Rumimmat naistennimet top 5
Kommentit (904)
Mun mielestä kauheimmat on
Inka
Sari (Sarita yms)
Karita
Katriina
Riitta
Yläasteiässä olisin antanut lähes mitä vaan saadakseni nimekseni vaikka Sarin tai Päivin tai edes Jaanan! No, onhan siihen nimeen jo tottunut.
No muita yhtä rumia: Eila, Ritva, Raija, Raili, Kaija, Irma, Terttu, Annikki. Ja nää nykynimet Janita, Jessica, Jenna, Janna, Inka, Iina, Pinja, Tinja, Minja...
kiva kuulostaa pälvikaljulta o_O
mun 3 tyttären nimet ei ole mahtunut listalle eikä omani ;)
mutta inhokkini on kaikki nämä muka nimet pia kia nina tina sina jne..
nyt ainakin entistä enemmän t. Virpi
Pirjo, Pirkko, Kyllikki, Tellervo, Orvokki, Virve, Virva, Urpu, Vilja, Vaula, Ritva, Sirkka, Sirkku, Sirpa. Noi nyt tuli ihan ekana mieleen.
Paitsi Virpin kohdalla. Minusta se on aina ollut todella kaunis ja harvinainen nimi. Voisin harkita.
Ella kaikista kamalin. Aiheuttaa suorastaan hermoärsytystä.
Perässä seuraa: Nea/Neea, Matleena.
Rumin nimi ikinä (omani siis), johon tosin on alkanut tottua.
mutta tässä jotain: 1. Reeta 2. Pirjo 3. Hanna-Leena/ Hanna-Kaisa jne. (kaksiosaiset ihan kuin yksi nimi ei riittäisi )4. Iida/ ida/aada/ada 5. Eveliina
tosin ois huippua tavata sen niminen vauva.
Tuovi, Tuire, Kyllikki, Impi, Ritva, Hilma, Hilkka, Pirkko, Aulikki, Aune, Sohvi, Siiri, Kerttu, Martta, Lempi, Mervi, Jessica, Joela, Angelica.
ja tuire, siinäpä siskokset! =)
laiton jo listaa tänne, en muista nro.
Minun korvaan ovat aika ihania nimiä, olen vm. -86
se on kaikkien aikojen kamalin
sitten
Sari, Sanna, Satu, Merja, Anne, Sinikka, Ritva, Raija, Jaana, Sirje, Annamaria, Reija, Johanna, Soili, Päivi, ja huippuyöks Marjo, ja melko kauhistukset Titta ja Tuula
Lea, Virpi, Raisa, Sonja...