Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöjä väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?

Vierailija
05.01.2010 |

Kommentit (268)

Vierailija
81/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huoneen kokoinen. Olin todella pettynyt, kun näin sen vihdoin jossain kauempaa kuvatussa otoksessa ja se olikin sellainen pieni pallo.

korjaantui ehkä tuossa 5-10 v sitten.

:oD

Vierailija
82/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lauteella on istunut ensin mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvitteli salaojat joksikin mystiseksi. :D

Siis että miksi niitä kaivetaan ihan päiväsaikaan jos ne on salaisia.. Ja ihan maalta olen minäkin kotoisin.

Vierailija
84/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- - Luulin, että joululaulussa "Varpunen jouluaamuna" lauletaan että "joulu on koditon, varpuseni onneton" vaikka se tietenkin menee näin, että "joulu on, koditon varpuseni onneton". Ihmettelin, että miten joulu voi olla koditon, kun vasta joskus lähemmäs aikuisiällä tajusin, että eihän se joulu ole koditon, vaan se varpunen on koditon ja onneton. Ihmettelin myös sitä, että mitä kyseisen joululaulun "varpunen pienoinen syönyt kesäeinehen" ja että mitä se kesäeine oikein on, minkä se varpunen söi. Näitä luuloja oli varmasti muitakin, mutta tässä on nyt ne, mitä muistuu mieleen.

Vierailija
85/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain alastomia poikavauvoja ja alastomia pikkutyttöjä. Siksi olin päätellyt, että syntyessä kaikilla on pippeli (silloista sanastoa), mutta kun tulee isommaksi sitä ei enää tarvitse ja se putoaa pois tai kasvaa sisään (en muista kumpaa). Ensimmäistä kertaa nähdessäni alastoman pikkupojan ihmettelin siis kovasti (ja kuulemma kovaan ääneen): "miten tolla voi olla vielä pippeli vaikka se on noin vanha?". Tarkkoja päätelmiä. :D

Tämähän kumoaa kaikki peniskateusmääritelmät!

:DD

Vierailija
86/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin todella pettynyt kun kuulin, että englantilaiset lapset ei vastikkeeksi luekaan suomea.

Vierailija
87/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

runopuhelimessa joku ihminen lukee runoja, kun sinne soittaa. Soitin sitten monenmonta kertaa peräkkäin lyhyen puhelun ja ajattelin, että mahtaapa ottaa päähän aloittaa jatkuvasti alusta. Ei käynyt mielessä, että olisi nauhoitus.

Vierailija
88/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä ihania! Sen vielä muistan, että mummuni kävi aina Kultaseijainkerhossa. Vasta lähemmäs aikuisiällä käsitin että se on kultaisen iän kerho.

Vierailija
89/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymässä työpaikalla ja muu aika vietetään esim. kaupoissa. Luulin, että vain yrittäjät tekevät töitä koko päivän. Liekö syynä vanhempien välillä katkerakin jutustelu työpäivien pituudesta (olivat yrittäjiä joilla ei ollut työntekijöitä).

Vierailija
90/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kattoo pönttöön niin tulee näärännäppy..mummo oli näin sanonu :D

Vierailija
91/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sitten vanhempieni kanssa tervehtimässä vuokraemäntää (Frau Hxxx), opettajaa (Frau Txxxxx), rehtoria (Frau Kxxxxxxx) ym. Ja ihmettelin kovasti, että onpa se "Frau" tosi yleinen naisennimi Saksassa :)

Vierailija
92/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis joskus 13-vuotiaana... Naureskelin jopa kaverilleni, jonka kanssa luettiin Suosikin lääkäripalstaa, että onpa joku tyhmän kysymyksen lähettänyt: "Voiko suuseksistä tulla raskaaksi?"... olin ihan että no ei tietenkään, mutta oikeasti omat tietoni taisivat myös olla pikkuisen vajavaiset :)

t.44

Vierailija
93/268 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että terveysside liimataan pilluun kiinni... Ja että puhalletulla kondomilla harrastetaan itsetyydytystä...

Aika hauska väärinkäsitys :-)

Vierailija
94/268 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Levolle lasken, Luojani.

Armias, ole suojani."

Vierailija
95/268 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa meistä ihmisistä on aina ollut mummoja ja vaareja, osa työikäisiä aikuisia ja toiset syntyivät vauvoiksi ja lapsiksi.

En siis tajunnut vielä, että jokainen kasvaa ja vanhenee ja muuttuu iän myötä.

Vierailija
96/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin miten peruukki pysyy päässä, jos ei ole narua leuan alla (tv:ssä). Kyl mulle naurettiin.

Luulin kans, et lottokone on monta metriä korkea ja pallot isoja.

Vierailija
97/268 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäävät mahaan ikuisiksi ajoiksi. Joskus karkinhimossani sitten mietin, että mitenköhän ne syödyt karkit saisi sieltä mahasta pois, että ne voisi syödä uudestaan... Mielikuvissani ne karkit olivat siellä mahassa vielä ihan kokonaisina, eikä pureskeltuina.

Ja minä olen myös luullut lottopalloja futispallon kokoisiksi ja elämää ennen vanhaan mustavalkoiseksi...

Vierailija
98/268 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut ymmärtää, että mummo on ollut joskus lapsi.

Vierailija
99/268 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että kuukautiset ovat sellaiset, että vuoto tulee yhtenä päivänä ja kestää vain noin minuutin. Eli, että kuukautissuojaksi riittää yksi side/kk.

Väitin myös kivenkovaa, että nimi Marianne onkin "Marijanne". Näin väitin jopa yhdelle koulukaverilleni joka tuon k.o nimen omasi. Lisäksi kun Prisma tuli kaupunkiimme ollessani ala-asteella väitin kivenkovaa, että se on Risma ilman P:tä.

Vierailija
100/268 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapsia on tehty hyvinkin vuosikaupalla molempia.