Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kosmetiikkatuotteeseen olet pettynyt?

Vierailija
07.01.2010 |

Eli missä tuotteessa ei mielestäsi hinta ja laatu kohdanneet?

Itse olen hairahtunut ostamaan Tigin hiustuotteita joista yksikään ei ole ollut niin hyvä kuin hinnan ja markkinoinnin perusteella olisi voinut luulla.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta taivaasta, laatu helvetistä! Lumenen tuotteet ovat mielestäni huonontuneet. Tai sitten ovat aina olleet, en vaan ole ennen huomannut.

Vierailija
2/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin ripsivärissä ei ollut muuta vikaa kuin se ettei se tarttunut ripsiin :p Tämän ostoksen suhteen ei kohdannut yhtään mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kosmetologin suosituksesta normaalin ja sekaihon kosteusvoiteen, puhdistustuotteen ja kuorinnan. Rahat meni totaalisesti hukkaan.

Kosteusvoiteen koostumus on kamalan rasvainen. Se ei imeydy ihoon vaan jää rasvaiseksi kalvoksi ihon pinnalle. Lisäksi tuotteessa on äitelänmakea haju, joka ei haihdu vaan haisee vielä seuraavana aamunakin tosi voimakkaalle. Mulle tuli migreeni.

Pesuaine ei puhdistanut meikkiä oikeastaan lainkaan, suttasi sen vaan ympäri kasvoja.

Ikinä en ole ollut noin pettynyt mihinkään tuotteeseen!

Lumenen tuotteet ovat maineestaan huolimatta aika sekundaa. Paitsi sellainen mustikkasuihkugeeli, jota ei enää saa.

Chanelin tuotteisiin olen ollut tyytyväinen, mutta Precision Beaute Initiale Eye -silmänympärysvoiteen hajusteet sai mun ihon tulehtumaan.

Vichyn Purete Thermale one step cleanser 3 in 1-kasvojenpuhdistusaine on todella surkeaa. Edes kolme vaahdotusta ei poista meikkivoidetta kunnolla. Ja tuubissa vielä suositellaan meikkitaiteilijoille?!

Vierailija
4/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oriflame, avon, lumene, nivea, carnier fruktic

ikinä en noita enää käytä ja kokeile.

kaksi ekaa niin huonolaatuisia että en maksa penniäkään että saan ihon huonoksi.

lumene ei pysy ja voiteista en tykkää

niva.. yhtä tyhjän kanssa

carnier huonolaatu

Vierailija
5/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut minulla ollenkaan. Enkä uskalla kokeilla sitä uuttakaan versiota tuon yrityksen vuoksi.

Vierailija
6/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa toi canebo 38. Harja on pieni, suoristaa taivutetut ripsetm kuivuu hitaasti eikä lähde pois vaikka kuin kuumalla vedellä pesisin. En keksi siitä mitään hyvää sanottavaa...

Vierailija
7/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpis Lumeneen tai oriflameen joutuu pettymään, eihän sillä hinnalla voi hyvää odottaakaan.

Minä petyin Dermalogican voiteisiin, hinnat 50e eteenpäin per tuubi.

Vierailija
8/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä.

Samoin Blascon meikkivoide oli pettymys, sillä hinnalla olisi pitänyt saada jo vähän helpommin levittyvä tapaus!

Jotenkin tuntuu että jokainen kokeilemani kosmetiikkaostos on ollut surkea, paitsi erään halppismerkin meikinpohjustusvoide.

Vierailija
9/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiin Tigin tuotteisiin (nimi?) olette pettyneet? Mulla positiivisia käyttökokemuksia jo 10 vuoden ajalta, hiukset niin hyvässä kunnossa että :)

Vierailija
10/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta se peittäisi ihan virheet kunnolla. Voidetta kannattaa lämmittää esim. kämmenselän päällä sormellä pyörittelemällä ja aina rasvatulle iholle.

Minä taas olen tykännyt Lumenesta. Lumene on edullista Suomessa, koska toimituskulut ovat pienet. Ulkomailla Lumen hinnat ovat jo kalliimpia. Aina ei voi hinnan perusteella todeta laatua.

Vierailija
11/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksetta huonoja, markettikamaakin surkeempaa. Luomivärit ei pysy, meikkivoiteet haisee eikä pysy ja huulikiillot niin pahanmakuisia ettei voi käyttää.

Olen tyytyväinen lähes ainoastaan Clarinsin meikkivoiteisiin ja luomiväreihin, Diorin luomiväreihin ja huulikiiltoihin, ja Lumenen mineraalimeikkipuuteriin. Youngblood mineraalipuuterikin oli ihan hanurista.

Ripsivärit on kalleilla merkeilläkin yleensä huonoja, ei ainakaan parempia ku halpis.

Lumene ripsivärit vielä kaameempia tosin.

Vierailija
12/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en voi niitä enää käyttää.

Aiemmin käytin mutta nyt saan rajauskynistäkin silmäni kipeiksi ja kirveleviksi. Mitä ihmettä ne ovat niihin oikein lisänneet?

Vierailija
13/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen näitä... Koska oikeasti valtaosa esim. 38ripsarin haukkunut käyttää koko tuotetta ihan väärin tai poistaa sen väärin. Kuinka monella teistä on edes se puhdistusliina siihen?

Ja mitä haukuttuihin putsareihin tulee (en väitä, etteikö osa niistä olisi huonoja...) mutta tarkistakaapa myös se, onko meikkivoiteenne vesi vai rasvaliukoinen? Esim. blasco on rasvaliukoinen ja oikeasti lähtee tosi harvalla puhdistusaineella edes kunnolla pois. Eli putsareitakin on erilaisia, osa poistaa vesiliukoisen ja osa rasvaliukoisen, osa molemmat.

Ja mitä blascon levitykseen tulee... niin kannattaa levittää oikeaoppisesti niin levittyy. Varmaan tiesittekin, että sitähän ei kuulu ottaa oikeaoppisesti edes suoraan siitä purkista sieneen...

Valtaosassa tuotereklamaatioita tuotetta on käytetty AIVAN väärin ja sitten se haukutaan alimpaan...

Vierailija
14/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle mitään puhdistusliinaa tarjonnut kun olen Kanebo 38 ripsaria ostanut. Ei edes ikinä kysynyt, että osaanko poistaa sen myös. Mahdoton on asiakkaan ns. oikeaoppisesti käyttää jos ei kukaan kerro kuinka se tehdään. Huomautan nyt vaan.

Vierailija
15/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli liian tumma mun vitivalkoiselle iholle. Kallis ostos meni täysin hukkaan.

Lumenesta tykkään, löytyy juuri sopivia sävyjä suomalaiselle talviiholle, tosin kaikki Lumenen meikkivoiteet ei ole hyviä.

Vierailija
16/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsivärin idea ole että lähtee lämpimällä vedellä kokkareina pois? Mistään puhdistusliinasta en oo myöskään minä kuullut.

Ja jos meikkien ja muun kosmetiikan käyttö menee niin vaikeaksi, että tarvii jotain erikoisvälineitä niiden käyttöön, niin jää kyllä mulla käyttämättä.

Tigin moisture maniac-hoitoaine on ihan hanurista, samoin ego boost-latvahoitoaine joka jätetään hiuksiin.

Vierailija
17/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekasia voi käyttää väärin? Kun ne suoristaa ripset niin suoristaa! Ja lämpimällä vedellä pisäis lähteä mutta ei vaan lähde. Puhdistusliinasta en ole kuullutkaan?

Vierailija
18/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjänä kyllä puhdistusliinaa tarjoana aina asiakkaalle, koska sillä on helppo puhdistaa mikä tahansa meikkivoide, on ihanan pehmeä ja sen voi pestä pesukoneessa.

Ja ripsivärikin kuuluisi ainakin Kanebon kouluttajan mukaan levittää ensin ripsien yläpuolelle ja sitten vielä ripsen alapuolelta, jolloin väri muodostaa ikäänkuin "tupin" ripsen ympärille. Ja lämpimällä liinalla (38 asteinen vesi ei muuten ole sitten yhtä kuin kuuma vesi...) se on helppo ottaa ripsistä pois. Mutta vaikka liinaa nyt ei käyttäisikään niin ripsivärin saa kyllä pois, kukin ottaa omalla tyylillään. Mutta ennenkun ripsiväristä ym. alkaa reklamoida, kannattaa sitä käyttää oikein. Itseasiassa ainakin joskus kanebon ripsaripakkauksessakin on ollut ohjeet ripsivärin poistamiseen, nyt en tiedä kun en ole aikoihin tarkistanut.

Ja ihan noin yleisellä tasolla kosmetiikkareklamaatioita tulee todella paljon ihan vaan sen takia, ettei tuotteita käytetä oikein. Ja mielestäni on oikeasti huono homma jos myyjät eivät neuvo tuotteiden oikeaoopista käyttöä.

Syytön minä olen siihen jos kaikki myyjät eivät neuvo tuotteiden oikeaa käyttöä... Ihan vaan näin ohimennen huomautuksena...

Vierailija
19/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiesin jo ennen ostamista, kuinka sitä kuuluu levittää! Jännä kun tässä maassa aina ajatellaan että ostaja möhlii; sehän ei ole edes mahdollista että virhe olisi itse tuotteessa.

Vierailija
20/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proactiv- ihonhoito sarja. Helvetin kallis ja eipä ainakaan mun naamasta mustapäät hävinneet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi