Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE jotka vouhotatte Abortista murhana

Vierailija
12.01.2010 |

niin oletteko ajatelleet että miltä siitä naisesta/äidistä tuntuu joka abortin joutuu tekemään??

Itselläni on nyt neljä lasta ja seuraava raskaus olisi mulle sekä sikiölle hengenvaarallinen.(Sydän ei kestäisi) Joten keskeytys on ainoa vaihtoehto.Sydän särkyy mutta ei mahda mitään :(

juu ja raskaana olen STERILISAATIOSTA huolimatta.

nuorin lapsi nyt 7kk.

Pitäisikö mun siis näiden vouhkaajien mielestä jatkaa raskautta ja näin mahdollisesti tehdä 4 lasta äidittömäksi ja mies leskeksi??

T:4xmamma

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen yhteydessäkö se sterilisaatio tehtiin.

6kk sterilisaatiosta pitää olla suojattua yhdyntää

Aika kiirettä on pitänyt.

Kerros minulle!

Vierailija
2/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin minulle sektion yhteydessä ja lääkäri kertoi minulle että sekin voi pettää.En tuolloin uskonut mutta ilmeisesti mikään ei ole varmaa :(

Ja ei kukaan sanonut et suojattua yhdyntää pitäisi olla??

ja sinä varmaan kerrot että miten sellainen edes onnistuu jos Hormonaalinen ehkäisy ei sovi ja kärsii kumi allergiasta eli se niistä kortsuistakin.

T:AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että strerilisaatio onnistuu pitää olla 6kk ilman suojaamatonta yhdyntää. Näin lukee jo niissä kaavakkeissa jotka tehdään enne sterilisaatiota! Et ole sellaisia(kaan) allekirjoititanut?

-nainen jolle (oikeasti) on tehty sterilisaatio-

Vierailija
4/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE jotka vouhotatte Abortista murhana niin oletteko ajatelleet että miltä siitä naisesta/äidistä tuntuu joka abortin joutuu tekemään??

murhaajasta tuntuu pahalta.

Vaikka tokihan nyt ihminen saa henkeään varjella. Eihän siinäkään olisi mitään järkeä, että olisi mahdollisesti (luultavasti) leskimies, 4 äiditöntä lasta, kuollut äiti ja kuolllut vauva.

Tsemppiä sinulle.

Vierailija
5/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fundeeraamaan nykyskenaariota, eikä sorkkimaan mahdollisia menneitä.

Jos paras ratkaisuehdotuksesi tilanteeseen on "mene ajassa taaksepäin ja ole harrastamatta seksiä" paras ratkaisusi sinulle lienee olla hipihiljaa.

Vierailija
6/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fundeeraamaan nykyskenaariota, eikä sorkkimaan mahdollisia menneitä.

Jos paras ratkaisuehdotuksesi tilanteeseen on "mene ajassa taaksepäin ja ole harrastamatta seksiä" paras ratkaisusi sinulle lienee olla hipihiljaa.

Vierailija
7/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älä sitten harrasta seksiä" on maailman typerin kehotus, samalla voi heittää hyvästit minkäänlaiselle parisuhteelle. Että jos ei halua lapsia, pitää elää koko elämä yksin?

Vierailija
8/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että strerilisaatio onnistuu pitää olla 6kk ilman suojaamatonta yhdyntää. Näin lukee jo niissä kaavakkeissa jotka tehdään enne sterilisaatiota! Et ole sellaisia(kaan) allekirjoititanut?

KYLLÄ olen allekirjoittanut sterilisaatiopaperit ja EI en huomannut siinä sellaista kohtaa jossa puhuttais 6kk suojatusta yhdynnästä.Sairaalassakin kun vauvan kanssa kotiuduin niin lääkäri sanoi et jälkitarkastuksen jälkeen saa sekstata ihan normaalisti.Miten tuo olisi pitänyt tulkita

T:AP jolle myös OIKEASTI tehty sterilisaatio

Vierailija
9/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille muille paitsi kakkoselle :)

T:Ap

Vierailija
10/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älä sitten harrasta seksiä" on maailman typerin kehotus, samalla voi heittää hyvästit minkäänlaiselle parisuhteelle. Että jos ei halua lapsia, pitää elää koko elämä yksin?

Onko 6kk koko elämä? Tosin jos varmoja halutaan olla se koko elämä on varmempaa, mutta 6kk ei ole kauan aikaa.

jos yks ukko ei pysty olla ilman pillua 6kk niin no jo on kumma! Roskasakkia se sillon on, jos vaimon/tyttöystävän terveys ei yhtään heilauta.

Seksillä tarkoitin yhdyntää, tokihan muut seksin muodot ovat mahdollisia. Eihän yhdyntä ole ainut mielihyvän lähde, eikä edes tapa tuottaa toiselle mielihyvää, ja mielihyvän tuottamisella tarkoitan molempia osapuolia, miestä ja naista ja heidän yhteistä seksuaalisuutta

-2-

Vierailija
11/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ olen allekirjoittanut sterilisaatiopaperit ja EI en huomannut siinä sellaista kohtaa jossa puhuttais 6kk suojatusta yhdynnästä.Sairaalassakin kun vauvan kanssa kotiuduin niin lääkäri sanoi et jälkitarkastuksen jälkeen saa sekstata ihan normaalisti.Miten tuo olisi pitänyt tulkita

T:AP jolle myös OIKEASTI tehty sterilisaatio

Vierailija
12/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 6kk koko elämä? Tosin jos varmoja halutaan olla se koko elämä on varmempaa, mutta 6kk ei ole kauan aikaa.

jos yks ukko ei pysty olla ilman pillua 6kk niin no jo on kumma! Roskasakkia se sillon on, jos vaimon/tyttöystävän terveys ei yhtään heilauta.

Seksillä tarkoitin yhdyntää, tokihan muut seksin muodot ovat mahdollisia. Eihän yhdyntä ole ainut mielihyvän lähde, eikä edes tapa tuottaa toiselle mielihyvää, ja mielihyvän tuottamisella tarkoitan molempia osapuolia, miestä ja naista ja heidän yhteistä seksuaalisuutta

-2-

sekä ukko että minä kiivettäis jo seiniä pitkin jos ilman yhdyntää pitäisi olla.Toki nautitaan kosketuksesta ja suuseksistäkin mutta ei se ole sama asia.Vaikka lapsia neljä onkin niin meillä on vilkas seksi elämä.senpä vuoksi päädyinkin sterilisaatioon ettei riskiä raskaaksi tulolle enää olisi.

Vierailija
13/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille muille paitsi kakkoselle :)

T:Ap

Etsi faktat seuraavalla kerralla -2-

Vierailija
14/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ukko että minä kiivettäis jo seiniä pitkin jos ilman yhdyntää pitäisi olla.Toki nautitaan kosketuksesta ja suuseksistäkin mutta ei se ole sama asia.Vaikka lapsia neljä onkin niin meillä on vilkas seksi elämä.senpä vuoksi päädyinkin sterilisaatioon ettei riskiä raskaaksi tulolle enää olisi.

Vierailija
15/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miettiä haluaako helvettiin..

Peppuseksi on keksitty. Ei tarvita kondoomia tai pillereitä vaan luonnonmukainen ehkäisy peppuun.

Vierailija
16/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketju

eli mieluummin tapatte lapsenne, kun olette ilman yhdyntää, fiksua!

Vierailija - 12.01.10 01:49 (ID 9814430)

että kun ihminen tekee sterilisaation niin hän myös olettaa että se toimii??

En tiedä miten kys.toimenpide normaalisti tehdään mutta mulla ainakin piuhat katkaistiin ja solmittiin.eli ei tehty millään klipseillä

ja kovin kevyesti en keskeytystä tee.En tekisi ollenkaan mikäli raskauden jatkaminen olisi mahdollista :(

Vierailija
17/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menen keskeytykseen aamulla(Aika on jo varattu )

Vierailija
18/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa abortti on ihan oikeutettu, koska ei ole tosiaan mitään järkeä että olemassaolevat lapset jäisivät ilman äitiä.

Kyllähän se silti on elävän olion lopettamista, eli tappamista. Elämä nyt ei ole aina vaan niin täydellistä, monesti on vaan huonoja vaihtoehtoja valittavana.

Ja minun mielestäni tuo 6kk odotusaika koskee miehiä, ei naisia.

Vierailija
19/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miettiä haluaako helvettiin..

Peppuseksi on keksitty. Ei tarvita kondoomia tai pillereitä vaan luonnonmukainen ehkäisy peppuun.

Käsittääkseni seksi kuin seksi on uskovaisilta kielletty ennen avioliittoa. Musta on kammottavaa, että uskovaisten mielestä persereikään vetely on normaalia ja hyväksyttävää! Eihän se ole heille muuta kuin jumalansa käskyjen kiertämistä! Kun naiminen ilman papin aamenta on kielletty, on uskikset keksineet vetää persereikään, kun siitä nainnista ei jää mahdollisia todisteita (raskaus) harjoitetusta synnistä. Hyi hitto!

Ja sitten vielä suositellaan samaa sairasta menetelmää ap:lle, jolla luetusta päätellen on avioliitossaan aivan normaali kahden aikuisen välinen suhde.

Sitäpaitsi se 6 kk:n varoaika koskee miehen sterilisaatiota, naisille ohjeet ovat tässä:

"Sinun tulisi jatkaa tavallisen ehkäisymenetelmäsi käyttämistä,

kunnes sterilisaatiota seuraavat kuukautiset ovat päättyneet.

Sen mukaan, missä kuukautiskierron vaiheessa olit sterilisaation

aikana, edellisessä ovulaatiossa irronnut munasolu on saattanut

jo ohittaa kohdan, johon klipsit asetettiin munanjohtimissa.

Tällöin on mahdollista, että munasolu on voinut hedelmöittyä ja

saatat tulla raskaaksi.

Sterilisaation jälkeisten kuukautisten jälkeen voit lopettaa muiden

ehkäisymenetelmien käytön.

Sterilisaation jälkeisen ovulaation aikana irronneet munasolut eivät

ohita klipsejä, vaan ne imeytyvät ennen pitkää takaisin kehoon."

Vierailija
20/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaation jälkeisestä ehkäisystä. Todellakin 6kk pyydätään käyttämään myös muuta ehkäisyä, jonka jälkeen ehkäisyteho on (toisilla) 100%.

Otappa yhteys sinne sairaalaan, missä se sterilisaatio tehtiin, siitä tehdään nimittäin sitten ilmoitus jne.

Ps. minä olen sitä mieltä et tee abortti ja ole lapsillesi äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän