Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE jotka vouhotatte Abortista murhana

Vierailija
12.01.2010 |

niin oletteko ajatelleet että miltä siitä naisesta/äidistä tuntuu joka abortin joutuu tekemään??

Itselläni on nyt neljä lasta ja seuraava raskaus olisi mulle sekä sikiölle hengenvaarallinen.(Sydän ei kestäisi) Joten keskeytys on ainoa vaihtoehto.Sydän särkyy mutta ei mahda mitään :(

juu ja raskaana olen STERILISAATIOSTA huolimatta.

nuorin lapsi nyt 7kk.

Pitäisikö mun siis näiden vouhkaajien mielestä jatkaa raskautta ja näin mahdollisesti tehdä 4 lasta äidittömäksi ja mies leskeksi??

T:4xmamma

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa raskauden keskeytyksen saa ilman sen erityisempiä lupia ainoastaan 12. raskausviikon loppuun asti. Ap:n tapauksessakaan ei käsittääkseni ole sen pidemmälle ehtineestä kyse. Ja huom! Se ap:n nuorimmainen on 7 kk vanha. 6kk kestäneitä raskauksia EI KESKEYTETÄ!!!

Ja muuten:

"Ehkäisynä sterilisaatio toimii 99,5 % varmuudella. Sterilisaatio pettää 0,4 -1 prosentilla ja yleensä ensimmäisen vuoden aikana. Sterilisaation jälkeen mahdolliset raskaudet ovat usein kohdunulkoisia raskauksia."

20

Vierailija
22/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaation jälkeisestä ehkäisystä. Todellakin 6kk pyydätään käyttämään myös muuta ehkäisyä, jonka jälkeen ehkäisyteho on (toisilla) 100%.

Otappa yhteys sinne sairaalaan, missä se sterilisaatio tehtiin, siitä tehdään nimittäin sitten ilmoitus jne.

Ps. minä olen sitä mieltä et tee abortti ja ole lapsillesi äiti

"Sterilisaation jälkeisten kuukautisten jälkeen voit lopettaa muiden

ehkäisymenetelmien käytön."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkkosen kaltaiset frigidit vaan odottavat tilaisuuttaan päästä laukomaan totuuksiaan seksittömän elämän vaatimuksesta. Niillä viiraa päässä, järkevä keskustelu on mahdotonta ja prosessissa vain pahoittaa mielensä.

Vierailija
24/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä tarkoita, että aborttia pitäisi alkaa suosia, mutta sen voi hyväksyä ja antaa ihmiselle anteeksi. On erilaisia syitä ja elämäntilanteita, minkä vuoksi nainen päätyy sen tekemään. Ja suurin osa pohtii asiaa tarkkaan, kokee surua ja tuskaa asian takia yms. Joskus on valittava kahdesta vaikeasta.

Vierailija
25/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan saa aina, vaikka olisi se 3 lasta taikka ikää se vaaditutu 30 vuotta? Mitäs sitten? Jos vaikka kumi menee puhki ja raskaus ei ole toivottu... Tällä abortinvastustajalla on varmaan vastaus tähänkin..

Vierailija
26/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä abortinvastustajalla on varmaan vastaus tähänkin..

seksiä ei tule harrastaa jos on mahdollisuus raskauteen. Koska paraskaan ehkäisyväline ei ole sataprosenttisen varma, päädytään seksin harrastamiseen vain lapsentekomielessä. Mistä taas tullan lessutyyppisiin ratkaisuihin, mikä lienee kakkosenkin pakkomielteen alkuperäinen sylttytehdas. Sen verran todellisuudesta vieraantunutta on puhe.

Vierailija
27/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkkosen kaltaiset frigidit vaan odottavat tilaisuuttaan päästä laukomaan totuuksiaan seksittömän elämän vaatimuksesta. Niillä viiraa päässä, järkevä keskustelu on mahdotonta ja prosessissa vain pahoittaa mielensä.

mutta olen erittäin, SIIS erittäin seksuaalinen ihminen, jos se tähän asiaan liittyy.

ja minusta edelleen on kauhea ajatus, jos ap/hänen mies ei voisi olla seksittä (siis yhdynnättä) pakon sanelemana kuutta kuukautta. Myönnän tuska se olisi, mutta oma/rakkaan terveys ennen kaikkea.

Ihmettelen suuresti jos sairaalasssasi ei ole sanottu tästä kuuden kuukauden suojatusta seksistä. Siitä on kuitenkin sanottu kaikille tutuilleni, jotka tähän samaan toimeniteiseen ovat päätyneet.

Ja sinulle jonka viestiä lainasin, jos olisin fri niin miksi edes olisin sterilisaation halunnut itselleni? Ei se kuitenkaan niiiin ihana toimenpide ole, se on kuitenkin niin lopullista loppujen lopuksi.

-2-

Vierailija
28/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen erittäin, SIIS erittäin seksuaalinen ihminen, jos se tähän asiaan liittyy.

ja minusta edelleen on kauhea ajatus, jos ap/hänen mies ei voisi olla seksittä (siis yhdynnättä) pakon sanelemana kuutta kuukautta. Myönnän tuska se olisi, mutta oma/rakkaan terveys ennen kaikkea.

Ihmettelen suuresti jos sairaalasssasi ei ole sanottu tästä kuuden kuukauden suojatusta seksistä. Siitä on kuitenkin sanottu kaikille tutuilleni, jotka tähän samaan toimeniteiseen ovat päätyneet.

Ja sinulle jonka viestiä lainasin, jos olisin fri niin miksi edes olisin sterilisaation halunnut itselleni? Ei se kuitenkaan niiiin ihana toimenpide ole, se on kuitenkin niin lopullista loppujen lopuksi.

-2-

"Sterilisaation jälkeisten kuukautisten jälkeen voit lopettaa muiden

ehkäisymenetelmien käytön."

Siis ei sinun väittämäsi 6 kk. Kuuden kuukauden sääntö koskee miehiä samaisen operaation jälkeen.

Vierailija
29/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvää :DDD.

Vierailija
30/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta, että joku sterilisaatiosta huolimatta tulisi raskaaksi HETI synnytyksen jälkeen. Jos mulle kävisi noin, ajattelisin, että tämän lapsen näyttäisi olevan todella tarkoitus syntyä.

Vierailija
31/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen yhteydessäkö se sterilisaatio tehtiin. 6kk sterilisaatiosta pitää olla suojattua yhdyntää Aika kiirettä on pitänyt. Kerros minulle!

Minulle on tehty kaksi sterilisaatiota, ensimmäinen tähystyksellä klipsein ja se petti samantien (klipsi irtosi). Toinen sterilisaatio tehtiin synnytyksen jälkeen munatorvet katkaisemalla.

KUMMALLAKAAN kerralla minulle ei annettu sen enempää kirjallista kuin suullistakaan tietoa siitä, että pitäisi pitää jotain varoaikaa. Kun eka sterilisaatio oli pettänyt minulle sanottiin että olisi pitänyt käyttää kondomia siihen asti kun seuraavat kuukautiset tulevat (eikä siitä minun tapauksessani olisi ollut edes apua koska munatorvi oli auki. Sillä olisi jälkimmäisen sterilisaation tehneen lääkärin mukaan saatu vielä monta lasta).

Tokan sterilisaation jälkeen sanottiin nimenomaan että ehkäisy on nyt varma. Että riittää kun odottaa jälkivuodon loppumista.

Vierailija
32/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tehtiin 2kk sitten, ja silloin ainakin sanottiin, että vasektomian jälkeen ehkäisyä pitää käyttää 3kk tai 15 siemensyöksyä!

Vierailija
33/33 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä murhana.Vaikken siihen itse koskaan pystyisi.Vaikeassa tilanteessa olet AP.Voimia sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi