Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Syyskuun sydämet~ tammikuu 2010

05.01.2010 |

Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Uuden vuoden vietto menikin kuumeista poikaa hoitaessa, tuli siitä 3kk rokotteesta pieni kuume. Onneksi sekin meni 3 pv:ssä ohi!

Oletteko huomanneet 3kk kohdalla muutosta vauvoissanne? Meidän kohdalla ainakin nämä puheet että helpottaa kun 3kk täynnä, on ihan totta. Yöunet, noin 12h, menee 1-2 syötöllä ja unet alkaakin nykyään noin klo 20. Päiväunet meillä hiukka hakusessa kun ei olla säännöllisesti päästy ulos joulun pyhien ja kovien pakkasten takia. Mutta eiköhän tässä taas kohta päästä arkeen kiinni.

Onko uusia taitoja tullut? Meidän poju kääntyi eilen ekan kerran selältä mahalleen :) Aika hämmentynyt oli ilme kun olikin toisinpäin yhtäkkiä! Naurua edelleen odotellaan.

Maissivelliä olen antanut jo melkein kuukauden ja nyt ollaan maisteltu maissisosetta, perunaa, päärynää ja persikkaa. Perunasta tuli vähän masuvaivoja, muuten ruokailu sujuu hienosti. Hammasharja pitäisi muistaa ostaa kahdelle pikkuhampaalle.

Ihanaa (ja haikeaa samalla...) kun pikkuvauvasta on tullut jo seurallinen pikkupoika. Hauska katsella kuinka poika seuraa maailmaa ympärillään ?

Sims ja poika 3kk 12pv

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poitsu oli 4kk neukkulassa 66cm ja 7770gr. Kivat mitat pojalla=) ainakin maito on äipällä riittänyt. Täällä maistellaan myös kiinteitä. ALoitin perunalla..se ei kyllä maistunut ollenkaan. Viikko sitä..sitten kokeilin porkkanaa..siitä tuli 3 pv syötön jälkeen kasvoihin reaktioo..vaihdoin sitten banaaniin, sitä meni viikko.TÄmän jälkeen Bataattisosetta viikko ja nyt mennään maissisoseella viel tää pv ja huomenna alkaa omenasoseen maistelu. Meillä poika syö öisin n. 3h välein ja nyt on ollu tosi katkonaista ja levotonta. Kokeilin antaa illalla maissivelliä,mutta ei se juuri auttanut. Poika on kylä sellainen tisumies, että saas nähdä miten alkaa yöt sujuu jatkossa. VÄlillä on tosi levotonta menoa, yritän tuttia laittaa, mut se ei aina auta, sit ku pääsee tissille niin imee siitä muutaman hassun kerran ja nukahtaa taas. Onks muilla tällasia kokemuksia? välillä on ihan zombi- oli päivällä kun yöt menee jatkuvasti heräilemiseen. TOki sallittakoon vauvalle heräily..kyllä sitä viel ehtii nukkumaan=) Olen epäilly josko alkaa hampaat tulee ku kuolaa valuu norona ja on ollu nyt muutaman pv aika äkäinen pikku-ukko. Mä käyn kanssa kerran viikossa luistelutreeneissä ja mies pitää poikaa kotosalla. Nyt on meininki muuttunu helpommaks kun poika huolii pullosta jo paremmin kuin silloi iiiihan pikkuruisena=) kyllä se virkistää mieltä kun pääsee vähän liikkumaan. Nyt oon lisänny tähän viikolle yhen päivän ZUmbailua. Tekee hyvää ja mieli lepää=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla