G: Sopiva ikä avioitumiseen? ja seurustelun pituus ennen naimisiin menoa
Kommentit (23)
Eli jos vaikka liittosi on elinpiirisi vahvin, niin se ei välttämättä kerro liittonne vahvuudesta vaan elinpiirinne muiden liittojen heikkoudesta (olettaen että lähipiiristäsi tekemäsi havainnot ovat oikeita).
Hassua vääristelyä. Se että liittoni on elinpiirini vahvin luonnollisesti kertoo liittomme vahvuudesta mutta MYÖS, kuten sanot, muiden liittojen heikkoudesta. Ei myöskään tarvitse kyseenalaistaa kykyäni oikeisiin havaintoihin, koska en ole viitannut havaintoihin vaan siihen mitä muut itse kertovat minulle.
mua vaan vähän ärsytti tuollainen pollea kirjoitus, että "liittoni on vahvin minkä tiedän" ja loppujen lopuksi yhteiseloa on takana vasta 12 vuotta. Piti vähän tökkiä muurahaispesää. Sori.
Onko ihan oikeasti niin, ettei koko lähipiiriisi tai edes tuttaviisi kuulu esim. 20 tai 30 vuotta naimisissa olleita, onnelliselta vaikuttavia pariskuntia? Jos totta lienee niin kurjalta kuulostaa.
Minä olen avioliitossani 15 vuoden jälkeen hyvin onnellinen ja toivon että muutkin ovat. En vain uskaltaisi rinta rottingilla rehennellä, että MEIDÄN liitto on taatusti vahvin. Hyviä ja pitempiä esimerkkejä kun löytyy läheltä. Paremmuudesta en tiedä.
minä en riittävästi huomioinut sitä, että sinä luonnollisesti (niin kuin me kaikki) arvioi tilannetta vain omasta näkökulmastaan. Eli jos vaikka liittosi on elinpiirisi vahvin, niin se ei välttämättä kerro liittonne vahvuudesta vaan elinpiirinne muiden liittojen heikkoudesta (olettaen että lähipiiristäsi tekemäsi havainnot ovat oikeita).
t. 2-kymppisenä avioitunut ja takana jo 15 onnellista vuotta, mutten voi alleviivata, etteikö jollakulla tutulla olisi vieläkin paremmin, esim. appivanhemmilla jo yli 40 ihan selvästi onnellista vuotta kasassa.