Mitä hölmöjä väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?
Kommentit (268)
-että itsemurhasta joutuu vankilaan
-kun vanhemat puhuivat rahan rikkomisesta, niin luulin, että tarkoitettiin setelin silppuamista eikä rahan vaihtamista pienemmäksi
Luulin pitkään, että metri on 60 cm. Ihmettelin kun ei laskut menneet oikein.
Ja jos käveli autotien valkoisilla keskiviivoilla, autot eivät voineet ajaa päälle. Kun isä oli kertonut, että keskiviivoilla ei saanut ajaa (keskellä). Ei mitenkään voineet vahingoittaa. Onneksi ei käynyt kuinkaan... :O
luulin, et lauantai kirjotetaan "lavvantai"
Tämä johtui siitä, että isäni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen, väitti sen olevan normaalia ja että kaikki isät tekevät niin tyttärilleen.
Senkin sairas pedofiili!
Pillastuin kun äiti oli ostanut isälle punaisen tyttöjen värisen slipoverin.
Tämä johtui siitä, että isäni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen, väitti sen olevan normaalia ja että kaikki isät tekevät niin tyttärilleen.
Senkin sairas pedofiili!
Isänsä oli sairaspedofiili ei tytär(=kirjoittaja).
Olet itse sairas kun haukut hyväksikäytettyä ihmistä.
Hävetti ihan hirveästi kun isä käytti julkisesti viininpunaisia neuleita ja sanoi sen olevan lempivärinsä...
että se on Rafael...
lainaus:
Rafarez. Ei oikein auennut Karl FAzerin nimikirjoitus. :D
Luulin myös, että jos jotain lasta ei ole kastettu (kirkossa) niin sen nimen voi vaihtaa ihan milloin vaan. ja olin siten tosi kade niille... oishan se kiva vaihtaa nimeä vaikka päivittäin..
Isäni aina uhkaili, että jos en ole kiltisti, niin hän vetelee mua ympäri korvien. Luulin, että se meinaa sitä, että iskä ottaaa mua korvista kiinni ja alkaa pyörittää vähän kun jotain lassoa. Noh, koskaan ei vedellyt, olin niin kiltti tietysti.
Luulin seksin olevan sellaista, että mies makaa liikkumattomana naisen päällä penis naisen emättimessä ja muutaman minuutin päästä miehen "vauvansiemenet" menevät naisen sisään, jonka jälkeen yhdyntä on ohi. Ihmettelin, että mitä jännää sellaisessa voi olla ja että miten joku viitsii tehdä sellaista.
opettaja opetti koulussa muistisääntönä että miehen sydämeen ei mahdu kuin yksi ämmä.
että jos hyvä sydämminen ihminen saa sydämmen siirrossa paha sydämmisen sydämmen,tulee hänestä paha sydämminen. :)
Aku Ankassa Iines lausutaan Lines.
luulin että päässä ei ole kuin suu (siis sisäosa), kunnes aloin ihmetellä että suu kyllä tuntuu paljon pienemmältä kuin koko pää. Sitten päättelin että päässä on myös hiuksia sisällä...
mä rukoilin aina niin kuin siinä turhapuro-elokuvassa että "armeijas ole suojani" Ilmankos onkin elämä menny pieleen(armeija kyllä meni putkeen).
"Levolle lasken, Luojani.
Armias, ole suojani."
laitoin sitten kaapista löytämäni pullot kassiin - myös Alkon viinapullot, joissa oli ollut mehua :) Äiti onneksi huomasi ennen kuin ehdin lähikauppaan :)
UKW-hoitoa (jotain fysikaaliseen hoitoon liittyvää ). Minä kuulin aina että hän sanoi "ulko-oven hoitoa" ja ihmettelin miten ihmistä voidaan ulko-ovella hoitaa :)
"Luulin, että joululaulussa "Varpunen jouluaamuna" lauletaan että "joulu on koditon, varpuseni onneton" vaikka se tietenkin menee näin, että "joulu on, koditon varpuseni onneton". Ihmettelin, että miten joulu voi olla koditon, kun vasta joskus lähemmäs aikuisiällä tajusin, että eihän se joulu ole koditon, vaan se varpunen on koditon ja onneton." Mä tajusin tän vasta nyt. Kiitti!
se on hevoinen, ei hevonen. Olin myös vahvasti sitä mieltä, että Pikku Kakkosen postinumero pitää kirjoittaa 001001, koska siinä sanottiin nolla nolla sata yksi
kakkosen toimitus sijaitsee tampereella ja siellä ei postinumerot ala 00 (jokia on helsingin numero), vaan 30. eli pikku kakkosen posti, 30101 tampere 10
Jos pierua vahingossa haistaa se tarttuu ja alkaa itsekin piereskelemään.