Mihin kosmetiikkatuotteeseen olet pettynyt?
Eli missä tuotteessa ei mielestäsi hinta ja laatu kohdanneet?
Itse olen hairahtunut ostamaan Tigin hiustuotteita joista yksikään ei ole ollut niin hyvä kuin hinnan ja markkinoinnin perusteella olisi voinut luulla.
Kommentit (51)
vaikka käyttäisikin ihan oikein ja vaikkei tuotteessa olisi vikaa. Taitaa esim. ripsissäkin olla eroja, koska mulla Kanebo 38 lähtee lämpimällä vedellä.
Kyllä minä tiesin jo ennen ostamista, kuinka sitä kuuluu levittää! Jännä kun tässä maassa aina ajatellaan että ostaja möhlii; sehän ei ole edes mahdollista että virhe olisi itse tuotteessa.
Kyllä minä tiesin jo ennen ostamista, kuinka sitä kuuluu levittää! Jännä kun tässä maassa aina ajatellaan että ostaja möhlii; sehän ei ole edes mahdollista että virhe olisi itse tuotteessa.
Tuotteessa ollakin virhe, mutta kun valtaosa asiakkaistakin läiskii sen blascon suoraan siitä kakusta sienellä naamaansa jne. Hyvä, että sinä tiesit, että se kuuluisi ottaa spaattelilla siittä ja lämmittää notkeaksi joko kämmenselällä tai paletilla, jotta se on riittoisampaa, hygienisempää ja helpompaa levittää. Kaikki kun eivät tätä tiedä ja en tiedä, tajuaako sitä kaikki edes sanoa. Kyllä jos tuote on kuivunut tms. niin tottakai siinä on virhe. Mutta jos meikinalusvoide (kaikki kun ei oikein sovi meikin alle ja silloin mikä tahansa meikkivoide on vaikea levittää.) on meikin alle soveltuva ja sen oikein levittää ja oikeanlaisella sienellä niin kyllä se silloin yleensä levittyy hyvin. Mutta en sano, etteikö blasco tai mikä tahansa muu tuote toimisi muillakin tavoilla ihan hyvin. Jos se toimii ilman oikeaoppistakin käyttötapaa niin hyvä juttu. Mutta kun niitä reklamaatioitakin tehdään oikeasti, mitä kummallisemmista asioista...
Ne pitää poistaa. Jotkut aineet vaan (ainakin näin lupaavat) ennaltaehkäisevät uusien syntymistä.
Proactiv- ihonhoito sarja. Helvetin kallis ja eipä ainakaan mun naamasta mustapäät hävinneet..
vaikuttaa tuotteen toimivuuteen ja käyttöön ihotyyppikin, mutta se ei taas tarkoita, että tuotteessa olisi vika...
Kirjoitin, että ihotyyppi tms. voi myös vaikuttaa _vaikka_ tuotteessa ei olisi vikaa.
vaikuttaa tuotteen toimivuuteen ja käyttöön ihotyyppikin, mutta se ei taas tarkoita, että tuotteessa olisi vika...
T. 27
Kirjoitin, että ihotyyppi tms. voi myös vaikuttaa _vaikka_ tuotteessa ei olisi vikaa.
T. 27
Itseni ilmeisesti jotenkin huonosti, mutta tarkoitin lauseellani samaa kuin sinä.. Eli se ihotyyppi voi vaikuttaa tuotteen käyttöön ja jos tuote ei ole ihotyypille sopiva niin eihän se tarkoita, että tuote olisi viallinen.
nimenomaan oli, että tulee myös paljon reklamaatioita, joissa kuivaihoinen on ostanut rasvaiselle iholle tarkoitetun tuotteen ja kun tuote ei toimi niinkuin on luvattu niin se palautetaan viallisena, vaikka itse tuotteessa ei vikaa olekaan.
Ja siis jos vielä näistä reklamaatioista niin niitä ihan oikeasti tulee milloin mistäkin. Esim. tuote on käytetty jo loppuun tai siitä on liru pohjalla ja vaaditaan uutta kun tuote oli viallinen... tai sitten palautetaan 3v. vanha tuote ja ihmetellään kun siihen on tullut outo haju... näitä riittää...
joka kuitenkin puskee rasvaa läpi päivän mittaan varsinkin nenässä. Käytän jotain mattavoiteita meikin alla, mutta iho jotenkin tottuu niihin (ja alkaa taas puskea rasvaa puuteriin läpi), ja sitten täytyy vaihtaa merkkiä. Jossain vaiheessa iho tottuu uuteen merkkiin, jolloin voi siirtyä taas ensimmäiseen, tai on ostettava taas uutta.
Sama 27
mutt Eli se ihotyyppi voi vaikuttaa tuotteen käyttöön ja jos tuote ei ole ihotyypille sopiva niin eihän se tarkoita, että tuote olisi viallinen.
Kalliit ripsivärit. Kaikki alle 25 e maksaneet meikkivoiteet.
sekä Lumenen puhdistusmaitoon : kumpikin todella surkeita. Myöskin Avonin meikkivoiteet,luomivärit ja shampoot surkeita / huonolaatuisia.
Toisaalta taas Avonin anew ihonhoitosarja on loistava iholleni, samoin avonin suihkugeelit ja spa sarja. Oriflamen tuotteet sopivat iholleni myöskin. Kaikista ihanin on ehkä Cindy Graffordin meaningfull beauty sarja: ihoni oikein säteilee sen ansiosta ja tuotteet ovat ihanan tuoksuisia,kevyitä, mutta silti hoitavia.
oli se hyöty, että siivosin perusteellisesti kylppärin kaapit ja heitin pois kaiken vanhan (ja todennäköisesti jo pilalle menneen) kosmetiikan.
Tykkään kokeilla uusia tuotteita ja kai etsin sitä dramaattisesti käänteentekevää, upeaa ja mahtavaa tuotetta. Ei vaan ole löytynyt, ei. Ja aina jää sitten kaapin perukoille lojumaan jos jonkinlaista purkkia. Nyt meni roskiin varmasti 20 purnukkaa.
ovat olleet pettymyksiä. Tosin en ole ostanut niitä enää kymmeneen vuoteen.
Diorin tekoripsiefekti-ripsiväri, jonka nimeä en muista. Sen putkilon suuaukko hajosi ihan totaalisesti heti alussa. Ei voinut käyttää.
Dr Hauschkan ripsiväri levisi ympäri naamaa.
Kanebon uusi tuuheuttava 38 ripsiväri levittyi suttuisesti, jätti ripset ohuen näköiseksi ja varisi poskille (toisin kuin se alkuperäinen, joka ei varise).
YSL:n valokynä aiheutti ihottumaa sekä minulle että kaverilleni. Kaverini selvitti, että siinä oli NIKKELIÄ. Näin myyjä sanoi, mutta nyt se on poistettu tuotteesta. En silti enää luota YSL:n valokynään, siinähän voi olla mitä tahansa, jos alunperin laittoivat siihen nikkeliäkin!
Diorin meikkivoidepuuteri tekee ihostani epäpuhtaan. Iho parani heti kun siirryin Laveran puuteriin.
Diorin tekoripsiefekti-ripsiväri, jonka nimeä en muista. Sen putkilon suuaukko hajosi ihan totaalisesti heti alussa. Ei voinut käyttää.
alkuperäinen versio ei oikein mullakaan toimi (suoristaa ripset) mutta "separating and lengthening"-versio taas toimii. Poistaminen onnistuu kyllä ilman sitä liinaakin, mutta vaatii harjoittelua.
Miten kolmekasia voi käyttää väärin? Kun ne suoristaa ripset niin suoristaa! Ja lämpimällä vedellä pisäis lähteä mutta ei vaan lähde. Puhdistusliinasta en ole kuullutkaan?
mutta haisee ihan oksennukselle. On puolisen vuotta ikää eikä ole montaa kertaa käytetty. Voikohan sen pestä?
Pettymyksiä: Chanelin kynsilakka, Ysl:n ripsari (voimakas tuoksu), Cilinquen meikkivoide (aiheutti finnejä), Estee Lauderin silmämeikinpoistoaine (ei poista meikkejä lainkaan).
Muuten hyvä Ysl:n valokynä mutta haisee ihan oksennukselle. On puolisen vuotta ikää eikä ole montaa kertaa käytetty. Voikohan sen pestä?
Pettymyksiä: Chanelin kynsilakka, Ysl:n ripsari (voimakas tuoksu), Cilinquen meikkivoide (aiheutti finnejä), Estee Lauderin silmämeikinpoistoaine (ei poista meikkejä lainkaan).
Eli Nimue, jonka ostin kosmetologilta. Oikeasti vähentänyt ihon epäpuhtautta. Haisee aika julmalle, mutta tuntuu tehokkaalta ja on kallis. Tämä siksi että olen sitä mieltä kanssa että lähes kaikki kosmetiikka aiheuttaa pettymyksen.
mutta haisee ihan oksennukselle. On puolisen vuotta ikää eikä ole montaa kertaa käytetty. Voikohan sen pestä? Pettymyksiä: Chanelin kynsilakka, Ysl:n ripsari (voimakas tuoksu), Cilinquen meikkivoide (aiheutti finnejä), Estee Lauderin silmämeikinpoistoaine (ei poista meikkejä lainkaan).
Ihan samalla tavalla pitää pestä, kuin muutkin meikkisiveltimet.
täytyykin katsoa nykytarjonta.