Paljonko laittaisi luottokorttihakemukseen luottorajaksi jos nettopalkka on 2000?
Aikaisemman pankin luottokortilla on rajana 2500 mutta silloin on ollut huomattavasti pienemmät tulot.
Kommentit (14)
Jos et tiedä niin tuskin tarvitset luottokorttia ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
On mulla tuo aikaisempi ollut monta kymmentä vuotta :D Mietin mikä summa menee pankilta läpi ettei ole heistä ihan posketon...
Itselläni 1000 ja nettotulot 4000. Hyvin on pärjännyt. Tarkoitus ei ole elellä luottokortilla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni 1000 ja nettotulot 4000. Hyvin on pärjännyt. Tarkoitus ei ole elellä luottokortilla.
Eihän tuo riitä edes matkan maksamiseen vaan joutuu venkslaamaan rahaa etukäteen ja takakäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla tuo aikaisempi ollut monta kymmentä vuotta :D Mietin mikä summa menee pankilta läpi ettei ole heistä ihan posketon...
Miksi sinun tavoite on maksimoida velalla elämisen määrää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo riitä edes matkan maksamiseen vaan joutuu venkslaamaan rahaa etukäteen ja takakäteen?
Minkä matkan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun tavoite on maksimoida velalla elämisen määrää?
En ole ikinä elänyt velalla vaan jos on vaikka reissuun lähdössä, tottakai maksan kaikki lennot, hotellit, etukäteisliput yms luottokortilla niin on joku takuu saada rahat takaisin jos menee mönkään. Kun olen nämä maksut tehnyt, maksan luoton takaisin täyteen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän maksan luottokortin tyhjäksi heti kun sille on jotain tullut. En odottele kuun loppuja ja laskuja. Esim. kun viikon ruokatilaus tulee näkyville kortille torstaisin, maksan sen heti pois. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän maksan luottokortin tyhjäksi heti kun sille on jotain tullut. En odottele kuun loppuja ja laskuja. Esim. kun viikon ruokatilaus tulee näkyville kortille torstaisin, maksan sen heti pois. Ei mitään ongelmaa.
Niin minäkin mutta juurikin maksoin esim. matkan 1400 niin olisin joutunut etukäteen siirtelemään rahoja jne. Paljon kätevämpää ostaa liput sillä yhdellä ja samalla istumalla yhdeltä ja samalta luottokortilta ja sitten lyhentää luotto pois. Tietää tarkat summatkin jos vaikka puntina reissu.
En maksa luottokortilla muuta kuin ulkomaanmatkoille lennot, majoituksen ja auton vuokran. Maksan nämä luotot pois heti eli minulla olisi varaa maksaa vaikka käteisellä, mutta jotta saan ongelmatilanteissa rahani takaisin, käytän välissä luottoa.
Miksi sinulla olisi luottokortti kulutusluottoihin? Tuloihin nähden oikein mitoitettu asuntolaina lienee ainut järkevä laina. Autokin kannattaa ostaa vasta sitten, kun on säästänyt siihen rahat. Korot eivät ole enää nollassa, paitsi minulla melkein nollassa, kun otin oikeaan aikaan kiinteäkorkoisen asuntolainan.
Vierailija kirjoitti:
En maksa luottokortilla muuta kuin ulkomaanmatkoille lennot, majoituksen ja auton vuokran. Maksan nämä luotot pois heti eli minulla olisi varaa maksaa vaikka käteisellä, mutta jotta saan ongelmatilanteissa rahani takaisin, käytän välissä luottoa.
Miksi sinulla olisi luottokortti kulutusluottoihin? Tuloihin nähden oikein mitoitettu asuntolaina lienee ainut järkevä laina. Autokin kannattaa ostaa vasta sitten, kun on säästänyt siihen rahat. Korot eivät ole enää nollassa, paitsi minulla melkein nollassa, kun otin oikeaan aikaan kiinteäkorkoisen asuntolainan.
Mitkä kulutusluotot? En ole missään sanonut että mulla olisi senttiäkään mitään kulutusluottoja. Onko täällä palstalla nyt lukihäiriöisten luokkakokous vai mitä ihmettä nämä vastaukset ovat?
Tuskinpa saat noilla tuloilla kovin korkeaa rajaa. Itsellä 5000 €, riittää hyvin matkoihin.
Laittaisin sen verran kuin kuvittelisin maksimissaan kertaostoon tarvitsevan. Esimerkiksi 2000 voisi riittää aika pitkälle?
1000 e.