäivän pois töistä ja ajaa omalla autolla 70km edestakaisin lääkäriin ja maksaa hoito, mutta silti hain vakuutuksesta rahat pois.
Joudut ensin itse maksamaan ja sitten haet vakuutuksen kautta.
En vaan jaksa ymmärtää mikä on sellainen hoito ettei sulla olisi varaa ja kuinka vähissä oikeesti rahojen tarvii olla ettei ole maksaa lapsen lääkäriä ja tarvittavia hoitoja.
Mitä jos olisi satuttanut kotona, et vissiin olis vienyt lääkäriin kun ei ole rahaa.
Joudut ensin itse maksamaan ja sitten haet vakuutuksen kautta. En vaan jaksa ymmärtää mikä on sellainen hoito ettei sulla olisi varaa ja kuinka vähissä oikeesti rahojen tarvii olla ettei ole maksaa lapsen lääkäriä ja tarvittavia hoitoja. Mitä jos olisi satuttanut kotona, et vissiin olis vienyt lääkäriin kun ei ole rahaa.
Kyse on nyt rahojen takaisin saamisesta eikä siitä saako lapsi hoitoa vai ei! Miten tyhmiä ihmisiä täällä oikein on!
hoidon kunnallisella puolella. Jos olet yksityisellä käynyt niin ainahan sitä voi yrittää saada rahoja takaisin ;)
Täytyy soittaa sinne ja selvittää. Kävin ykistyisellä koska se oli lähempänä ja tiesiin että niin päästää ajoissa kotiin nukkumaankin.
Olisivat muuten voineet sanoa siellä päiväkodissa että pitää mennä kunnalliselle, oletin tietenkin että niillä on vakuutus joka korvaa.
joka korvaisi?
onko tapaus ns. tapaturma?
meillä kävi tarhassa lasten kesken kolari,päät yhteen ja aivotäräys. vein yksityiselle omaan piikkiin ja haen sitten omasta vakuutuksesta takaisin.
Omalle lapselleni on kaksi kertaa tapahtunut tapaturma päiväkodissa (hammasvahinko) ja kunnalliseen sitä on pitänyt mennä. Tosin kunnallisessakin kyllä otetaan akuutit potilaan nopeasti vastaan (esim omalla tyttärelläni hampaat sisässä ja kauheat säryt, niin heti päästiin vastaanotolle).
korvaa matkakulut ja hoidon.