Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä iltaisin lasten mentyä nukkumaan?

Vierailija
01.09.2023 |

Telkkarista ei tule melkein ikinä mitään mitä viitsisi katsoa. Mitään melua aiheuttavaa siivoamista tms ei voi tehdä, koska asunto on melko pieni ja ohutseinäinen ja lapset herää meluun kesken unien. Ulos ei tietenkään voi lähteä, koska pieniä lapsia ei voi jättää yksin. Joten ainainen kysymys, mitä tehdä iltaisin lasten mentyä nukkumaan? Kun itseä ei vielä varsinaisesti väsytä ja on useampi tunti aikaa ennen omaa nukkumaanmenoa. Mitä sinä teet?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan kynttilöitä ja juon punaviiniä.

Vierailija
2/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sarjoja, saunon ja laitan itselle naamioita yms. Juttelen netissä ystävien kanssa viestitellen. Nyt syksyllä poltan kynttilöitä, luen myös paljon. Ja välillä herkuttelen.

Vierailija
4/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun

Vierailija
5/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi jollakulla olla tuollainen ongelma? Tuohan on päivän ihanin hetki. Voi neuloa, lukea, kuunnella kuulokkeilla musiikkia ja käytännössä sitä kuitenkin vain palstailee tai lukee työsähköposteja.

Vierailija
6/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Oma kysymykseni on miten ehtisin tehdä kaiken haluamani. Vastaus: Neulon, luen, soitan ystävälle tai vanhemmille, kuuntelen äänikirjaa, leivon, joogaan, venyttelen, piirrän, teen koruja, silitän, viikkaan pyykkiä, käsittelen valokuvia tietokoneella.

Vierailija
7/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä puolison kanssa tietysti! Noi hiljaiset rauhalliset illat on ihan parasta aikaa, lämmitetään joskus sauna, vähän viiniä jne...

Vierailija
8/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue.

Vierailija
9/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sellaista tekemistä mistä nautit ennen lapsia ? onko siitä jotain toteuttavissa iltaisin ? voitko esim kutsua hyvän ystävän iltateelle ? 

Vierailija
10/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin, kun iltaisin tuo hetki koittaa. Luen, neulon, virkkaan, katson areenasta ja katsomosta dekkareita yms. , ja kyllä herkuttelen (vaikkei pitäisi), selaan verkkokauppoja (vaikka en tilaisi mitään). Nyt uutena olen miettinyt, aloittaisinko jonkun opiskelun..

Vierailija
11/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen.

Vierailija
12/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen!!

Vierailija
13/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli sellaista tekemistä mistä nautit ennen lapsia ? onko siitä jotain toteuttavissa iltaisin ? voitko esim kutsua hyvän ystävän iltateelle ? 

Ennen lapsi tykkäsin klo 20 jälkeen iltaisin käydä kävelyllä, tavata ystäviä ravintolassa tai leffassa (kotiin arkisin siis klo 22 aikoihin), käydä saunassa (joka taloyhtiön kellaritiloissa, silloin minulla oli kahtena iltana myöhäinen vuoro) ja katsoa kotona leffoja. Ap

Vierailija
14/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei itse tiedä mistä tykkää? Minä luen tuntikausia, katson joskus sarjamaratonin, soitan kitaraa ja teen kappaleita, chattailen kavereiden kanssa.

Vierailija
15/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaat tätä palstaa? Ja sitten käyt nukkumaan.

Vierailija
16/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minä ainakin juoksen joka välissä takaisin makkariin rauhoittelemaan eroahdistunutta vauvaani. 😂 ja yritän aina väleissä käydä suihkussa, syödä vähän iltapalaa, pestä hampaat.. nytkin makaan täällä vieressä, vaikka periaatteessa vauva meni nukkumaan 19.30. Ei ole siis vielä tuollaista omaa aikaa. Mut sitten kun on, aion syödä rauhassa iltapalaa, lukea kirjaa, saunoa..

Vierailija
17/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lapsia

Vierailija
18/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa ja sitten avaan tietokoneen ja alan opiskelemaan.

Vierailija
19/27 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioi existäsi.

Vierailija
20/27 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti teki aina vain ja ainoastaan kotitöitä meidän lasten mentyä nukkumaan. Enimmäkseen lakaisi lattioita ja tiskasi (meillä ei ollut tiskikonetta). Ihan hyvin me lapset pystyttiin nukkumaan tästä aiheutuneessa "melussa", mutta äiti oli katkera ja vihainen koska hänellä ei ollut koskaan omaa aikaa.

Joten tästä viisastuneena, naiset tehkää juuri sitä mitä ITSE haluatte tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme