Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa jätetään kuumeinen lapsiperhe pakkaseen lentokentän taksijonossa

Vierailija
10.01.2010 |

Suomeen palatessa taas suomalainen lapsivihamielisyys paljastui---kuumeinen lapsi perheineen jätettiin viimeiseksi taksijonoon 23 asteen pakkasessa...

No luonne kestää, tähän on totuttu, mutta entäs LAPSEN terveys---

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokentillä kyllä pienen lapsen kanssa pääsee lentokenttäbussii ja koneeseen ekana, mutta en ole havainnut takseissa semmoista etua. Missään.

Vierailija
2/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jompikumpi vanhemmista jonottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysitkö päästä ensin? Nimittäin jos ei suutaan avaa niin on aika turha kuvitella, että ihmiset huomaavat jonkun vieraan lapsen kuumetta seurata jossain taksijonossa. Itse saavuin juuri ulkomailta perjantaina ja matkantekoa tehtyäni aamukahdeksasta saakka, en iltakymmeneltä todellakaan ollut skarppina seuraavassa vieraiden tekemisiä tai vointeja... Tosin minä menin lentokenttäbussilla.

Vierailija
4/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjenkäyttö on sallittu, vanhemmillekin....

Vierailija
5/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jompikumpi vanhemmista jonottaa.

Järjen köyhyyttä vanhemmilta seisottaa kuumeista lasta pakkasessa kun olisi hyvin voinut istua mukavasti penkillä sisällä. Vai kuvitteleeko ap, että taksi jättää jos esim. isä lähtee hakemaan perhettään sisältä taksiin???? Haukut nyt ap väärää puuta, katso mielummin peiliin.

Vierailija
6/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätettiin viimeiseksi taksijonoon

Tarkoitatko lähinnä, että tulitte paikalle kun taksille oli jo pitkä jono? Vai ettäkö teidät oikein koko joukon voimin tuupittiin sinne perälle? Voi elämän kevät, minä, minä, minä, minä....

Vierailija
7/7 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena tilaamani taksi ei tullut ja toisella taksilla pääsimme sitten juna-asemalle, jossa meidän piti lunastaa varatut liput pendolinoon lippukassalta. Edellä olikin jotain 20 ihmistä ja meillä oli alle 5 minuuttia aikaa. Kysyin isoon ääneen, saadaanko etuilla, koska juna tulee pian. Ihmiset näyttivät olevan ihan tosissaan ystävällisiä ja päästivät etuilemaan, kukaan ei murmuttanut ( ainakaan ääneen). Yksi mies jopa auttoi lasta suksien kanssa,erttä kerettiin oikealle laiturille.