Laihtuuko vhh dietillä oikeasti?
Aloitin tänään dietin jolla välttelen hiilihydraatteja. Onko kellään kokemusta tästä?
Kommentit (242)
löi päänsä, vaipui koomaan ja sitten kuoli pois. Hänen vaimonsa on julkistanut kuolinsyytiedot mm. sulkeakseen pois nämä väärät käsitykset miehensä tilasta.
rouva Atkins tietenkään halunnut luopua hyvin "lypsävästä lehmästä" ja tunnustaa, että laakin sai. Kun kyseisestä tapauksesta lukee, molemmat "teoriat" mainitaan kuolinsyynä.
New Yorkin kadulla oli usieta todistajia näkemässä kun Atkins liukastui ja sai päähänsä vertavuotavan haavan. Makasi sairaalassa koomassa viikkoja. Kuolinsyy on hyvin yksioikoisesti kaatumisesta aiheutunut aivovaurio.
New Yorkin kadulla oli usieta todistajia näkemässä kun Atkins liukastui ja sai päähänsä vertavuotavan haavan. Makasi sairaalassa koomassa viikkoja. Kuolinsyy on hyvin yksioikoisesti kaatumisesta aiheutunut aivovaurio.
juoruja. Ymmärrän, olisihan se hienoa, jos ihmisiä laihduttavan menetelmän keksijä saisi kunnolla nenilleen ja maine menisi siinä vaiheessa kun ei voi enää puolustautua.
Minä kyllä uskon, ettei vaimo ensisijaisesti ajatellut "lypsävää lehmää" vaan kenties suri miestään ja hänestä kerrottuja valeita.
painoi kuollessaan 195 kg kuolinsyynraportin mukaan ja vaimon mukaan 60 kg, niin aika ristiriitaista tietoa löytyy...
mielenkiintoista keskustelua ravinnosta niin se menee sitten aivan epäolennaiseksi riitelyksi.
Tämäkin todistaa että ruuasta, terveysruuasta ym on tullut meidän uusi uskontomme jossa unohdetaan kuunnella omaa kehoa. pääasia että syö niinkuin meille ylemmältä taholta kerrotaan miten pitää syödä.
kukaan meistä ei tässä vaiheessa tiedä mikä on oikeasti hyvä ja mikä huono ruokavalio. Ehkä se joskus selviää, todennäköisesti ei meidän elinaikanamme.
Miksi siis tyytyä riitelemään asiasta, mistä kenelläkään ei ole 100% faktaa? Miksi ei saisi rauhassa elää siten miten haluaa ja syödä siten miten itse voi hyvin, oli se sitten vhh tai ei?
ihan helpolla 10 kg tuon dieetin kanssa. Muista kuitenkin huolehtia siitä että ruokavaliosi ei ole liian yksipuolinen. ja muista myös LIIKKUA tarpeeksi.
varsinkin jos se on juupas eipäs -väittelyä syvällisempää. Siinä tietomäärä kasvaa ja sekä vanhat luutuneet että uudet "huuhaa2-käsitykset tulee punnittua. Ehkäpä sitten joskus olemme yhdessä viisaampia.
Mutta kyllä tuo vhh on sittenkin vaan hyvä ruokavalio... ; )
että aikaisemmin uskoin että vähärasvaisella, ruokapyramidin mukaisella ruokavaliolla voin hyvin. Lisäksi harrastan liikuntaa.
Mutta en voinut hyvin, oli paha olla itseni ja muiden kanssa, inhotti kun sai kokoajan olla ajattelemassa ruokaa ja kaloreita. Kropassa oli kremppoja. Melkein masennukseen asti tätä terveellistä ruokavaliotani noudatin kunnes aloin etsiä tietoa muualta koska lääkkeitä en suostu syömään. Lääkkeet ei paranna sitä syytä miksi olin sairastumassa, ne hoitavat vain oireita. Onneksi tajusin että syypää oli ruokavalioni, se sai kehoni voimaan huonosti. Oikealla ruokavaliolla voin hyvin ja olen sinut itseni kanssa. Minulle se on VHH-ruokavalio.
ihan tajua miten rasvaa tihkuvalla ruualla voi saavuttaa hyvän olon. voita,punaista maitoa,pekonia,munia...saako tuossa dietissä yhtääns yödä esim täysjyvä pastaa/täysjyvä leipää pari palaa perv pv?
ihan tajua miten rasvaa tihkuvalla ruualla voi saavuttaa hyvän olon. voita,punaista maitoa,pekonia,munia...saako tuossa dietissä yhtääns yödä esim täysjyvä pastaa/täysjyvä leipää pari palaa perv pv?
itse söin päivälliseksi tänään uunissa kypsennettyä naudan ulkofilettä ja sen kanssa reilussa oliiviöljyssä paistettua paprikaa ja kesäkurpitsaa sekä tuoresalaattia. Ruokajuomana oli piimä. Minusta annokseni ei millään tavalla tihku rasvaa ja tähän malliin syön joka päivä. En pidä kananmunasta enkä pekonistakaan, joten en niitä myöskään syö.
Herkuttelen sitten marjoilla ja oikealla kermavaahdolla. Kermavaahtoon en tietenkään laita sokeria.
Voitteko suksia vittuun tästä(kin) ketjusta, jos olette niin alkeellisella tasolla tietämyksenne suhteen että huutelette "syö vähemmän kuin kuluttaa" tai kauhistelette sisäelinten ympärille kerääntyvää rasvaa? :) Sitten kun olette lukeneet itsenne viisaammiksi ja olette kykeneväisiä esittämään OMIA mielipiteitänne, tulkaa toki takaisin!
t. ei-karppaava kokki
Mutta nää on juuri niitä äärilaitaihmisiä. Ensin mätetään pizzat ja pullat. Ruoan rajoittamienn ei onnistu, koska sillä ei ole hienoa nimeä. Tarvitaan joku uskonta ja karppaus, siinä se on.
Tällä ihme ruokavaliolla jaksetaan sitten pitkään. Moni kehuu syövänsä paljon enemmän kuin ennen. Mutta tosiasiassa kun olen kysellyt näiltä, he syövät aamulla parin munan munakkaan ja pekoninsiivun. Sitten SALAATTIA, SALAATTIA, SALAATTIA JA SALAATTIA. Illalla vedetään joku meetvurstisiivu ja taas SALAATTIA JA SALAATTIA JA SALAATTIA.
Eli ihan normaalilla kalorivajeella laihdutetaan, mutta se on se hurmostila kun voidaan kehua karppaavansa.
Sitten on näitä mässyttäjiä, mutta he ovat oikeasti lihoneet kerma-ja lihadietillään.
Voitteko suksia vittuun tästä(kin) ketjusta, jos olette niin alkeellisella tasolla tietämyksenne suhteen että huutelette "syö vähemmän kuin kuluttaa" tai kauhistelette sisäelinten ympärille kerääntyvää rasvaa? :) Sitten kun olette lukeneet itsenne viisaammiksi ja olette kykeneväisiä esittämään OMIA mielipiteitänne, tulkaa toki takaisin!
t. ei-karppaava kokki
Tiedetään marjat + kerma, mutta esim. suklaan, karkin tai pullan sijaan? ja älkää vastatko että ei mitään, kun tuohon kaatuu mun dieetti (olen yrittänyt), jos en saa jotain hyvää.
taikka käytättekö makeutusainetta?
löi päänsä, vaipui koomaan ja sitten kuoli pois. Hänen vaimonsa on julkistanut kuolinsyytiedot mm. sulkeakseen pois nämä väärät käsitykset miehensä tilasta.