Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en tajua näitä retrovaatteita, olenko ainoa!?

Vierailija
08.01.2010 |

voi hirvitys millaisia lastenvaatteita on esim. ketjukaupoissa tangot väärällään! okei, on kivaa että lastenvaatteet ovat värikkäitä, mutta voi niitä kuoseja! minusta koko retrobuumi on menny yli (minun) hilseen(i) enkä meinaa löytää edullista vaatetta lapsilleni ollenkaan. toki kauniitakin vaatteita löytyy, mutta todella harvassa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuo mulle mieleen ihania lapsuusmuistoja. :)

Vierailija
22/32 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pojalleni pukisi. Onneksi ostin hänelle useamman vaatteen Lasten Metsolasta kun Lindexin retromallisto on todellakin menneen talven lumia, ikävä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sasukan sivuilla oli tasan yksi kimono. kiva tosin sekin.

Vierailija
25/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ei ole ollut ongelmia löytää pojille värikkäitä vaatteita ihan muutenkin. Netistä ostelen lähes kaiken. Nytkin esikoisella (6) on oranssi paita missä on bussin kuva, keskimmäisellä (4) vaaleansini-ruskea dinon kuvalla ja pienimmällä (2) kirkkaanpunainen missä on hirvi.

Vierailija
26/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas olen järkyttynyt pienten poikien muodista, kun lapseni alkaa nyt käyttää koon 92 vaatetta. Siis kauheita printtipaitoja, joissa mustalla alustalla joku teknistä härveliä, mäiskettä ja menoa esittävä kuva. Mun pienelle puolitoistavuotiaalle!? Noi vaatteet on rumia, eivätkä sovi värien puolesta kalpealle lapselle + mun lapsi on siinä kehitysvaiheessa, että on just oppinut iloitsemaan siitä että maailmassa on kukkia ja autoja ja kirkkaita värejä, ja tuntuis jotenkin ahdistavalta pukea hänet johonkin supersankaripaitaan. Joten retroa mulle, kiitos. Ei mun poika ole värisokea eikä potentiaalinen tuleva väkivaltarikollinen, hänellä on yhtä suuri oikeus nätteihin vaatteisiin kuin tytöilläkin.

pojalle on tosi vaikeaa löytää kirkkaita värejä muista kun näistä retrojutuista! tytölle kuitenkin löytää ihanuuksia heti kun vaan kauppaan sisään astelee. pitäisköhän perustaa pojille oma vaateputiikki missä myytäisiin vain ja ainoastaan LASTEN vaatteita ilman hirviöpainatuksia eikä yhtään retrokuosia!?

En tykkää yhtään retrorytkyistä, ne on hirveitä. Saman olen huomioinut poikien vaatteissa, kun "vauvakoko" loppuu eli n. 92->. Tytöille on kaikkia ihanuuksia ja vieläpä kohtuuhintaan. Mutta auta armias, kun koittaa pienelle pojalle etsiä vaatteita. Aivan kauheita kuvioita ja kuoseja, hirviöitä ja robotteja, ylisuuria tekstejä, kirjaimia!

Mistä löytyisi kohtuuhintaisia ja kivoja vaatteita pikkupojalle??? Klassiset vaatteet on ihan jees (niitäkään ei meinaa löytää), mutta olisi kiva kyllä vähän värikkäämpääkin olla kuin beigeä ja vaaleansinistä.

Vierailija
28/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sasukan sivuilla oli tasan yksi kimono. kiva tosin sekin.

sori,

siis www.riiminka.com

ja www.kimperi.com

Vierailija
29/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niitä ole oikeestaan ostanut. Voi niissä joitain joskus olla, jotka silmää miellyttää, mutta kyllä meillä taitaa olla ihan toisenlainen tyyli lapsilla.

Mulla on tyttö 7 v. ja poika 4 v.

Vierailija
30/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hirvitys millaisia lastenvaatteita on esim. ketjukaupoissa tangot väärällään! okei, on kivaa että lastenvaatteet ovat värikkäitä, mutta voi niitä kuoseja! minusta koko retrobuumi on menny yli (minun) hilseen(i) enkä meinaa löytää edullista vaatetta lapsilleni ollenkaan. toki kauniitakin vaatteita löytyy, mutta todella harvassa.

Tosin mä voisin ostaakkin jotain niistä mun 2,5v tytölle, mut ei sille kelpaa. Jotain olen ostanut, eikä suostu niitä päällään pitämään. Tykkää vaan tosi "tyttömäisistä" vaatteista, pitää olla vaaleenpunasta ja röyhelöä.

Vierailija
31/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh dear! Ota nyt selvää ennen kuin lauot noita

mutta karseita keinokuitukankaita! Eihän semmoisia voi lapselle pukea.

fiksuja kommenttejasi!

Vierailija
32/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh dear! Ota nyt selvää ennen kuin lauot noita

mutta karseita keinokuitukankaita! Eihän semmoisia voi lapselle pukea.

fiksuja kommenttejasi!

on valmistettu luonnonmateriaaleista? Näin olen ymmärtänyt..