Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten suusta!

Vierailija
05.01.2010 |

Kerätään hauskoja, noloja tokaisuja lasten suusta. Omien tai vieraiden!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työskentelin kaupan kassalla

tuli ostoksia maksamaan nuoripari lapsensa kanssa (n. 3-v.). Yhtä-äkkiä lapsi tokaisi mulle, että äiti imeskeli yöllä isin pippeliä.

Vanhemmat oli nolona ja mulla oli naurussa pitelemistä :D

Vierailija
42/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4-vuotias sanoi kaupan kassalla, että

"voi halavatun halavatun pakana, nyt me unohdettiin se maito.."

Oli nähnyt ilmeisesti kun isänsä katsoo Jopet-showta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kuului: Äitiiiii, mulla tuli keittoo pottaan. Mulla taitaa olla räpylä.:)

Vierailija
44/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v katseli ohimennen Talenttia mummolassa. Esiintymisvuorossa oli joku Elmeri niminen. 2v lähti juosten pois ja huusi matkalla "Elmeri on homo, Elmeri on homo!". Mummua vaan nauratti... :D

Vierailija
45/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v katseli ohimennen Talenttia mummolassa. Esiintymisvuorossa oli joku Elmeri niminen. 2v lähti juosten pois ja huusi matkalla "Elmeri on homo, Elmeri on homo!". Mummua vaan nauratti... :D

Vierailija
46/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 12 en kyllä ymmärrä...

Vierailija
47/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: "En, mutta haluaisin Karjalan takaisin". Ei asu lähelläkään Karjalaa :)

Vierailija
48/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..rapussa hän työns raskasta ulko-ovea ja tokaisi "Ja perkele kun tätä oveakin pitää aina työntää" :P

Vierailija
49/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti selitti asian pääpiirteissään ja sanoi lopuksi, että "olethan sinä nähnyt äidin kuukautissiteitäkin".

Tyttö: "Pojille ei kyllä voi tulla kuukautisia, koska pojat ei käytä edes servettejä".

Vierailija
50/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö: äiti, voidaanko olla tänään mummun luona yötä?

Minä: ei tänään, kun Leena ja Viljo (mun sisko ja sen poikaystävä) ovat siellä. Ei ole teille tilaa nukkua siellä.

Tyttö: no mutta me voidaan pikkusiskon kanssa nukkua siinä avattavassa sängyssä.

Minä: no missäs Leena ja Viljo sitten nukkuu?

Tyttö: no Leena voi nukkua siellä mummun ja Viljon sängyssä!!!

Siskoani nauratti tuo keskustelu kovasti... :)

Toinen kerta.

Tyttö oli vessassa kakalla, ja kuulin, kun vessa vedettiin ja vesihana aukesi. Tyttö tuli pois vessasta. Muistin, että meillä ei ole vessapaperia, vaan olin varannut vanhoja servettejä hyllylle.

MInä: kävitkö sä kakalla?

Tyttö: juuu!!

Minä: No millä sä pyyhit, kun ei siellä ollut vessapaperia?

Tyttö: no niillä persvettimillä mitä siellä oli!!

Kerroin äidilleni tämän tarinan ja sen jälkeen ennen joulua mietittiinkin, että laitetaanko minkälaisia persvettimiä joulupöytään :).

Vierailija
51/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Olen opettanut luokkia 1-3 ja seuraavat jutut ovat kaikki olleet tahattomia lipsahduksia, ei tarkoitus naurattaa luokkakavereita)

-Äidinkielen tehtävässä piti järjestää tavut

oikein ja kirjoittaa lause. Lauseeksi PITI tulla "Ilvekset liikkuvat usein iltahämärissä." Ja näin kirjoitti oppilas:"Kivekset liikkuvat usein iltahämärissä." Niin, pitäähän sekin paikkansa...

-Harjoiteltiin pienten kanssa eksoottisten eläinten kirjoittamista sanelussa. Strutsin tilalle oli ehdotettu mm. seuraavia variaatioita: rutsu, suritsu, trutsu, suttu ja rutsari.

-Luonnontiedon kokeeseen oli nimetty uusi kaupunki; Revaniemi (Rovaniemi). Hyönteisen ruumiinosiksi (etu-, keski- ja takavartalo) oli ehdotettu keuhkot, sydän ja peppu XD

-Aleksis Kiven päivänä: Kuka tietää miksi tänään liputetaan? "Tänään on Aleksis Kiveksen päivä!"

-Suomen eläimistöä opeteltaessa kuvista tunnistettiin mm. marsu (oik. sopuli), merileijona (saimaannorppa) ja hyeena (ahma). Tästä voinemme päätellä että luontodokumentteja on katsottu, mutta lähinnä muualla kuvattuja...

Vierailija
52/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vessassa, isäntä töissä. 1vee huusi: isii! 3v vastasi, että isi lähti töihin. No, 1v huusi sitten: äitii! En heti vastannut kun halusin sen hetken olla rauhassa vessassa. 3vee sitten kuului sanovan pikkusiskolleen: no, nyt meillä ei oo enää äitiäkään.

Ja mä repesin nauruun vessassa. Ja toki ilmoitin olevani vielä olemassa.

Vierailija
53/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvulla oli yhdeksän siskon keskellä kasvaneena ihmetellyt ilmeisestikin harvinaisella saunareissulla isänäsä varustusta ja kysynyt "Miksi isällä rihveä pi**u?"

Vierailija
54/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i-Harjoiteltiin pienten kanssa eksoottisten eläinten kirjoittamista sanelussa. Strutsin tilalle oli ehdotettu mm. seuraavia variaatioita: rutsu, suritsu, trutsu, suttu ja rutsari...

[/quote]

Hyvä etten tipu lattialle, kiitos päivän parhaista nauruista!

Vierailija
55/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdutan sinua 31 vielä fasaanin uusilla kantamuodoilla: flaminko, fanfaari, fasadi ja oma suosikkini fasinko :)

Sanelujen korjaaminen on välillä aika hauskaa, välillä epätoivoista ;)

Vierailija
56/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa henkeä kunnolla, nauran niin paljon!!

Ihania!

T:31

Vierailija
57/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin pojalle, että otetaan ihan kolme purkkia maitoa, että ei lopu kesken. Tähän tämä, että sitten ei ole varaa isän kaljaan.

Papat vieressä nauroi.

Vierailija
58/64 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun yksi ilta satoi rakeita niin, että oikein kopisivat ikkunoissa ja piti niitä ihmetellä (vähähän ehkä pelottikin) kysyen mitä tapahtuu, saatuaan selityksen rakeista oli pakko todeta "en minä pelkää raketteja"

Vierailija
59/64 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen miesopettajalleen (kalju): "Kampauksesi on opettaja aika yksinkertainen mutta hyvin kaunis."

Istun ruokalassa liikkatunnin jälkeen verkkareissa kun olkapäähän koputetaan. Takanani seisoo tokaluokkalainen, minulle vieras poika joka sanoo: "Teillä on hyvin miellyttävä verryttelyasu. Saanko kysyä, tehdäänkö noita myös lasten koossa?"

Ekaluokkalainen kertoo viikonlopun kuulumisiaan: "Arvaa ope mitä meidän isä sanoi äidille?" Ennen kuin ehdin kiemurrella tilanteesta ulos, lapsi jatkaa: "Sulla on kyllä tuhannen taalan pakarat!" Parasta oli kun kerroin tämän opehuoneessa kollegoilleni, niin yksi koulun miesopettajista kommentoi ajatustaan nopeammin: "Ai mä tiedänkin sen äidin." Jepjep ;)

Vierailija
60/64 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetteli ensimmäisiä sanojaan, osasi kakkaa, kukkaa, äitiä jne. Isä oli tuo. Eräänä päivänä olin pojan kanssa puistossa ja lapsi osoitti taivaalle "entokone". Myöhemmin sanoi "lekka-auto". Isä oli silti vaan "tuo". Meni kuukausia ja sanavarasto karttui, mutta isää ei poika suostunut isiksi sanomaan vaan tuo sitä, tuo tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi