Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä sellaista hassua muistat tapahtuneen jolle ei koskaan löytynyt selitystä?

Vierailija
11.01.2010 |

heti tuli mieleen sellainen kun menin vaatehuoneeseen jossa oli pesusanko täynnä vahvaa kusta. Vielä tänä päivänäkään ei ole selvinnyt kuka on käynyt kusella meidän vaatehuoneessa. Ja tämä vaatehuone on sellainen varastotyyppinen jossa en ollut käynyt ainakaan pariin viikkoon. Haju oli aikamoinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirosin jotain asiaa sanomalla perk.... kohta kuului töminää portaissa. Kotitalo siis kaksikerroksinen. Kurkinstin portaikkoon ja siellä ei ollut ketään. Kyllä säikähdin.

tuli katolta alas.

Vierailija
22/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin olkkarin sohvalla kesällä ja yhtäkkiä toisessa huoneessa meni telkkari päälle ja heti perään ilmalämpöpumppu (joka oli koko kesän ollut pois käytöstä) lisäksi viereinen telkkari meni itsestään päälle. oisko ollut ukkosta ilmassa, joka tapauksessa outoa. muita ei ollut lähettyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi päivä löysin jonkun naisen alkkarit meidän pukuhuoneesta. niissä oli puhdas pikkuhousunsuoja kiinni. Oli valtavaa kokoa ja aika mummomaiset. En ymmärrä mistä ovat tulleet.

Vierailija
24/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lankapuhelimet niin olin jo lopettanut ystävän kanssa puhelun ja soitin hänelle myöhemmin ja hän oli kuullut kaiken mitä olin tällä välillä puhunut. luuri oli normaalisti paikoillaan.

usein myös kun oli soittamassa jollekulle niin toinen olikin jo valmiina luurin päässä kun nosti luurin, ilman että itse ei ollut vielä tehnyt mitään. myös kännykällä on käynyt niin kerran. uskomatonta mutta totta.

Vierailija
25/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi päivä löysin jonkun naisen alkkarit meidän pukuhuoneesta. niissä oli puhdas pikkuhousunsuoja kiinni. Oli valtavaa kokoa ja aika mummomaiset. En ymmärrä mistä ovat tulleet.

T: rv 35 oleva mamma

Vierailija
26/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit meillä käynyt?

mieheni ei ainakaan suostu seksiin raskaanaolevien kanssa.

Vierailija
27/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meinasi muksuna (kesy)harakka nokkia kengän jalasta kun kukkanen kimalsi siinä. Jos vielä pientä kokoa niin hyvinkin kantaa pois.

Vierailija
28/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit meillä käynyt? mieheni ei ainakaan suostu seksiin raskaanaolevien kanssa.

XD

Vierailija
29/29 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkomailla ystävieni kanssa ja katselimme merelle aamuyöllä. Auringonnousuun vielä aikaa ja oltiin ihan selvinpäin. Pikkuhiljaa meren ylle nousi valtava valopallo (siltä se ainakin näytti). Me paniikissa toisiamme katseltiin että mikä ihme pallo se on. Ei ollut aurinko, koska edelleenkin oli pimeää ku P..ssä. Pallo katosi ns. räjähtämällä, mutta mitään ääntä siitä ei kuulunut. Ja en ollut ainoa joka sen näki, joten pakko oli uskoa näkemäänsä ;)

Toinen oli opiskeluaikoina. Mulla oli omassa huoneessa televisio jonka kävin AINA sammuttamassa virtakytkimestä, koska oli niin vanha että pelkäsin sen syttyvän tuleen ;) Mulla oli tapana viedä kaukosäädin samalla tv:n päälle. Ja niin tein sillonkin... Televisioon tuli yöllä kuva, eli meni itsestään päälle. Pelotti pirusti kun katsoin että ei siinä ole edes virtaa ja siinä vaan joku ohjelma pyörii. Ei siis virtavalo palanut eikä mennyt kiinni vaikka ramppasin sitä nappia telkkarissa sekä kaukosäätimessä. Viimein taisin saada sen paukauttamalla kylkeen sammuksiin, mutta en uskaltanu enää nukkua ;) Mitään selitystä ei keksitty tälle.