Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUURPERHEkuumeilijoiden alkuvuosi 2010

05.01.2010 |

Aloitanpa uuden pinon, kun vuosikin vaihtui. Jos vaikka saataisiin uusia suuresta perheestä haaveilijoita joukkoon.

Meriutulle ISOT onnittelut! Niin sitä pitää. Kunpa pääsisi itse perässä.

Pitäkää peukkuja kiertoni tasaantumiselle....... Täällä eletään toivossa ja asiat on junailtu normikiertoon sopien. Jos nyt ihme tapahtuisi niin syyskuulle vielä ehtisin minäkin.

Sinuvi, ihanaa. kun kävit moikkaamassa, tulehan jatkossakin kertomaan kuulumisia!

Tosiaan kaikki suurperheelliset tai isosta perheestä haaveilevat, tänne vain ettei minun tarvitse yksinäni haaveilla!

Katjalah kp15/??? + nelikko + haaveet

Kommentit (169)

1/169 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako liittyä joukkoon iloiseen?

Uteliaana tänne kurkistelen, kun viimeksi kuumeilin neliapiloissa.

Elikkäs meillä on neljä lasta(t 03/03,p02/04,t 10/05 ja p05/10) nuorimmainen täytää siis ylihuomenna kuukauden ja ihan vielä en sitä viitosta tosissani kuumeile, mutta pieni herramme pikkaisen tuosta kasvaa ja saan miehenkin mukaan hommaan, niin olisi ihana vielä kokea odotusaika.

Pikainen kirjoitus tällä erää kun vauva nukkuu, mutta onnea kaikille jo raskautuneille ja plussatuulia kuumeilijoille. Palaan paremmalla ajalla kommentoimaan ja "tutustumaan" muihin suurperheellisiin. Muutaman tutun nikin jo olin bongaavinani.

-mimmuli-

Vierailija
2/169 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä haaveillaan kuudennesta.

kp 14/24-25

ovis oli just kaiketi(tikutusta en ole koittanut)

yrityskierros ykkönen siis menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/169 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusihan se oon kyllä minäkin, mukavaa kun tulee muitakin kun on niin kovin hiljainen tää pino.

Meillä alko yk2 oli vähän yllätys kun neljä muuta on sellasia heti tapauksia :)

Mutta, ei paniikkia meillä alkaa uuden kodin rakennusprojektikin, sisustushommat tehään ite et ei tässä ny "kiirettä" ole vauvan suhteen, mutta mieli sitä viidettä siltikin tekee jo kovasti!

Kävin aamulla hammaslääkärissä, kauhusta kankeena sinne menin, viisuri poistettiin eikä tuntunu missää, turhaan jännitin, enskuussa otetaan vielä viimenenki pois niin sit on niistäki eroon päästy!

wattuwarwas

Vierailija
4/169 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei oo edelleenkään alkaneet ja meinasin sinnitellä vklp:n asti, että teen testin. Oireita kyllä meinaa olla jo vähän päällä. Viime yönä nukuin harvinaisesti 10!!!! tuntia putkeen ja päivällä siivotessani ja avaessani roskapönttöä, sen haju eto mua! Ja kaiken kivan lisäksi oon niin saamarin kärttynä, aivanko joku talviunilta herätetty ampiainen. Eli merkit viittais kyllä "pahasti" siihen toivottuun ;) Mutta en uskalla vielä nuolasta, ennenko tipahtaa.

Wattuvarvas: Me rakennettiin taloa (ihan ite kokonaan) silloin, ko ootin tota meän 07:aa. Olihan se välillä melkoista hammasten kiristystä ja muka laukkujen pakkausta ja lusikoitten uudelleenjakoa, mutta kaikesta on selvitty ja sen lisäksi on lisää lapsiakin tullut. Mutta tsemppiä projektiinne =)

Mutta palajan myöhemmin, lähdetään huomenna viikon lomalle!

Vierailija
5/169 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikukuumeelle vilkutus, taisitkin olla täällä kuumeilemassa siinä vaiheessa, kun meillä alkoi vitosesta haaveilu... Jälkikäteen onnittelut uusimmasta tulokkaasta perheessänne! Toista vuotta ehdin täällä kuumepuolella roikkua - kaksi kertaa palasin maitojunassa odottajista... nyt näyttäisi vihdoin, että tässä voi jo alkaa uskoa siihen, että se viides todella on tulossa.

Kahdesti olen nyt jo päässyt ultrassa vilkaisemaan ja ihan viikkoja vastaava toukka on löydetty molemmilla kerroilla... Ei sitä vain vieläkään tahdo uskoa todeksi, kun tuossa jo reilun vuoden aikana oppi ajattelemaan, että olen täällä vauvakuumepuolella ihan jäädäkseni toisten tullessa ja mennessä.

AJ, vilkutus sinullekin, kirjoiteltiin tuolla neliapiloissa samaan aikaan... Toivotaan, että teillä olisi todella tärpännyt ja samoin kaikille muillekin toivon pikaisia tärppejä. Ei nimittäin ole mitään herkkua roikkua kuumeilemassa kuukaudesta toiseen kun muut vain tekevät pikavisiitin ja jatkavat samantien matkaa odottajiin.

Katjalah+Anselmi rv12+1/11+4

Vierailija
6/169 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin tulla tänne aikaani hiukan kuluttamaan.

tänään menossa kp17/24-25

oireita ei vielä oikein ole mihinkään suuntaan.

tai no selkää koskenut nyt parisen tuntia.

erittäin kiukkunen olotila ollut eilen ja tänään.

valkovuotoa on ollut kokoajan.

dpo 1 ja 2 menkaajuilintaa.

ennen yrityskiertoa rinnat tuli aina kipeeksi oviksen jälkeen mutta nyt oli ennen ovista rinnat tosi kipeet ja nyt ei ole ollut mitään kipuja rinnoissa.meillä ei ole ollut mitään ehkäisyä tätä ennen.eli ei ole mitään pillereien sivuvaikutuksiakaan.

odottavan aika on pitkä.jos siellä kiertopäivillä 22 testais eli se ois ens viikon keskiviikkona.

mites muilla?täällä tuntuu olevan hiljaista?

7/169 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel, kiitos ja voin vain kuvitella miten rankkaa on ollut jos vielä ite kaiken ootte tehny!

Meillä jo ihan noissa alkujutuissa tuntu et ei tuu mitää :D Perustukset meni uusiks, sai ettiä uusien piirtäjää ihan tosissaan, no kuka ne tekee taas soitteleen ja ihan ekana tietty oli et no millanen perustus sitte, vastaava oli aluks hukassa jne jne

Mut ny ainaki toistaseks kaikki ok :)

Ensviikolla se ny sitte alkaa, mies on lomalla ja auttaa pohjien ja perustusten teossa niin paljo ku vaan suinki voi ja tallin,katoksen ja varastot tekee ite ja sit tosiaan taloon sisustushommat.

Ootko jo testannu?

Mulla vasta just menkat loppu ja pääsee uuteen yritykseen, onneks on paljo tässä ny kaikkee niin ei ehi vaan miettiin et tärppäsköhän ja kyttään oireita, toivon ainaki niin :D

wattuwarwas

Vierailija
8/169 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään menossa kp 20/24-25

ajoittaista menkkakipuilua ollut jo viikon päivät.

hiukset rasvottuu.naama kukkii.päätä särki eilen ja valkovuoto lisääntynyt(yöks)eli tädin oireethan ne siellä kolkuttelevat.

taidan jättää testauksen väliin keskiviikkona ja odotella suosiolla tätiä kylään.

jospa tokata yrityskierrosta tärppäis.

mites muilla piinaviikot meneillään?onko plussia testattu tässä pinossa?

Vierailija
9/169 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon lomailut takana asuntoautolla ja olipa ihanaa olla reissussa :) Käytiin siellä sun täällä eteläisessä-Suomessa pitkin poikin ja melkein ristiin rastiin. Ei oltais kukaan haluttu tulla kotiin, mutta pakko oli vuokra-auto palauttaa. Nooh, tässä kesänä vielä toisen kerran ja suuntaamme Muumimaahan, ko se ei ollut vielä auki, kun siellä suunnalla olimme.

Ja joo, prkl! Mulla alko reissussa menkat :( Mutta lisää usvaa putkeen vaan. Vastahan nää oli ensimmäiset menkat sitten kierukan poiston. Yleensä on suht nopeesti raskautunut, kun on alettu työstämään, mutta jotenkin kävi sellanen peikko mielessä, että jospa nyt meneekin pitempään. No ajalla ei sinällänsä oo väliä, pääasia, että tulis meille vielä vauveli

Vierailija
10/169 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon lomailut takana asuntoautolla ja olipa ihanaa olla reissussa :) Käytiin siellä sun täällä eteläisessä-Suomessa pitkin poikin ja melkein ristiin rastiin. Ei oltais kukaan haluttu tulla kotiin, mutta pakko oli vuokra-auto palauttaa. Nooh, tässä kesänä vielä toisen kerran ja suuntaamme Muumimaahan, ko se ei ollut vielä auki, kun siellä suunnalla olimme.

Ja joo, prkl! Mulla alko reissussa menkat :( Mutta lisää usvaa putkeen vaan. Vastahan nää oli ensimmäiset menkat sitten kierukan poiston. Yleensä on suht nopeesti raskautunut, kun on alettu työstämään, mutta jotenkin kävi sellanen peikko mielessä, että jospa nyt meneekin pitempään. No ajalla ei sinällänsä oo väliä, pääasia, että tulis meille vielä vauveli

Vierailija
11/169 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjalah: Juu, muistan sun nikkis neliapiloista :) Kuinkas siellä voidaan?

Wattuvarvas: On se rakentaminen niin ihanan kamalaa ;) Mulla haluttais toisaalta alkaa tekeen uutta taloa, ko tää meän ensimmäinen tuntuu jo nyt pieneltä, vaikka yläkertaa ei oo vielä tehty. Mutta parin vuoden asumisen jälkeen on saanut huomata, mitä muutoksia ois pitäny tehä tai mitä tarttis tehä toisin. Tuleeko teille millanen talo? Oli vissiin pakettiratkaisu vai muistanko aivan väärin...?

Mites Nellillä?

Ite aloin tossa eilen miettimään, että ois se niin ihanaa saada kevätvauva, ko meillä on kaikki lapset heinäkuu-lokakuu välillä syntyneitä. Mutta eihän sitä tuu, jos ei ala touhuamaan ;) Onneksi mies on kesälomalla :D

12/169 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on Hartmannilta ja paketti joo, pitkästä tehtynä. Totisesti ihanan kamalaa aikaa, ihanuus kyllä ny just hakusessa ku maaurakoitsija perhana teki meille kivat temput, tänään ny sit ratkee meiän kohtalo et pelastaako yks toinen meiät isosta pulasta!

Kp 12 olis nytte ja ovis lähellä...täälä käyn lähes päivittäin lukemassa, mutta sattuneesta syystä ei oo ny muuten sit nää jutut mielessä, lähinnä kiroillen on paripäivää ny menny :D

Aika ihan juoksee ny just ku sais madella.

Odottelen myös erään koiran mahollisia raskausuutisia, pentua ootellaan kovasti.

Onki yhtä odotusta ny meillä tällä hetkellä :)

Vierailija
13/169 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katjalah, suunnilleen silloin mä varmaan täällä viimeks ihan kirjautuneena olin :) Oon toki muutenki välillä käynyt täällä kurkkimassa et jos joku olisi päässyt taas odottaviin. Nyt vaan peukut pystyyn että teillä menee nyt raskaus hyvin ja loppuun asti ja saatte viimein pienen kotiinne :)

Kp:t jotain.. en tiiä mitä lie. Vauva saa yhä edelleen tulla jos on tullakseen mutta jos tulee hieman isompi väli kuin aiemmnin niin ei sekään maata kaada. Tosiaan kun tuo kuopus on kuitenkin vielä niin vauva hänkin :)

Aurinkoista kesää kaikille ja pikaisia raskautumisia niille jotka sitä toivovat :)

Vierailija
14/169 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuummeillaan viidettä vauvelia, ennestään on jo kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Iski tämä vauvakuume kyllä ihan puskista mutta nyt on kohta eka kirto takana ja juhannuksen aikaan toivottavasti päästään testailemaan että onko tärpännyt. Aikaisemmat raskaudet on alkaneet helposti, mutta ei sitä ikinä tiedä onko nyt yhtä hyvä tuuri.

Vierailija
15/169 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ihan sellanen olo viimeviikolla etten ole raskaaksi tullut.

keskiviikkona tein testin joka näytti negaa.sillon oli päivät 22-24/25

jäin odottelemaan sunnuntaille menkkoja.ne eivät kuitenkaan alkaneet ja tein maanantai aamuna digitestin jossa luki raskaana 1-2.

sillon keskiviikkona tein kanssa digitaalisen testin jossa luki ei raskaana mutta avasin sitten huvikseni sen testin ja sisällä oli toinenkin viiva(siinä ei ollut viikkonäyttöä)

en ajatellut siinä vaiheessa mitään paitsi eilen etin tietoa siintä digitestistä ja joku muukin oli sen avannut ja se joka oli saanut haaleen toisen viivan sinne testin sisään oli raskaana ja joku toinen oli myös avannut sen testin ja siellä oli vain yksi viiva ja tää ei sitten ollut raskaana.

halusin vaan kertoo muille jotka tekee sen digitestin jossa ei ole viikko näyttöä että jos tulee toinen haalee viiva se on positiivinen mutta raskaushormoonia ei kuitenkaan ole tarpeeksi että tulos olisi raskaana.

samanlaista periaatettahan siinä digitestin sisälläkin käytetään.

meillä olis sitten laskettu aika 22 helmikuuta 2011.onko muut saaneet plussaa mutta unohtaneet tulla kertomaan?

plussa tuulia toivotan kaikille.

Vierailija
16/169 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille teretulemasta mukaan :) Ja Nellille suurensuuret onnittelut + :) Ite kans tossa joku aika sitten luin täältä palstalta ton digitestin avaamisesta ja siitä, että se haamu saattaa olla siellä testin sisällä piilossa.

Tänään tunsin outoa kipuilua alavatsassa ja heti toiveajattelin sen olevan kiinnittymiskipuilua, mutta katotaans nyt ;) Tärppipäivät on kyllä hyödynnetty eli seuraavaksi sitten piinailemaan :D

Mun hyvä ystäväni on tänään päässyt synnärille, esikoistansa tekemään ja voi että tuli haikeus, että pääsisimpä vielä itekkin ja kaikki muutkin täällä kuumeilevat!

17/169 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa mama!

Mä saan ensviikon lopussa tietää tärppäskö vai ei, kovasti ainaki on yrittetty..

Onneks nyt on niin kaikenlaista niin en viimekierron tapaan kyttää olojani nyt niin kauheesti.

Kaivinkone on tontilla hommissa, vihdoinkin!

Ja huomenna mennään kattoon koiranpentuja.

Huomenna vietellään kahen vanhimman lapsen synttäreitäkin, olis nyt vaan hieno ilma niin vois olla ulkonaki.

AmaliaJoel, tuttu tunne toi haikeus! Kaks kaveria saaneet vauvan tässä lähiaikoina ja ihan tippalinssissä niitä oon sylissä pidellyt ja ihastellut :) ei uskois ihan heti et neljä jo itellä :D Eiköhän meki pian ne vauvat saada, viides teillekin eikö?

Viidennen kuumeilijoita onki vissiin suurin osa täältä, kuinmyös odottajissa.

Vierailija
18/169 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea plussasta. viikko pitäisi vielä odottaa ennen kuin kannattaa testata,mutta kumma homma miten sitä keksii itseltään raskausoireita vaikka kierto ei ole vielä lopussa.olo on vähän kuin koiralla valeraskaana. lisäksi epäilyttää että onko kierto vielä tasaantunut kierukan poiston jäljiltä vaikka terveydenhoitaja sanoi että ei pitäisi tulla ongelmia. pitää kuitenkin yrittää. mullakin monia tuttuja jotka ei ole raskautuneet ihan helpostin. yksi ystävä odottaa nyt viikolla 14 ja yrittivät tätä vauvaa viisi vuotta. wattuwarvas, minkälaista koiranpentua olette ottamassa? meiltä löytyy novascotiannoutaja ja sydän on menetetty rodulle kokonaan. nyt pitää varmaan mennä erotuomariksi kun kesälomalaiset ei tunnu keksivän mitään muuta tekemistä kuin tappeleminen. pitää olla vähän kaheli kun tähän vielä haluaa lisää riiteliöitä.

19/169 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlapinkoiran pentu ollaan ottamassa, ennestään meillä on landseer, narttu ja kissojakin löytyy 3 yks maatiainen ja kaks ragdollia. Eli lasten lisäks myös eläimiä löytyy :D Kissakiintiö on ainaki ihan varmasti täys, sen verta riiviö toi nuorin, ikää 1v ja voi mennä helposti parikin vuotta vielä ennenku aikuistuu, touhukas katti, muistuttaakin enempi koiraa kun kissaa.

Vierailija
20/169 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vieläkään siirtynyt odotuspuolelle vaan täällä seurailen sivulla muita.

mulla on ollut aina että eka ultraan asti ole pyörinyt näillä palstoilla ja sitten kun olen saanut tiedon että kaikki ok niin olen siirtynyt odotuspuolelle.

nyt toivotan plussa tuulia kaikille ja itse painelen pehkuihin.

väsymystä on alkanut nyt esiintyä.