Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN TAMMIKUU

03.01.2010 |

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Aloitin uuden pinon, kun en huomannut sellaista olevan, toivottavasti ei tule nyt tuplana...

Mimmalle oikein paljon tervetuloa ja onnea matkaan. Ikävä juttu, että teille oli noin kamala kokemus tullut matkan varrelle, mutta toivottavasti paremmalla onnella uuteen kiertoon!

Meillä on myös samanlainen kokemus n. vuosi sitten, luomuylläristä tosin, eli ei oltu suunniteltu varsinaisesti kolmosta, mutta olin kyllä ikionnellinen ylläristä... Mutta siis tuulimunaksi paljastui sittemmin.

Tänään aamulla testasin hailakkaa hailakamman viivan ovistikussa ja toivo heräsi jälleen. :) Jospa sittenkin vielä ovis yllättäisi tässä kierrossa... Mullahan on siis ekat clomit tässä kierrossa mukana ja yhdellä napilla ei ainakaan vielä ole ovista tullut. Kp on siis 18/?, viimeksi kierto kesti yli 8 viikkoa! :)

No, tässäpä tätä omaa napaa, pahoitteluni kaikille negaa testanneille ja oikein paljon onnea matkaan kaikille plussanneille! Toivottavasti täältä perästä tullaan me kaikki muut! :)

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äipätys ja kinuski! Tarrasukkia ja vauvaliimaa, että pysyvät kyydissä.

Täällä ei ole mitään oireita, päivistäkään en ole pitänyt mitään kirjaa. Selkeitä raskauoireita ei siis ainakaan ole.

Kovasti peukutuksia meille muille, toivottavasti tullaan perässä. Lupaavia oireita ainakin on ollut joillakin.

Saara kp 23/28 yk 2

Vierailija
62/96 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutusta täältä Misulle ja Saaralahille!!!! Mä en itse enää luota oireisiin enkä paljon oireettomuuteenkaan, joten jemppistä!!

minnis!!! jokseenki ovisoloisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Pää on jo hieman selvinnyt testituloksesta ja eka ultra varattu. Olis 22.2. Tänään kävin ottamassa sikapiikin, kun en ollut sitä aikaisemmin saanut. Käsi on jo nyt tosi kipeä, joten saas nähdä mitä tuleman pitää. Oireet on pysyny aika ennallaan. Tissit on kipeät ja pahaolo seuraa läpi päivän. Heti syönnin jälkeen ja nälkäisenä on pahin olo. Myös repäisykipuja on päivittäin. Alamahassa oikealla puolella myös nippailee tosi usein ja nyt tietenkin huolehdin, että kyseessä on kohdunulkopuolinen raskaus. Yritän mennä päivä kerrallaan ja olla huolehtimatta, mutta minkäs se mamma itselleen mahtaa :)

Täällähän on tosi monella jännät paikat. Voi, kun saatais tästä tammikuusta oikea plussien kuukausi ja hikoiltaisiin kaikki yhdessä kesähelteillä isojen mahojen kanssa :) Tsemppiä kaikille!

Mä en ole siirtynyt odotuspuolelle. Kävin siellä kurkkaamaassa ja siellä on niin paljon sakkia, että en halunnut pompata "tuntemattomaan" joukkoon. Jos teitä ei haittaa, niin voisin roikkua meidän porukassa edelleen...

Tammikuisia pakkasen tuomia plussatuulia toivotellen:

kinuski 5+0

Vierailija
64/96 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että meidän pinossa tulee plussia! Ja kertoilkaa vaan plussanneet kuulumisia, mun mielestä ainakin kiva lukea!

Täällä mietitään, mitähän pakkaspäivänä keksisi tekemistä. Jospa sitä saisi aikaiseksi vaikka lastenhuoneita siivota, ovat kuin pommin jäljiltä.

Täällä ovisaika lähestyy pikku hiljaa,kyllä taas aika matelee.

Rusettiina kp 10/28, yk 5

Vierailija
65/96 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut ekan ultran 16.2 ja viikkoja silloin 7 tai 8, sielläpä sitten selviää.

Ihan samanlaisia oireita kun aikaisemmin ei ole. Lievää kuvotusta ja kylmäämistä.

Jokseenkin alkaa jo tottua siihen ajatukseen, että syksyllä meitä onkin sitten jo 5.

Esikoinen lähtee eskariin niin on ihanaa jäädä kotiin ja vielä kun hän aloittaa koulun olen kotona.

Mutta kaikille pidän peukkuja pystyssä =)

Vierailija
66/96 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Tänään tuli siis täti kylään. Ihan oli jo odotettavissa, vaikka yhden haamun ehdinkin kyllä testailla jo välissä... Mutta en tosiaan odottanut ihmeitä, eli nyt katseet kohti seuraavaa kiertoa, tällä kertaa nostetaan clomien annostus 2tabl./pvä. Toivottavasti sillä saadaan nyt edes ovis aikaan.

Jos ovis tulee kp14 tietämillä, olemme perhelomalla kylpylässä, jossa voi olla hiukka vaikeeta peittoa heilutella, kun lapset nukkuu samassa huoneessa! ;) Ja tikuttelukin voi olla vähän haastavaa, mutta eiköhän siitä jotenkin selvitä. :)

Hirveesti onnea matkaan kaikille!

:)töpsy

Vierailija
67/96 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se Misu luuraa? Oletko testaillut?

Jokos Saaralah on päässyt testaamaan? Emmuli ja muut piinailijat?

Harmi, että Töpsy sai tädin vierailulle :(

Kiva kyllä kuulla plussanneiden tuntemuksia! Pitää vauvakuumeen koholla :) Toivon kyllä todella plussaavani tässä kierrossa, vaikkei vieläkään ole kovin toiveikas olo. Alavatsassa ollut kumma tunne jo pidemmän aikaa, mikä pistää miettimään et onkohan siellä kaikki kunossa...? Olen kuitenkin nähnyt ihania vauvaunia kolmannesta tyttärestämme, voi kun se nyt sieltä lokakuussa tulisi!

Ovisoireita olen ollut tuntevinani jo, että saa nähdä olisko tässä kuussa kierto lyhyempi kun tavallisesti?!

Magdaliina kp 18/34(?) yk 2

Vierailija
68/96 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se täti hyökkäs taas eilen, VIISI päivää myöhässä. En tajua mistä tuo myöhästyminen johtui kun tunsin selvät oviskivut juuri oikeaan ovisaikaan. Olisinkohan voinut ovuloida 2 kertaa? Pettymys oli tietysti suuri, mutta osasin jo odottaa sitä kun testi näytti negaa lauantaina. Eli eikun kohti uutta kiertoa. Pikkasen tämä touhu kyllä jo masentaa :/

69/96 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Töpsylle ja Misulle tädistä! :(

Mulla on nyt kaksi päivää ollu menkkakipuja, mut ei merkkiäkään menkoista. Toisaalta mulla on kyllä epäsäännölliset menkat. Aamulla tein uuden testin ja haamu tuli, mut uskon kyllä vielä tädin tulevan vierailulle.

Nyt ulos lasten kanssa, kun ei enää oo niin kova pakkanen.

Vierailija
70/96 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höh, Misulle iso jemppaushalaus. tiedän tunteen. Samoin Töpsy, jos jotain positiivista, niin jos haamun sait, niin eikös se vähän niinku tarkota, et ovulaatio olis ollu ja ainakin hipaistu kohtua?!?! Niin, vai tarkoititko haamuovista?!?!

Jes Ossille hurjat peukutukset, jospa haamu vahvistuisi!!!!

Mites Saara?!?!

Ja mukavaa on kun plussanneet vielä kuljette mukana, jospa päästäis samaa kyytiä kotiloihin...niin toivoa ja uskoa siis taas löytyy...

ovis oli ja meni, nyt odotellaan. jotain positiivista, pitkästä aikaa tunsin oviskipuja vasemmalta. tosin oikea puoli on kipuillu pitkin kiertoa, ei kyllä nyt oviksen jälkeen enää. mielenkiintoista...

Lykkyä pyttyyn naiset!!!!

minnis edelleen koettaa olla laskematta, mutta piinaviikko kohta käsillä...

Vierailija
71/96 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussista äipätys ja kinuski!! :) Jihuu!! :)) Jospa tämän innnoittaman alkaisi plussat lisäntymään. Siis plussia tulemaan lisää.

Minulle tuli flunssa... Kiva, kiva... :/ Mulla olisi kaksi päivää aikaa parantua ennen tähystystä. En tiedä saako tähystykseen mennä flunssaisena..? No, katsoo nyt mikä on olo keskiviikkona. Mutta kyllä ärsyttää ihan sikana jos ei nyt pääse siihen tähystykseen ja joutuu taas odottamaan. Viime kierrossa kivut oli jo niin pahat, että olisi tuskaa odottaa vielä. Mutta katsotaan miten käy.

Unohtui: Kiitos paljon kaikille tsempeistänne!! :)

Tsemppiä kaikille!! :) bdbdbdbdbd!

Vierailija
72/96 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osaa ottaa rennosti ja odottaa... Koko ajan kuulostelee ja tunnustelee: Hei onko mun rinnat ihan vähän arat? Mikä tää tunne alavatsassa on, onko samainen kun raskaana ollessa? Olikohan ovulaatio sittenkin ihan "normaaliaikaan" 28 päivän kierron mukaan? Pitäiskö kohta (pari viikkoa liian aikasin) testata jos sieltä edes jotain voisi nähdä...????

Että hoh hoijaa...

Magdaliina kp 19/?? yk 2

Ps. Jes Ossille peukkuja! Pian uutta testiä kehiin vaan!

Vierailija
73/96 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut töpsy ja misu!

Ja varovaiset onnittelut jes on! Toivottavasti viiva vahvistuu!

Täällä alkoi juuri vuoto, muutaman päivän etuajassa. Eipä ainakaan ehtinyt tuhlata turhaan testejä.

Saara kp 1/28, yk 3

Vierailija
74/96 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluista. En tiedä minni oliko viallinen testi, vai mitä, kun tosiaan sellasen haalean haamun testasin pari päivää ennen menkkoja... Ja siis ihan raskaustestin, ei ovis.

Täällä nyt vuodan kuiviin, ilmeisesti lugesteron vähän lisäsi vielä entisestään vuotoa ja nyt muuten tulee niin, että riittää! ;)

Tänään aloittelin clomit sitten 2/pvä, varaan lääkärin n. 2 viikon päähän, jos vaikka osais kattoa sitä ovulaatiotakin sitten...

Jes Osille paljon peukkuja, joko on uusi testi tehty?

Saaralle ja Misulle pahoittelut, uuteen kiertoon vaan täydellä innolla siis. ;)

Miten 2PojanÄidille kävi tähystyksen/flunssan kanssa?

Magdaliinalle ja minnille peukkuja ja pitkää pinnaa piinailuun... :)

Ja rusettiinalle tärppionnea!

:)töpsy, kp3/? yk 11 (ohhoh, jo!)

Vierailija
75/96 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PLUSSANNEILLE:)pysykää ihmeessä vielä meidän matkassa jos siltä tuntuu.

Tädin kohdanneille pahoittelut ja onnea uuteen kiertoon:)

Piinaviikkolaisille paljon peukutuksia ja kärsivällisyyttä odotteluun!

Jes Os: oletko testaillut ja miten kävi?

2PojanÄiti: Miten kävi? Parannuitko flunssasta ja pääsit tähystykseen?

Niin ja muillekkin tärppionnea:)

Minulta tulee aina niin synkkää tekstiä etten paljoa viitsi teitä synkistellä:)lukemassa kyllä käyn niin usein kun koneelle kerkiän.

On kyllä oudon masentunut olo tämän yrittämisen kanssa. Heti kun ajatteleekin sitä niin alkaa mesentamaan, siis ei se itse yrittäminen, eikä raskaaksi tulo, vaan tämä mun ihme olo siitä etten tule plussaamaan, että siinä menee aikaa. Olen miettinyt, että jospa nämä hormonit tekevät tämän tai sitten luonto tulee väliin ettei vielä oliskaan aika uudelle vauvalle. Olen edelleen toosi väsynyt kun meillä 1v3kk tyttö nukkuu huonosti vieläkin. Hän siis huusi vatsakipua 4kk ja sitten tuli parin kuukauden hyvä kausi kunnes se taas alkoi. Nyt vatsavaivat on onneksi vähentynyt, mutta tosi levottomasti nukkuu silti ja välillä huutaa muutaman yön läpeensä. Mitään allergiaa tai muuta ei ole, on vaan herkkä vatsa.

Mä siltikin haluaisin kolmannen lapsen suht pienellä ikäerolla, enkä näe siinäkään mitään järkeä että lykättäisiin yrittämistä. No ehkä jonain päivänä se plussa sitten tulisi.

äitykkäinen kp10/28-29 yk4

Vierailija
76/96 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänä aamuna Kättärille suoraan osastolle, että voiko tulla flunssaisena tähystykseen. Hoitaja sanoi, että kun ei tiedetä, että onko bakteerin vai viruksen aiheuttama, niin puheliemssa on vaikea sitä arvioida. Sanoi sitten loppujen lopuksi että tule käymään aamulla näytillä niin leikkaava lääkäri arvioi. Ja ehkä myös anestesialääkäri. Ei minulla ainakaan kuumetta ole, mutta nenä on hieman tukossa. Olen kohta ollut jo viikon tässä flunssassa. No, mutta olen siis menossa huomenna klo 7 (!!) Kättärille.

Jos minusta ei kuulu, niin olen tähysyksessä. Ilmoitan sitten jos kävi toisin.

Vierailija
77/96 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on sellainen olo, että olen VARMASTI raskaana. Mun on pakko olla. Rinnat on ainakin oikeesti vähän kipeet! ...ja mies rauhoittelee, että älä nyt yhtään innostu, ettet taas pety. En en...

Saaralle pahoittelut. Ei ole reilua, että täti tunkee väkisin vierailulle :(

Äitykkäiselle kovasti uskoa ja toivoa! Kyllä se ennenpitkää lykästää ;)

Varpaat ja sormet ristissä, että 2poj@näiti pääsee tähystykseen! Nappaile C-vitamiinia ja vihreää teetä flunssan karkoitukseen.

Jes Os ja Emmuli, oletteko testailleet? Täällä jännitetään kovasti!

(ihan liian toiveikas) Magdaliina kp 20/?? yk 2

Vierailija
78/96 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivinen tuo Magdaliina :) Hieno homma, et tuntuu tuolta ja hyvähän se on välillä uskoa, eikä aina olla niin pessimistinen!

Aattelin tulla nyt sit vihdoin ilmoittelemaan itestäni. Oon odotellut siis tätiä kylään ja kun sitä ei nyt kuulu, niin aattelin tulla kuitenkin tekeen välitilannekatsauksen.. Eli kp 26 tein negatestin, joten oon niitä sitten odotellut, että tuun sit kertoon kun alko.

Kaikenmoisia oireita on, mut en usko raskautumiseen, kun kerta kp13-14 oli ehkäisemätön kerta ja sen jälkeen ei, joten eiköhän toi testi ois jo näyttänyt, jos toiveita ois.. Ja kyllä tässä menkkamainen olo on! Joten tulee vaan joku megapitkäkierto.. jotain häikkää vissiin....

Emmuli kp 32/28-31 tai ties mitä..

79/96 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päätin tehdä uudelleen testin ja nyt tuli selvä PLUSSA!!!!En oikein voi vielä uskoa sitä todeksi, joten täytyy vielä ens viikolla tehdä uudelleen ja sit vasta soittaa neuvolaan. Vaikka aika selkeitä oireita on....

Vierailija
80/96 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaisia sun oireet on?? :)