Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten suusta!

Vierailija
05.01.2010 |

Kerätään hauskoja, noloja tokaisuja lasten suusta. Omien tai vieraiden!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samainen tyttö selitti kaupan kassa kovaan ääneen : "äiti, sä et ole tyttö, niin sulla ei ole pimppaa, sä olet nainen niin sulle on tullu pippeli!" Ja vessassa huutaa aina kovaan ääneen (siis yleisessä) "Onko jo kakka tullu?" tai "Onko siellä verta"? Ja ääni on siis todella kimea ja kuuluva..

Vierailija
62/64 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5v ja 3,5v jutteli aamulla mummolassa. " 3,5v kysy nuoremmalta , nukuitko hyvin? nuorempi vastasi "en", vanhempi kysyi "miksi et?" nuorempi vastasi " no kun minä heräsin minulla oli silmät auki".. Kyllä tuli ihana keskusteluhetki todistettua!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä videoista saa lapsilukon pois päältä. 3-vuotias huutaa potalta: "Paina keltaista!"

Olimme äidilläni kylässä koko perhe. Poika kertoo mummille, että hänellä on aika pieni pippeli, mutta isillä on IIIISO pippeli.

Pappa vie poikaa käsipuolesta pissalle (tiesi, että tarve oli). Poika rähjää naama punaisena: "Senkin vanha äijä, sahaan sun talon poikki!"

Tytär ilmoitti menevänsä isin kanssa "naisiin". Oletettavasti tarkoitti naimisiin.

Vierailija
64/64 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään kerran hieman pidemmän kävelylenkin nyt menneenä talvena lasten kanssa.

Tuplarattaita työnsin ja vanhin (reilu 3vuotias) kulki sitten vierellä siskojen istuessa vaunussa.

Pysähdyttiin hetkeksi aikaa hengähtämään ja poika sitten yhtäkkiä sanoi 'äiti'. Minä sitten kysyin, että 'no mitä, kulta?' johon poika vastasi 'minä höppänä' todella suloisen näköisenä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän