MOLO KIDS -haalari rikki!
Vaihdoin eilen lasten talvihaalareihin jalkalenksut (oon ottanut kumiset pois ja vaihtanut reikäkuminauhaisiin) ja huomasin, että lahkeissa olevien tähtiheijastimien alla (eli haalarin sisässä) olevan tukikankaan terävä reuna oli tehnyt reiän haalarin ulkopintaan. Toisessa haalarissa näyttäisi olevan sama juttu, ei kuitenkaan reikää vielä, mutta sen tukikankaan reunat on kuluttanut haalarin ulkopintaa. Hitto, haalarit maksoi 145e/kpl, että en nyt ihan tollasta odottanut ja haalarit on muuten ihan hyvässä kunnossa. Teen tietty reklamaation, mutta ei noita meidän tarvitsemia kokoja enää mistään kivoista haalareista ole jäljellä. Harmittaa. Onko kukaan muu huomannut vastaavaa?
Kommentit (23)
No ainakin minun lapset (14v poika, 12v tyttö, 2v poika ja 1v tyttö) ovat nuorimmaista lukuunottamatta saaneet tuhottua näillä ohuilla pinta kankailla valmistetut haalarit. Itse ostin juuri Molon toppatakin ens talveksi toiseks nuorimmaiselle toivoen sen siirtyvän pienimmälle ja sitä myöten myös muun suvun käyttöön. Eli tavoitteeni on ostaa kestäviä vaatteita, jotta voin tosiaan laittaa kiertoon jolloin ei käyttäjääkohden enää haalarille/toppa-asulle paljoa hintaa tule. Ei edes sitä 30€.
Ostaisin tietenkin mielelläni vaatteet halvalla mutta todellakin monen vuoden kokemus kertoo ettei se aina kannata. Ei tule halvemmaks, jos joutuu ostamaan niitä 30€ pukuja 2kpl talvessa eikä voi ees seuraavalle siirtää. Sanontakin jo sanoo ettei köyhän kannata ostaa halpaa.
Mitä tulee käytetyn vaatteen myynnistä tuollaisiin kiskurihintoihin niin sais kyllä myyjä moista toimintaansa hävetä. Se on kuuitenkin käytetty vaate ei uusi mutta toisaalta onhan ostajakin ollu tyhmä, kun moiseen hintaan on suostunut.
Niin, siis nämä meidän haalarit eivät ole menneet rikki saumakohdan teippauksesta. Molon haalareissahan ei sisäsaumoja edes ole. Tuolla heijastimen takana on joku kova kangas, mikä kuluttaa haalarin kankaan rikki sellaista kohtaa mistä haalarin ei normaalisti kuuluisi kulua lainkaan.
-ap
Kamalin haalari, jonka ikinä olen nähnyt, on muistaakseni just Molo:n sellainen sateenkaarenväreissä oleva hirvitys. Siis aivan kamala. En myöskään pidä siitä yhtään himoitusta Ticketin tähtikuosisesta haalarista. Harvoin muistakaan kirjavista, suosin yksivärisiä joiden ulkonäköä voi muuttaa asusteilla.
Ja heti perään sanon, että Mololla on myös oikein kauniita yksivärisiä pukuja, samoin Ticketillä ja samoin yllätys,yllätys H&M:lla. Hintaero on tosin melkein 100 euroa.
Meillä on Ticketin puvut kolmella lapsella (housut ja takki) ja niissä on tietenkin hyvää tuo jälleenmyntiarvo sekä näissä cordura tms. puvuissa kestävyys. Mutta olen oikeasti tänä talvena yllättynyt miten kauniita, toimivia ja myös kestäviä toppavaatteita saa juuri H&M:lta. Meillä käytetään itseasiassa noita asuja ristiin, eikä esim. tytöllä huomaa kummat housut on jalassa kuin siitä, että Ticketeissä on se punainen merkki lahkeessa, joka ei niitä ainakaan kaunista :)