Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kosmetiikkatuotteeseen olet pettynyt?

Vierailija
07.01.2010 |

Eli missä tuotteessa ei mielestäsi hinta ja laatu kohdanneet?

Itse olen hairahtunut ostamaan Tigin hiustuotteita joista yksikään ei ole ollut niin hyvä kuin hinnan ja markkinoinnin perusteella olisi voinut luulla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten se pitäisi säilyttää, mutta minulla se oli kaapissa korkki kiinni ja parin päivän päästä harjaosa oli ihan homeessa.

Vierailija
42/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiesin jo ennen ostamista, kuinka sitä kuuluu levittää! Jännä kun tässä maassa aina ajatellaan että ostaja möhlii; sehän ei ole edes mahdollista että virhe olisi itse tuotteessa.

Kallis tuote, erikoisliike ja ihan oikea kosmetologi myymässä ja

opetti, että sienellä vaan ja naamaan. Olenkin ihmetellyt että mitä ne tästä vouhkaa kun ei oo oikein mistään kotoisin. Pitääpä kokeilla tuota lämmittämistä.

Ärsyttävää sinänsä, kun haen meikiltä helppokäytöisyyttä, niin ala nyt sitten säätämään spaattelien ja lämmittelyjen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaikeaa, sen kun ottaa spaattelilla pienen nokareen ja painelee sen kämmenselkään. Sitten siitä ottaa sienellä ja se luonnonkuminen sieni on paras. Ja jos on kovin rasvainen iho, voi meikkiesienen kastella hanana alla ja rutistaa kuivaksi ja sillä kostealla sienellä levittää meikkivoiteen niin iholle tulee ainoastaan se pigmentti, eikä niinkään sitä rasvaa. Saa kevyemmän näköisen lopputuloksenkin. =)Sama vaiva on ottaa meikkivoidetta kämmenenltä kun suoraan siitä kakusta. Tuotekin pysyy hygienisenä.

Vierailija
44/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avonin tuotteet on tehty puolassa

Vierailija
45/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei peitä mitään

Vierailija
46/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti keltaista :(

Vierailija
47/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäluomet meni tästä rikki. En osta enää muita kuin cliniquen ripsareita, ne on parhaita mulle ja allergiatestattuja.

Vierailija
48/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa toi canebo 38. Harja on pieni, suoristaa taivutetut ripsetm kuivuu hitaasti eikä lähde pois vaikka kuin kuumalla vedellä pesisin. En keksi siitä mitään hyvää sanottavaa...

Vierailija
49/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu jotenkin painettiin kosteana kiinni ihoon, annettiin kuivahtaa ja sitten irroitettiin. Mustapäitten piti lähteä samalla. Joo niin varmaan :-D

Vierailija
50/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olin skeptinen jo aluksi, ettei tullut isoa pettymystä :)

Lappu jotenkin painettiin kosteana kiinni ihoon, annettiin kuivahtaa ja sitten irroitettiin. Mustapäitten piti lähteä samalla. Joo niin varmaan :-D

Vierailija
51/51 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian voimakas haju ja iholle jää aina joku "kerros".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän