Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöjä väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?

Vierailija
05.01.2010 |

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin apina, sitten siitä pikkuhiljaa kehittynyt ihmisvauvaksi. Oikein muistin millaista apinana oli!

Luulin, että parrakkaalla isälläni oli parta jo lapsena, salaa säälin ja häpesin isäni karvoja ja pelkäsin, että isän vanhoja päiväkotikavereita (jotka siis edelleen olisivat lapsia) tulisi vastaan, ja pilkkaisivat isääni.

Murrosiän ajatteleminenkin kauhistutti, koska murkut murtautuvat kaikkialle. Mielestäni murrosikäisten tempaukista puhuttiin vakavalla naamalla ääntä madaltaen. Hieman ihmettelin, miksei poliisit tee niille murkuille mitään, sanotaan vaan, että "se on sitä murrosikää".

Luulin, että ydinsota voi syttyä koska tahansa ilman ennakkovaroituksia.

Salaa huolehdin, onko kukaan muistanut asentaa puhelinpylväisiin kaiuttimia, joista kekkonen kuuluttaa ohjeita sodan syttyessä. Jotenkin tunsin syyllisyyttä, etten itse ole hoitanut kaiutin asiaa, vaikka sen hyvin muistin, toisin kuin ilmeisesti kaikki muut...

Ajattelin, että hienointa maailmassa olisi tulla isona sellaiseksi, joka laittaa mainostarrat bussien/ratikoiden selkänojiin. Haaveissani ihmiset hurrasivat ja taputtivat minulle, miten hyvin osasin tarrat laittaa- ilman yhtään ILMAKUPLAA :-D

Vierailija
262/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä olin jättänyt jo jonkun perinnönkin pikkusiskolleni kun kuolen aiemmin.

eipä tarvii sitten enää perinnönjaossa kinastella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin usein unta lentämisestä, uin sammakkouinti liikkeillä. Valveilla sitten juoksin usein ympäriinsä ja tein rintauinti liikkeitä ja mielikuvituksissani lensin. Sitten joskus ihmettelin kun en enää noussutkaan ilmaan! Järkyttävää. Luulin myös pitkään että USA:n ja N-liiton presidenteistä toinen painaa isoa nappia ja ydinsota alkaa, sitten se soittaa toiselle punaisella puhelimella ja toinen tulee mukaan sotaan-maailma tuhoutuu. Siis koko ajan he vain odottavat että milloin se toinen suuttuu ja painaa sitä nappia.

Vierailija
264/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris (jonka nimeä en toki silloin tiennyt) näytti reiältä ja luulin, että pissan olisi pitänyt tulla siitä, mutta minulla tuleekin 'synnytysaukosta' häpyhuulten välistä (en tajunnut, että siellä häpyhuulten välissä on sekä emätin että virtsa-aukko). Olin ala-asteella, en muista tarkkaan minkä ikäinen, ja todella ahdistunut tästä asiasta, enkä uskaltanut puhua siitä äidille. Kaikenlaisia muitakin turhia pelkoja minulla on ollut. Kunpa saisin oman lapseni uskomaan, että kaikista peloista kannattaa kertoa, aikuinen voi auttaa.

Vierailija
265/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi ihan selvä mielikuva niistä lokeroista paikkakuntamme Postipankin seinässä palvelutiskin takana. Oliskohan ollut jotain postilokeroita?

Luulin, että kun ihmisellä on pankissa tilillään rahaa, niin ne rahat ovat jossain pankkiholvissa jossain seinässä olevassa säilytyslokerikossa, josta sitten pankkivirkailija käy hakemassa rahaa kun kyseinen ihminen tarvitsee sitä. Siis jos minä tallentaisin tililleni vaikka 100 euroa, niin pankkivirkailija veisi ne rahat minun omalle tilille eli sinne säilytyslokeroon ja jos minä sitten otan tililtäni rahaa vaikka 20 euroa, niin virkailija käy hakemassa sieltä minun lokerikosta sen 20 euroa.

Pääsiäisvirressä lause 'sen koloon kerran iskettiin puuristin muotoinen'. Eihän siinä sanottu, mikä puuristin muotoinen esine sinne koloon iskettiin. Taitaa olla 'puu ristin muotoinen' eli ristinmuotoinen puu.

Vierailija
266/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että poliisit hoitaa poliklinikalla poliisin puvut päällä potilaita :D Pelkäsin paikkaa. Hämmästykseni oli suuri kun yhden kerran jouduin tikattavaksi ja siellä olikin sairaanhoitajia ja lääkäreitä.Olin n. 6 vuotias.

Vierailija
267/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihassa oli Marianne ja supattelimme parhaan kaverin kanssa, että "Marijanne on tyttöpoika..." siis hermafrodiitti. :)

Vierailija
268/268 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulva voi tulla koska vaan ihan niin kuin tulipalokin ja sitten yhtäkkiä esim. keskellä yötä meidän koti täyttyy vedellä.