Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MOLO KIDS -haalari rikki!

Vierailija
03.01.2010 |

Vaihdoin eilen lasten talvihaalareihin jalkalenksut (oon ottanut kumiset pois ja vaihtanut reikäkuminauhaisiin) ja huomasin, että lahkeissa olevien tähtiheijastimien alla (eli haalarin sisässä) olevan tukikankaan terävä reuna oli tehnyt reiän haalarin ulkopintaan. Toisessa haalarissa näyttäisi olevan sama juttu, ei kuitenkaan reikää vielä, mutta sen tukikankaan reunat on kuluttanut haalarin ulkopintaa. Hitto, haalarit maksoi 145e/kpl, että en nyt ihan tollasta odottanut ja haalarit on muuten ihan hyvässä kunnossa. Teen tietty reklamaation, mutta ei noita meidän tarvitsemia kokoja enää mistään kivoista haalareista ole jäljellä. Harmittaa. Onko kukaan muu huomannut vastaavaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin järkyttävällä nimellä varustettua tuotetta!

Pakko sanoa vaikka et sitä kaivannutkaan. = )

Vierailija
2/23 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kovin pervolta kuulosta mun mielestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja ilmeisesti tarkoitti että teippisauman kohdalta on kangas mennyt rikki. Tuskin korvaavat sitä, kangas harmillisen usein kuluu juuri siitä kohdasta kaikissa ulkovaatteissa missä on teipatut saumat. :(

Meillä on Molon haalari ollut yksi parhaimmista ja kestänyt todella hyvin. Tulee ehdottomasti ensi talveksikin.

Vierailija
4/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Molon haalari ollut yksi parhaimmista ja kestänyt todella hyvin. Tulee ehdottomasti ensi talveksikin.

Mitä ihmettä te tai teidän lapsenne niillä haalareilla tekevät jos tavalliset 30 euron haalarit ei kestä? Minulla on kaksi hyvin vilkasta poikaa, ja hyvin ovat markettihaalareissa rämpineet sen aikaa kun ovat niihin mahtuneet. Kahdenkin pojan jäljiltä on yksi haalari vielä reiätön.

Vierailija
5/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuos sittenhuomasin saman Moomin haalarissa. vein takas prismaan. Oli muutoin kuin uusi. oli hirmu leuto talvi ja haalaria tosi vähän pidetty ja kun tuli kylmä huomasin nuo reiät teippausten vieressä.

Neuvonnassa menivät ihan kysymysmerkiksi kun selitin et haalarin lahkeiden teippaukset on syöneetbkankaan puhki.

Soittivat lastevaateosastolta jonku paikalle, joka san et Lassiella ollu joku vuos sama ongelma.

Sain haalarista rahat takaisin,kun reiät ei johdu käytöstä eikä ollu normaalia kulumista.

Onneksi oli Reimatecin isompi haalari varalla jota saatto alkaa käyttää muutoin oisin olllu pulassa kun eihän silloin maaliskuussa enään mitään toppaa juur missään enää ollu.

Kannattaa valittaa ehdottomasti noista reistä.

Kyllä kankaan kuuluu kestää saumateippaukset.

Nykyisin en osta mitään pukua jossa ois lahkeissa sivusauma,joka on teipattu. Eliminoin tuon kulumismahdollisuuden.

Vierailija
6/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullua maksaa 145 e, siitä saa helposti myydessä vielä 90-100e. jää n. 50 e hinnaksi loppuviimein. jos ostaa alesta niin tulee ilmaiseksi. itse ostin alle 90 eurolla alesta molon haalarin ja tulen saamaan siitä ensi talvena omani pois. eli ilmaiseksi saatiin.

Vierailija
7/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa reikäisestä käytetystä haalarista 90-100 euroa?

Vierailija
8/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n haalari on mennyt rikki, niin se ei tarkota että kaikki molot olis paskoja.

joka merkillä on ne maanantaikappaleet.

Vierailija
9/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa näitä helvetin valittajia joka ikisessä vaate ketjussa!! Mä maksoin lapsen haalarista 155€ koska se on lämmin, kestävä ja HYVÄNNÄKÖINEN! Jos sä haluat lapsellesi 30€ market haalarin, so be it. Mä en niitä osta koska ne on helvetin rumia. Pakkoko aina on valittaa, aloittakaa oma joku halpahaalari ketju missä onnittelette toistenne hyvistä valinnoista!

Vierailija
10/23 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa näitä helvetin valittajia joka ikisessä vaate ketjussa!! Mä maksoin lapsen haalarista 155€ koska se on lämmin, kestävä ja HYVÄNNÄKÖINEN! Jos sä haluat lapsellesi 30€ market haalarin, so be it. Mä en niitä osta koska ne on helvetin rumia. Pakkoko aina on valittaa, aloittakaa oma joku halpahaalari ketju missä onnittelette toistenne hyvistä valinnoista!

Eihän täällä kukaan valita, minä vaan kysyin mitä niillä haalareilla oikein tehdään, että ne saadaan rikki. Ihan vilpittömästi. Olen ostanut perushaalareita marketeista (osa omasta mielestäni ihan kivannäköisiä) ja yksikään ei ole mennyt rikki. Lapsi käyttää sitä kolmenkympin (ai hirveää!) haalaria yhden talven ja sitten se onkin jo liian pieni. Toisaalta jos sellaiseen tulee joku pieni kuluma tai reikä, ei se tosiaankaan jäisi vaivaamaan, enkä lähtisi palautusrumbaa järjestämään. Eli tosiaan, kyllä taitaa olla hyvä valinta.

Vierailija
11/23 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ticketin ja moonkidsin haalarit ja hyviä ovat olleet. Ja jälleenmyyntiarvo on näissä huikea mikäli haluaa huutikseen laittaa. Ja kestää seuraavalle lapselle. Ja haalarit ovat hyvännäköisiä =)

Vierailija
12/23 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ovat oikeasti lämpimiä ja lapsi viihtyy ne päällä. Ei palele, kovillakin pakkasilla riittää yksi villapuku. Tuulenpitäviä, mutta eivät kuitenkaan hiosta. Jos liikkuisin ulkona yhtä paljon kuin lapset, niin en varmasti alkaisi kärsimään markettien 30€ ulkoilupuvuissa, vaan ostaisin laatukamaa (tai oikeastaan ostan jo nyt, esim ostin juuri alesta Milletin talvitakin, jolla on 3 vuoden takuu. Edellinen menikin 10 vuotta, eikä siinäkään ole mitään vikaa, kunhan halusin vaihtelua).

Eli poitti oli se, että varsinkin lapsi tarvitsee laadukkaat ulkovaatteet. Surkea näky ne halpojen pukujen lapset, jotka istuvat päiväkodin eteisessä, kun palelee. Aivan sama jälleenmyyntiarvolle, vaikka hieman helpottaa, että on kaksi lasta noin vuoden välein, joten jo kotikierrätys toimii.

Vierailija
13/23 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahasta ei ole hirveän tiukkaa, en ymmärrä miksi pitäisi nuukailla lapsen "työvaatteissa". Kunnolliset vesisuojatut ulkoiluvaatteet, riittävästi vedenpitäviä hanskoja ja gorekenkiä. Kun lapsi kuitenkin ulkoilee paljon, on kiva, että hän saa ulkoilla kuivana ja lämpimänä, mutta ei hiostuneena.

Vierailija
14/23 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahasta ei ole hirveän tiukkaa, en ymmärrä miksi pitäisi nuukailla lapsen "työvaatteissa". Kunnolliset vesisuojatut ulkoiluvaatteet, riittävästi vedenpitäviä hanskoja ja gorekenkiä. Kun lapsi kuitenkin ulkoilee paljon, on kiva, että hän saa ulkoilla kuivana ja lämpimänä, mutta ei hiostuneena.

Vierailija
15/23 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTIVAT MUN HERJAN MUTTA TÄMÄ MOLO-KETJU JÄI EIKÄ VIKAA OLE VIELÄKÄÄN KORJATTU!

Vierailija
16/23 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei oo mitään järkee noilla vesisuojatuilla ulkoiluvaatteilla.

Vierailija
17/23 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Molon puvut kestäneet parhaiten. Juuri laitoin koko talven 2-vuotiaalla olleen haalarin varastoon ja ihailin kun se näytti kuin uudelta:) Mukavasti menee vielä ainakin alkutalven ja hyvästi on ykköspuvuksi seuraavallekin.

Meillä on neljä lasta, ja olen päätynyt ostamaan vähemmän, mutta parempaa. Hyvät haalarit ovat aivan ykkösjuttu! On mun miehelläkin kalliit ja hyvät työhaalarit, ja aikuiset immeiset ostaa kalliita urheiluvaatteita, vaikkeivät käytä niitä kuin pari kertaa kuussa... Voi miettiä, millaisissa vaatteissa haluaisi itse rämpiä (uida, juosta, kiipeillä, möyriä...) monta tuntia päivässä...

Myönnän. Meille on päätynyt myös paljon halpaa vaatetta, mutta suurin osa näistä ostoksista on harmittanut.

Vierailija
18/23 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei oo mitään järkee noilla vesisuojatuilla ulkoiluvaatteilla.

koskaan vaivaudu lastesi kanssa ulos, eikö vain? Ei kannata ostaa haalareita, koska näet lastasi vain pari tuntia päivässä.

Vierailija
19/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus TH2:n välikausiasussa (drop rain with fleece tai jotain sinnepäin). Saumateipin terävä reuna viilsi kolmesta kohtaa päällyskankaan rikki.

Vierailija
20/23 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sun mielestä hyvännäköisiä haalareita kenen mielestä molot on susirumia? itse en ole kauniimpaa löytänyt. riippuu tietty väristäkin mikä on hyvännäköinen. turvallisin haalari molo on ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi