G: väärin kuultuja laulunsanoja..
Kommentit (91)
"You`re here, there´s nothing out here." Hiukan kummallisen sävyn sekin lause rakkauslauluun antaa. :D
Mäkin kuulin tuon Celine Dion:in My heart will go on-biisin väärin. You're here, there's nothing I FEEL. On siis: You're here, there's nothing I FEAR Tosi rakkauslaulu: Olet täällä, mutta en tunne mitään :D
Kyyneleet vaan valuu silmistä, kun näitä luen...
Kaveri oli vakuuttunut, että Bon Jovi laulaa "Keep the change" ja "Take your hands off me" (Lay your hands on me)
Oikeat sanat: Ja voi, kun se riittäisi sullekin,
niin tää kaikki vois jatkuu paljon helpommin.
Minä kuulin: Ja voi, mon cheri... (jatko hämärän peitossa)
Itse kuulen ikkunaprinsessassa kohdan "O Glendora" open dooraksi. Ja kadut ovat pitkiä ja suoria...tarjoaa pelkkiä huoria.
Mikäs kummallinen se semmoinen on hahahhhaaaaaa!!!
"hukuta mulkkuni hiekkaan.." oikeasti:hukuta MUT unihiekkaan..
olen kans kuullu sen tolleen "hukuta mulkkuni hiekkaan"...ja ajatellut ettei siinä noin voida laulaa mutta kun tolta se kuulostaa vaikka kuinka monta kertaa kuuntelis! =) nyt tiedän oikeet sanat!
"Petteri hakkaa Villeä vasaralla,Villeä vasaralla..."
Kun tarhasta selvitin että miten laulu oikeasti menee niin se oli "Petteri hakkaa VIIDELLÄ vasaralla,viidellä vasaralla...."
KAtso kenguru loikkaa, mies on löytänyt sen. KAtso kenguru loikkaa, miestä tyydyttäen...
Oliskohan kuitenkin ollut KYYDITTÄEN.. =o)
Frööpelitten uusimpia: "Naapurin sika tuli matkoiltaan, mukanaan tuli naisia..." (tuliaisia) -poika 4v
Tango stan, so solid... Lauloi sukulaismies.
Kysehän oli Madonnan biisistä: Time goes by, so slowly (kirjoitetaankohan se noin)
Minulla on tosi usein vaikeuksia kuulla Irinan biisit oikein. Esimeskiksi kuurupiiloa, oli sellainen, mitä en millään meinannut saada selville, mnitä siinä sanottiin. On muitakin, mutta nyt en muista.
piti olla tietysti:
"Oltiin Bonnie ja Clyde, sekä Jekyll ja Hyde"
joutui sampituulta... Jokunen ala-asteen ekoista luokista meni ihmetellessä, mikä on sampituuli ja mitä tarkoittaa, että enkeli JOUTUI jotain ihmeen tuulta - et vähänkö vanhaa suomenkieltä. Tästä virsitraumasta huolimatta minusta tuli pappi. Enää en laula sampituulesta.
Kysyin mummoltani, että mikä se sampi on? ja Mummo sanoi, että sampi on kala. Sekös pisti pienen pään vielä enemmän ulalle... "Joutui sampi (kala??) tuulta." Whatthef...???
Ja
Sä oon mun Romeo
mä oon sun Julia
tää kapun letittää kai suvun tuulia (ihmettelin ykllä aina että WTF)
Ai niin, Karjalaista vielä:
Ankkurin appi, vain muistoihin jäi
ton huora-jutun itse asiassa ihan tähän ketjuun asti *nolostuu*
Itse kuulen ikkunaprinsessassa kohdan "O Glendora" open dooraksi. Ja kadut ovat pitkiä ja suoria...tarjoaa pelkkiä huoria.
Savu nuolee rauniota, tiedäthän miltä tuntuu... Se on uloste..:DD Oikeesti menee "Se on ruoste".. Tota biisiä en voi kauheen herkästi kuunnella ;D
kaikille vaippoja riittää, kaikille vaippoja on... Jumalan kämmenellä ei kukaan ole turvaton
"I call your name, call your name"
Kuulen aina sukunimeni Koljonen...
lauleskeli eskari-ikäsenä "tuli alla jalasten se laulaa lauluaan". Isosisko korjasi: "ei se ole tuli vaan TUULI"
- No jos ei ole lunta ja mennä asfaltilla, niin varmaan tulikin voi laulaa ja amerikkalaisella pukilla varmaan laulaa tuuli.