Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN TAMMIKUU

03.01.2010 |

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Aloitin uuden pinon, kun en huomannut sellaista olevan, toivottavasti ei tule nyt tuplana...

Mimmalle oikein paljon tervetuloa ja onnea matkaan. Ikävä juttu, että teille oli noin kamala kokemus tullut matkan varrelle, mutta toivottavasti paremmalla onnella uuteen kiertoon!

Meillä on myös samanlainen kokemus n. vuosi sitten, luomuylläristä tosin, eli ei oltu suunniteltu varsinaisesti kolmosta, mutta olin kyllä ikionnellinen ylläristä... Mutta siis tuulimunaksi paljastui sittemmin.

Tänään aamulla testasin hailakkaa hailakamman viivan ovistikussa ja toivo heräsi jälleen. :) Jospa sittenkin vielä ovis yllättäisi tässä kierrossa... Mullahan on siis ekat clomit tässä kierrossa mukana ja yhdellä napilla ei ainakaan vielä ole ovista tullut. Kp on siis 18/?, viimeksi kierto kesti yli 8 viikkoa! :)

No, tässäpä tätä omaa napaa, pahoitteluni kaikille negaa testanneille ja oikein paljon onnea matkaan kaikille plussanneille! Toivottavasti täältä perästä tullaan me kaikki muut! :)

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hirveet menkkakivut jonkun aikaa, oli tosi kovat kivut (Tietty mietin sitä kiinnittymistä..). Et jos mkivut jatkuu, niin saa haaveet heittää romukoppaan.. saa siis kattoo ensviikol miten käy. Viikonloppuna sit testailen, jos tuntuu oireita.. ja varmaan muutenkin ;) Oon niin malttamaton.

Jos nyt en oo tullut raskaaks, kuten epäilen, niin sitten odottelen suosiolla kesään ja uudestaan utelen mieheltä, josko yritys alkais. Et kumpa ois tärpännytkin :)

Mitäs äitykkäisen tilanne?? Toivottavasti ei alkanut vaan pääsit testaan plussaa!

Emmuli kp 21/28-31

Vierailija
42/96 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään plussaa vieläkään?! Ihme porukkaa me ollaan! ;)

Mulla on ihan outoa hommaa täällä, kun ihan hirveet oireet on päällä, mutta se ovis-testihän näytti negaa koko kierron ajan. Oireet voi tosiaan olla vaan niiden keltarauhashormonien sivuvaikutusta (oikeen mainittiin siellä tuotetiedoissa) mutta jotenkin vaan on NIIN raskausoireiden tapaiset, että ihan hiukan tekee mieli kuitenkin toivoa... ;) Koitan tosin olla pitämättä toivoa yllä, ettei tulla alas kovaa ja korkeelta sitten, kun nega päjähtää testiin.

Ajattelin ens keskiviikkona/torstaina testata, vaikka se hieman tummempi viiva olikin vasta viime viikolla. Kuitenkaan en viitsi näitä hormoneita popsia ihan hirveen montaa viikkoa, jos on nega, kuten on oletettavaa.

Hirveesti toivon tänne plussia, jos ei itselle, niin muille! :) Best of luck meille kaikille!

:)töpsy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa..

Selailin tuossa taas hiukan viestejä.. voi ei :( ei yhtään plussaa vieläkään?! Todella todella isot pahoittelut niille jotka plussasivat ja täti kuitenkin tuli :/ tsempitykset kaikille!!

Meillä tämäkin kk mennyt harakoille.. kiitos että mieheni tekee yötyötä tällä hetkellä ja itsekin olen tehnyt aika paljon ylipitkää päivää. Yhteinen aika on sitten mennytkin sohvalla ollessa ja nukkuessa kun on niin poikki kaikesta muusta.

Syksyllekin on muutamat isot menot tiedossa ja pitäisi päästä lentelemäänkin, joten uskon että ensi kuu pidetään tarkoituksella vielä hiukan hiljaiseloa ja sitten maaliskuussa viimeistään aloitetaan kunnolla hommat.

Elämän kohtaloilla on aina tapana puuttua näihin asioihin kummalla tavalla.

peukutuksia kaikille!! ja nautitaan näistä ihanista talvi ilmoista :)

Viuhti kp 25/30 - yk/2

Vierailija
44/96 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa. Viime viikko oli vapaata enkä kerennyt käydä juttuja lukemassa.

Olen todella pahoillani Magdaliina. Inhottavaa kun ensin saa iloita ja sitten itkeä :(.

Tädin kohdanneille myös pahoittelut. On tää niin tätä!

ON: kovat piinailut menossa täällä! Tänään kp 28/26-28 eikä merkkejä tädistä. Rinnat todella arat, enemmän kuin yleensä. Toiveet ovat nyt tosi korkealla, mutta kai mä vielä tipahdan kovaa... Aamulla oli jomotusta vatsassa ja luulin jo että täti tulee, mutta ei! Nyt vaan odotan maltillisesti enkä rupee ostelemaan raskaustestiä etuajassa. Puuhailtiin muutama päivä ennen oviskipuja ja muutama päivä jälkeen. En sitten tiedä milloin varsinainen ovis oli ja olisko mahdollista että tärppäs. Odotellaan...

Vierailija
45/96 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tsempeistänne!! :) Ei vaan taida plussaa tulla... Menkkakivut on koventuneet ja tänään jo tiputteli. :( Ja herkkä testi ei näyttänyt kun viivan paikkaa. Joten täytyy kait se sitten uskoa. No, toivotaan että olisi sitten paremmat mahkut tähysyksen jälkeen. Kierto meni ihan sekaisin muutenkin joulun aikoihin.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! bdbdbdbd! :))

kp29/26-29??

Vierailija
46/96 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat sitten tänään niinkun olin vähän arvellutkin. :( Mutta olipa kauheat PMS-oireet... Suututti ja ärsytti pari päivää ennen ja olin tosi itkuherkkä. Silloin vähän ajattelin, että josko sittenkin olisi tärpännyt, mutta ei.

Ensi viikolla onkin sitten tähystys. Toivottavasti saavat mahdollisimman paljon endoa poistettua. Tulen sitten kertomaan tähystyksen jälkeen miten sujui kunhan kykenen.

Toivottavasti ei nyt vaan flunssa tule kun on vähän kipeä olo ja lapset on nuhassa. Mutta näillä mennään nyt.

Tsemppiä! :)

Kp 1/26-29

Vierailija
47/96 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä 2poj@anäiti! Toivottavasti endo ei ole kovin paha ja paranet pian!

ON: En ymmärrä mitä tapahtuu. Eilen illalla testattu nega (tiedän, typerästi tehty...). Rinnat edelleen erittäin arat, kp 29 eikä merkkiäkään tädistä. Katsoin tiedoista että viimeiset 9 kiertoa on ollut väliä 25-28. Niistä eniten 25, pari 26, yksi 27 ja yksi 28. Luulis että täti tulisi viimeistään tänään, mutta ei minkäänlaisia oireista siihen viittaavaa. Tekeekö kiertoni uuden ennätyksen, vai olenko raskaana?? Tiedän että testi olisi pitänyt tehdä aamulla, mutta malttamattomana en (eikä mieheni) jaksanut odottaa. Eli pakko vaan odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Torstai aamuna voisin testata uudestaan jos täti ei tule ennen sitä.

Misu78, kp 29/25-28 ja ymmällään

Vierailija
48/96 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädistä kaikille, onnea uuteen yritykseen!

Sieltähän se täti taas eilen saapui täsmällisenä kuten aina. Nyt on muutamat menkat alkanu aina maanantai aamuna joten kai sitä pitää olla tyytyväinen että on noin säännöllinen kierto. Ei ollut edes hirveän pettynyt olo, kun tiesin että ne alkaa vaikka säännöllisesti peitto heiluikin. Mulla on vaan sellainen tunne, että tässä tulee menemään kauan ennen kuin tärppää. Ekasta meni 11kk ja tokasta 3kk. Tokasta mulla oli tunne että ei kovin pitkään mene, eikä sitten mennytkään. Välillä tuntuu että vois odottaa yrittämisessä sinne syksyyn. Silloin meidän rakennusprpojekti ja kaikki muukin alkaa olla hyvässä mallissa mut tiedän että ei me mitään taukoa kuitenkaan pidetä:) kyllä mä sen vaavin haluan, tulee se sitten ennemmin tai myöhemmin ja voihan olla ettei ennen sitä syksyä edes tärppää. Esikoinen sanoi tänään että äiti, mä haluan meille kolmannen lapsen.

Mä odotan jo kevättä hirveesti vaikka on kyllä kiva kun on nyt "oikea" talvi. Mukavaa viikkoa kaikille ja plussia kehiin!:)

äitykkäinen kp2/27-29 yk4

Vierailija
49/96 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, pahoittelut tädin kohdanneille :/

Misulle hirmuisesti peukutusta! Täällä jännätään hengessä mukana!

2poj@näidille tsemiä tähystykseen, toivottavasti toimenpide onnistuu odotetusti!

ON: Mun herttainen mieheni on ostanut mulle monta purkkia greippimehua, kylvää vauvansiemeniä ahkerasti ja huolehtii, että juon gefiluspiimää ja syön kalkkia & vitamiineja, mut mua vaan synkistyttää ja kiukkuiluttaa. Viime kuussa olin ihan varma, että tärppää (niinku huonolla menestyksellä tekikin), mutta nyt olo on vaan toivoton. Flunssan poikastakin pukkaa eikä ruoka maistu. Tää asenne varmaan edistää raskautumista hirveesti...

(synkkääkin synkempi) Magdaliina kp 12/34(?) yk 2

Vierailija
50/96 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misulle ihan SUPERI peukutus!!!!! Nythän on vallan jännät paikat!

Magdaliinalle ja äitykälle jemppistä!

2pojanäidille iso hali ja voimia tähystykseen sekä pikaista toipumista siitä! Ekstrajemppaus!!!

Täällä eletään kohta kierron puolta väliä. Omituista jomotusta oikealla puolella, mutta pidän lipun korkealla ja yritän olla huolimatta ja laskematta.

Jemppistä kaikille!!

minnis

51/96 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon useasti käyny lukemassa kuulumisia, mut en ole itse jaksanu/ehtinyt kirjoittaa.

Pahoittelut kaikille tädeistä!

Itellä oli viikonloppuna sellasia tuntemuksia, et nyt on tärpännyt, mut tänään ei tunnu siltä, lähinnä vain menkkakipuja. Viikonloppuna tietyt hajut sai voimaan pahoin ja kahvi...Rinnat ja selkä kipee ja toivoton väsymys ja mielialan vaihtelut. Mulla on aina ollu tosi epäsäännölliset menkat, kierto n. 20-35 päivää, johtunee siitä, että mulla vain yksi munasarja. Helpolla olen kyllä raskatunut, koska ensimmäinen tärppäs viidennellä yrityskierrolla ja toinen heti...Ja kolmas ties koska?

Vierailija
52/96 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille täältäkin suunnalta =(

Ja mitäs sitten, minä joka sitä raskautta ei niin kovasti vielä toivonut...niinpä vain positiivista näytti testi. Kierukka tosiaan poistettiin joulukuun alussa ja nyt siis kaiketi raskaana.

On jotenkin niin epätodellinen olo. Ehdin jo testaa tossa välissä yhden negan.

Kierrosta kun ei ollut mitään käsitystä ja en siis yhtään osaa arvioida viikkoja rv4 tai rv5.

Mutta tässä nyt kuulostellaan ja mieskin ihan hyvillä mielin otti uutisen vastaan =)

Vierailija
53/96 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän hienoa! Voi kunpa tää nyt avais järjettömän plussabuumin tähän porukkaan! :)

Itse täällä napsin vielä lugeja ja toivoisin jo voivani lopettaa, että saan menkat tulemaan ja voin aloittaa uuden kuurin clomeja... Pakko kuitenkin syödä vielä pari päivää ja sitten (nega)testin jälkeen vasta lopettaa. Mullahan sellanen vahvempi hailu ovistikkuun tuli vasta tosi myöhään, joten siksi nyt popsin noita lugeja vähän normaalia kauemmin.

Nyt on jotenkin tosi masis olo, tuntuu, että meille ei vauvaa kyllä taida enää ikinä tulla... :( Mutta toivottavasti tää on vaan PMS-synkkyyttä ja tästä lähtee taas mieliala nousuun!

Hirveesti plussaonnea kaikille, otetaan nyt äipätyksestä mallia!

:)töpsy kp ihan hemmetisti/ei aavistustakaan ja yk 10

Vierailija
54/96 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään taas remmiin mukaan. Nyt on lomamatka vietetty, rentouduttu ja ladattu akkuja. Olitte olleet ahkerina viestien suhteen ja toivottavasti rekisteröin kaikkien kuulumiset...

Äipätykselle SUUREN SUURI ONNITTELUHALI! Todistit selvästi sen, että ilman stressiä tärppi kävi nopeasti.

Magdaliinalle voimahali ja pahoittelut! Todella kurjaa, että kävi näin!

Ja kaikille tädin kohdanneille tsemppiä uuteen kiertoon!

ON: Ovis oli siis 2.1. ja tarkan ajan tiedän, koska lääkäri sen ultrassa silloin pari päivää myöhemmin vahvisti. Viikko tästä mulla tuli pientä tuhrua pari kertaa ja ajattelin, että joka kuukautiset tiputtelut alkaa. No sen jälkeen ei mitään vuodon tapaistakaan ole kuulunu ja mietin, että olisko voinut olla kiinnittymisvuotoa... Päivä kerrallaan reissussa elelin ja pistin kaikki oireet matkan piikkiin: rintojen arkuus=uinti kylmässä uima-altaassa, kuvotus ja mahakivut=Egyptissä lähes kaikki saa mahataudin, vuotoa ei kuulu=lämmin ilma sotki elimistön...

Tänään sitten vihdoin testasin kiertopäivällä 39 ja: PLUSSA! Siis ihan uskomatonta, se on plussa ja tosi vahva sellainen. En ehtinyt odottaa edes kymmentä sekunttia, kun vahva viiva oli ilmestynyt. Ja viiva on jopa tummempi kuin kontrolliviiva. Eli nyt siis todella varovaisin, sekavaisin, odottavin ja onnellisin fiiliksin leijailen täällä :) Kiitos greippimehu, ovistikut ja uskomattoman hyvä onni!

Plussatuulia kaikille!

sekaisin oleva kinuski, rv 4+4

Vierailija
55/96 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea äipätys ja kinuski! Olipas kiva lomareissu kun tuli plussa kyydissä kotiin :).

Itse en taida olla raskaana. Tänään on kp 31/25-28 ja testi näytti negaa :/. Tätiä ei näy eikä kuulu, joten kai tästä tulee joku uusi kiertoennätys. Mulla ei ole koskaan ollut näin pitkä kierto. Tunsin selvät oviskivut 4.1, joten järjen mukaan tädin pitäisi jo tulla jos en kerran ole raskaana. En kuitenkaan usko plussaan, koska sen olisi pitänyt näkyä jo. Olen plussannut aikaisin edellisissä raskauksissa. Tää tietämättömyys on tosi rasittavaa ja toivon että tulis joko täti tai plussa (mieluiten plussa tietysti). Mutta odotellaan...

Vierailija
56/96 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tarrasukkia Kinuskille ja Äipätykselle!!!

Misulla myös TOSI jännät ajat ;)

Itellä vielä toivottoman pitkä aika odottaa, että pääsee edes testailee :/ Olen mietiskellyt myös että jos ei plussaa tästä kuusta tule niin jatkammeko vielä yritystä ensi kuussa? Kai ne fiilikset tietää vasta sitten jos täti tulee...

Magdaliina kp 14/34(?) yk 2

Vierailija
57/96 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äipätykselle ja Kinuskille plussista, jee!!

Töpsylle, mietin sitä, kun oon joskus täältä lukenut, et ovistikku voi näyttää plussaa raskaudestakin.. joten mitä ne ovistikut tällä hetkellä näyttää..!? Kunhan mietin vaan, et jos sul oikea ovis onkin ollut jo aikasilla kiertopäivillä...

Itsellä menkkakipuja, eilen/tänään huonoa oloa, eilen ärsyynnyin miehestä taas niin että ja suklaata tekee mieli, joten tädin oireita mulla ;)) Että en usko plussaan mitenkään päin :( Kp 10 ja 13 oli ainoot kerrat ilman ehkäsyä ja voi olla et ovis myöhemmin vaikkakin sillon kp 14 oli kyl selviä ovisoireita.. mut en tiiä, en taida oikein nyt tuntea kehooni, hiukan on kierrotkin mitä on..

No joo ehkäpä silti testailen la, kun oon vähän

semmonen ..malttamaton ;)

Emmuli kp 25/28-31

58/96 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipätykselle ja Kinuskille onnea plussasta!

Ite tein eilen testin, mutta negaa näytti. Taisin kyllä vähän kiirehtiä testin kanssa, mut ens viikolla täti kyllä taas tulee...:(

Vierailija
59/96 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA KINUSKI JA ÄIPÄTYS!!!!!! Ihan mahtavaa WUHUU!!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!!!! Ja TERVEMENOA odotuspuolelle!!!!!!!!

Misulle nyt vielä kuitenkin peukutukset samoin jes os!!!!

minnis

Vierailija
60/96 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussia täällä vihdoinkin :) !!!

Onnea plussanneille ja peukutuksia meille muille!

Täällä odotellaan menkkojen alkua, pitäisi alkaa nyt viikonloppuna ja olokin on senlainen. Ensi kierto meillä vielä mahdollisesti hissukseen, maaliskuussa voi sitten aloittaa todelliset plussa haaveet.

Tulevan kesän ja alku syksyn reissut hiukan sekotti meidän suunnitelmia. Mutta mihinkäs meillä täällä kiire :)

Viuhti kp 28/28-30 yk3