Järkky toi hääohjelma
Kommentit (60)
Aina vaan sitä samaa lässyn, lässyn kavaa...vitun prinsessat ja prinssit. Tää jakso sähävdytti ja teki vaikutuksen!
vähän niinkuin av, ei voi melkeen ees lukee.
varmasti aidompaa kuin seuraavaksi subilta alkavassa ohjelmassa... :P
hääpari. Ja ilmeisesti vasta tosi vähän aikaa olivat tunteneet toisensa? Mitenköhän käy...
vähän niinkuin av, ei voi melkeen ees lukee.
olleensa yhtä rakastunut kuin tuo hääpari?
15-18-vuotiaana eikä kyseessä ollut suinkaan tuleva mieheni ja lasteni isä.
Kamalan lapsellisia pentuja ja perhettä muka perustamassa *huoh*
Jos vaikka lähtis siitä, että menee naimisiin sit, kun pystyy omat häänsä järjestämään.. Morsiammen äiti teki kaiken...
Toivottavasti omat lapset on sen verran fiksuja, että omia häitään alkavat juhlia silloin, kun ovat aikuisia, aikuisten oikeesti :)
olleensa yhtä rakastunut kuin tuo hääpari?
suhteeni 16-18-vuotiaana. Ihanaa aikaa... =)
Jos vaikka lähtis siitä, että menee naimisiin sit, kun pystyy omat häänsä järjestämään.. Morsiammen äiti teki kaiken...
Toivottavasti omat lapset on sen verran fiksuja, että omia häitään alkavat juhlia silloin, kun ovat aikuisia, aikuisten oikeesti :)
ja pahoitti hääparin mielen siinä samalla. Vittu mikä marttyyri. Ja ne lapiot, vääriä!
Parihan oli mennyt alunperin salaa naimisiin. Enkä ihmettele miksi. Suku varmaan halunnut nuo juhlat. Mitä siinä stressaamaan, naimisiin pääsee vähemmälläkin!
Koskaan ei tiedä, vaikka nuoria ovatkin.
Ihana pari, tosin se alko ärsyttämään, kun tuntuivat olevan ilman huolen häivää. Niin, ne on nuoria..=)
ihan kauheeta, että ottivat jotkut rakkaus tatuoinnit käteensä....kiva jos eroavat joskus ja ne tatuoinnit on aina vaan siinä kädessä näkyvissä. huoh... ja se tatuoinnin paikkakin oli aivan kajee...näkyy koko ajan. voi vaikuttaa työnsaantiin ym.
häätkin oli jotenkin "juostenkustu" siis ihan sellaset kotibileet. ja semmosia ei sitten saaneet ite järkättyä.
samaa mieltä jonkun edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että jos nyt menisi naimisiin vasta sitten kun osaa omat häänsä järkätä :)
Itse menin kihloihin 2vkn tuntemisen jälkeen ja naimisiin 8kk:n seurustelun jälkeen. Yhteen muutettiin kk:n päästä eka tapaamisesta.
Yhteisiä vuosia nyt takan rapiat 11 :) Oltiin 17 ja 20 sillon...
ei ihme että menivät salaa naimisiin.
Unohteli kenkiään ja laukkujaan koko ajan johonkin ja oli jotenkin ihan pihalla tästä maailmasta. "En syönyt viikon aikana kuin pari hedelmää ku olin niin rakastunu ja sit Johannes hoiti mua..." Voin vannoa, että minäkin olen ollut ihan sekaisin rakkaudesta nykyisen mieheni kanssa, mutta tuo tyttö... Se oli niin lapsi vielä kaikin puolin.
Mitähän sen pojan lähetystyössä olleet pappisvanhemmat tuumasivat tuosta morsiamen "värikkäästä" perheestä, hih. Hauska jakso.
ja 3kk:n seurustelun jälkeen menivät naimisiin..ihan tuosta vaan olivat saanu kaupungilla idean että mennään naimisiin.. Olivat sit suoraan kävelleet maistraattiin..
kaunis nuori pari.