Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN TAMMIKUU

03.01.2010 |

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Aloitin uuden pinon, kun en huomannut sellaista olevan, toivottavasti ei tule nyt tuplana...

Mimmalle oikein paljon tervetuloa ja onnea matkaan. Ikävä juttu, että teille oli noin kamala kokemus tullut matkan varrelle, mutta toivottavasti paremmalla onnella uuteen kiertoon!

Meillä on myös samanlainen kokemus n. vuosi sitten, luomuylläristä tosin, eli ei oltu suunniteltu varsinaisesti kolmosta, mutta olin kyllä ikionnellinen ylläristä... Mutta siis tuulimunaksi paljastui sittemmin.

Tänään aamulla testasin hailakkaa hailakamman viivan ovistikussa ja toivo heräsi jälleen. :) Jospa sittenkin vielä ovis yllättäisi tässä kierrossa... Mullahan on siis ekat clomit tässä kierrossa mukana ja yhdellä napilla ei ainakaan vielä ole ovista tullut. Kp on siis 18/?, viimeksi kierto kesti yli 8 viikkoa! :)

No, tässäpä tätä omaa napaa, pahoitteluni kaikille negaa testanneille ja oikein paljon onnea matkaan kaikille plussanneille! Toivottavasti täältä perästä tullaan me kaikki muut! :)

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taasen kaikille! Nyt kuulkaa alkoi vuosi, jolloin tulee meidänkin pinoon paaaaaljon plussia, eikö!!!!!

Mimmalle tervetuloa mukaan. Ja iso lämmin halaus menytyksenne vuoksi. Hyvä jos alkaa jo vähän helpotaa. Toivottavasti saisit pian uudestaan iloita hyvistä uutisista!

Voi ei saaralah, perhanan täti. Eikun katse uuteen kiertoon.

Magdaliinalle OOOONNEEAAA! Taisi olla vuoden eka plussa!!!!

Töpsylle ovispeukutus!

Äipätys, mikä tilanne?

Kinuski, joko ovis meni?!?

2pojanäiti: oliko se sun tähystys tässä kuussa? Vieläkö ehditte yhden kierron? Millä mielellä olet?

Itse yritän pitää kovasti positiivista mieltä yllä, vaikka pessimistipeeweli meinaa kurkkia jostain selän takaa. Jos "oireisiin" olisi uskomista niin: alavatsaa on nipistellyt pe kp22 asti (pessimisti: no niinhän se tuppaa aina ennen tätiä...), alavatsa turvottaa (no mitäs olet ahtanut suolaista ja makeaa..), väsyttää (koskas ei väsyttäis), nännit tänään kp24 kosketusarat

(just joo, no kait ne on kun oli aamulla 25 astetta pakkasta...). Ainoa, mikä ei viittaa tätiin on se, että sitä mun kelta/vaaleanpunaista tuhrua ei vielä näy. Kai se vaan täytyy aktiivisesti ajatella positiivisesti ja uskoa, että se plussa vielä mullekin tulee.

Se esittelypino olis kiva, ehtiskö kukaan väsätä? Minnis on siis PK-seudulta, ikää 33, lapset -04 ja -06, ja kohdunulkoinen 06/09. Siinäpä mun raskaushistoria.

minnis positiivisella mielellä (...vielä...) kp 24/27-28

Vierailija
2/96 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Mimm@! Olet joutunut kokemaan kovia. Voimahali täältä ja toivottavasti pääset odotuspuolelle pian!

Magdaliina: Jihuu ja jee ja jippii! Suuret onnittelut! Rupesihan niitä plussia tulemaan meidänkin joukkoon. Ihana juttu!

Kiitos Töpsy, kun avasit tammikuun ketjun!

Minnikselle tsemppiä piinailuun! Oireet vaikuttais lupaavilta...

ON: Huomenna on vihdoinkin se gyneaika, joka on siirtynyt aina. Ovis taisi mennä ja peitot heiluivat kiitettävään tahtiin :) Ovistikkuja siis testasin eka kertaa ja eka päivänä oli haalea viiva, sit kahtena päivänä tumma viiva ja neljäntenä päivänä ihan haalea. Viivat meni yksiin myös lämmönnousun kanssa. Nyt pari päivää ollu yli 37 lämmöt. Odotukset on taas niiiiin korkealla, kun uutta uskoa on luonut greippimehu ja ovistikutukset. Voi kun en taas haluais tipahtaa korkealta alas. No etelänmatkan aikana selviää, onko pullat uunissa vai ei.

Mahdolliseen esittelyyn tiedot: kinuski 31v, mies 32v, lapset tyttö -03 ja poika -05, asutaan keskisessä Suomessa, yk 4 menossa.

kinuski kp22/35-37, yk4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon Mimm@! Oli tosi surullinen tarina teillä. Toivottavasti saatte kohta uuden plussan ja että pikkuinen pysyy mukana sitten loppuun asti!

Magdaliinalle isot onnittelut haaleasta plussasta! Ihanaa että tulee plussa uuden vuoden kunniaksi. Tullaan kaikki kohta perässä :).

Täällä eletään ovisaikoja. Tänään pitäisi saada peitonheilutus käyntiin toden teolla jotta saatais syysvauva alulle. Toivottavasti mies ei ole liian väsynyt sitten illalla... Mut onnistuuhan se puoliunessakin :).

Olen tässä melkein vuoden vatvonut että mun pitäisi pudottaa muutama kilo (noin 5) mut olen koko ajan lykännyt asiaa sillä perusteella että se on turhaa jos tulen kohta raskaaksi. Raskautta ei näy joten kai sitä joutuu nyt ottaa itsensä niskasta kiinni ja tehdä jotakin niille kiloille. Motivaatio on vaan niin huono ja makeannälkä niin kova. Herkkuja tulee syötyä aivan liikaa enkä tiedä miten pystyn lopettamaan. Mutta jos pikku hiljaa sais muutoksen aikaiseksi...

Misu78, 31 v, mies 34, lapset -05 ja -07 ja Pohjanmaalla asutaan, yk 10 vissiin menossa

Vierailija
4/96 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tsempityksistä kaikille tähän yksipuoliseen kuumeeseen! Nyt oon miehelle perustellut, perustellut ja perustellut kolmannen muksun hankkimista tähän perään, mut ei oikein lämpene.. ymmärtää mun ajatuksia ja sanoo "niin joo" niihin, mut ehkä etten jankkais ;)

No yritän sen nyt saada suostuun muutaman kuukauden yirttämiseen, kun ois hieno saada vielä tänä vuonna se kolmas, mut sit vois pitää hetken taukoa, jos ei tärppäis ja sitten puolen vuoden päästä uuestaan kattoo yritystä.. tuun ilmoileen miten käy miehen suostutteluun siinä asiassa.

Plussia kaikille ja kukas olikaan plussannut.. Magdaliina, onnea!

Emmuli kp 8/28-31, pojat -05 ja -09, eikä siis yritystä vie ellei nyt sit täs kierros..

Vierailija
5/96 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mimm@! Mullakin samanlainen kokemus takana. Vihdoin ja viimein tulin clomien avulla raskaaksi ja rv 6-7 paikkeilla kaikki oli ultrassa ok, sykekin näkyi. Rv 11+4 lääkäri sanoi kuulleensa sydänäänet (mutta olivat kuuluneet niin huonosti vielä, etten minä vielä osaisi tulkita niitä). Sitten tuli ultra rv 11+6 ja kätilö sanoi heti, että sikiö on liian pieni eikä löydä sykettä. Kätilö haki lääkärin, joka totesi, että sikiö oli kuollut rv 9 paikkeilla.

Pääsin kaavintaan seuraavana päivänä ja kaikkialla lääkärit ja kätilöt oli tosi ihania. Vakuuttelivat mulle, etten minä ole voinut aiheuttaa sitä eikä mitään olisi ollut tehtävissä. Kaavintaankin minut otettiin ensimmäisenä, ettei tarvinnut odotella. Toiseenkin kertaan piti kaapia, kun eivät saaneet kaikkea pois ekalla kerralla.

Eniten vaivasi neuvolalääkäri, joka väitti kuulleensa sydänäänet, vaikka sikiö oli ollut kuolleena jo pari viikkoa. Yritti kai lohdutella? Tosi epäammattimaista oli minun mielestäni eikä lohduttanut yhtään jälkeenpäin, päinvastoin.

No, tulipas pitkä stoori. Eipä tässä oikeestaan muuta tällä kertaa-

Ja esittelyihin: Saara kohta 26v Etelä-Suomesta, mies 25v, poika 06/06 ja tyttö 01/09, yk 2 alkanut

Saara kp 5/28 yk 2

Vierailija
6/96 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä aloitellaan uutta vuotta rauhalliseen tahtiin. Vielä ois pari päivää lomaa jäljellä.

Ja meidän perheestä sen verran, että minä 27v, mies 29v ja pojat 5 ja 3.

Nyt siis tosiaan kolmas haaveissa. Ei mitään yrittämällä yrittämistä. Tulee heti jos on tullakseen tai sit antaa odottaa.

Meillä alkaa talonrakennus projekti,joten siksi hieman varovaisesti liikkeellä.

Toivon plussia kuitenkin kaikille =)

Vierailija
7/96 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimma (ja Saaralah): tervetuloa. mulla aika vastaava kokemus kanssa takana. rv 7 näkyi ultrassa syke, mutta viikolla 11+ olleessa ultrassa oli kuollut alkio kohdussa, vastasi 8+ viikkoja. viikkoa, paria ennen neuvolassa yritettiin kuunnella sydänääniä, oli kyllä vaikea sanoa kuuluiko vai ei. kun mun oma syke välillä nousi, oli sen tosi kokeneen kätilönkin vaikea sanoa kuuluiko vaiko ei kaiken sen kohinan läpi. päädyttiin siihen, ettei vielä kuulunut. ehkä Saaralah sulla oli vähän samanlainen juttu noitten sydänäänien kanssa? lääkäri kuunteli hätäisesti ja luuli ne kuulleensa? en usko että kukaan lääkäri tietentahtoen väärin sanoisi asiaa. ja toisaalta ei kai mikään ultralla mitattu mitta ole ihan absoluuttisen oikea? suuntaa-antaviahan ne kai aina on. tai siis että kokoarvioissakin voi tulla ihan villejä heittoja suuntaan tai toiseen, ja toisaalta laskettuakaan aikaa ei siirretä ennen kuin jos se muutos on yli viikon. puhumattakaan näistä varmoista tytöistä/pojista, jotka sitten synnytykseen mennessä ovatkin peijakkaat vaihtaneet sukupuolta! ;) yritän siis sanoa, että voihan se olla mahdollista, että sulla ne äänet on kuuluneet vielä silloin aikasemmin ja ultrassa mitat hiukan heitti. mutta, mulla sitte kävi niin, että syystä ja kolmannesta pääsin kaavintaan vasta puoltoista viikkoa tän keskeytyneen km:n toteamisesta. oli todella, todella pitkä aika se. ja jotenkin tuntui, etten missään nimessä halunnut enää normaalin km:n käynnistyvän. en tiiä miks. mutta oli se pitkä aika. se raskaus oli siis sellanen pienehkö ylläri ja ehkä mun opintojen kannalta hiukka hankalaan saumaan, joten nyt on sitte pidetty taukoa yrittämisen kanssa ja pidetään vielä varmaan tonne ens kesään asti. paitsi jos mä ratkean ihan totaalisesti tän vauvakuumeen kanssa ja aletaankin jo aiemmin. tää on siis aivan kamalaa tää yrityksenaloituksenodotus! mutta sulle toivon pikaista plussaa ja hyvää vointia kurjan kokemuksen jälkeen.

sellasta. muut täällä tän on jo kuullukin, joten sori kertauksesta. ;) muuten en viitti mun kuulumisiin mennä, kun ei täällä mitään tapahdu. :D toivotetaan pikaisen plussat muillekin. ++++++++++++++ t.VM

muoks: muutama typo ja *kauhistus* unohdin onnitella Magdaliinaa (olithan se sinä??) haamusta! ONNEA! meillä kaks haamuplussaa nukkuu tuolla lastenhuoneessa, kyllä se sullakin siitä vahvistuu. :)

Vierailija
8/96 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee pikainen omanapaviesti. Pääsin tänään vihdoinkin sinne gynelle. Olin eka kertaa elämässäni miesgynellä ja hän oli aivan mahtava tyyppi! Kaikki oli kunnossa paitsi toisessa munasarjassa näkyi viitteitä monirakkulaisuuteen. Toinen oli normaali. Lääkärikäynti ajoittui aika sopivaan aikaan, ovis oli juuri ollut. Sain nyt vahvistuksen ovistikutuksille ja lämmönnousuille. Kaksi päivää sitten ovis oli tapahtunut niin kuin arvelinkin. Ja mikä parasta, munasolu oli irronnut siltä monirakkulapuolelta. Lääkäri sanoi, ettei siis syytä huoleen ja muistutteli, että ikäiselläni naisella raskautumisen todennäköisyys on 15% joka kuukausi. Eipä kovin isot lukemat. Positiivinen käynti kuitenkin ja antoi toivoa kehiin. Onko teillä muilla todettu tuota monirakkulaisuutta. Lääkärin mukaan lisääntyy huimasti, kun täyttää 30v.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille paljon paljon plussatuulia ja kinuski poistuu takavasemmalle kahdeksi viikoksi. Palataan reissun jälkeen :)

kinuski kp 23/35-37, yk4

Vierailija
9/96 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskille M-A-H-T-A-V-A-A lomaa ja ihan hullun lailla peukutusta, jospa saisit positiivisen tuliaisen +++++++++++++++ ja mukava kuulla positiivisesta gynekäynnistä!

Misu: mulla on ollut samansuuntaista projektia painon kanssa. Töihin paluu kun toi lisäkiloja muutaman (seli, seli). Nyt sit en ole viittinyt juuri sillä verukkeella ottaa itseäni niskasta kiinni, että kun kuitenkin raskausaikana kiloja kertyy.

).( Jännitys tiivistyy, ei vieläkään tuhrua...

Jemppistä alku kiertolaisille, peukutusta kaikille!

minnis kp26/27-28

Ps. piti vielä kysyä, että joko Magdaliinan haamu on vahvistunut?!?!

Vierailija
10/96 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista :)

Minnikselle kovasti peukutusta!!!

Ja Kinuskille hauskaa rentouttavaa matkaa!

Mun pitäis siirtyä kai odotuspuolelle, mut en vielä ole uskaltanut kun tuntuu niin epätodelliselle vielä tämä odotus. En jotenkin uskalla ruveta nauttimaan tästä samalla tavalla kuin aiemmissa raskauksissa. Pelottaa, että putoan korkealta jos kiinnyn Tiiteröiseen kovasti ja sitten jotain sattuukin...

Aika ekaan neuvolaan kuitenkin jo varattu ja raskausoireet kertoo, että kovasti siellä joku yrittää kasvaa ja kehittyä. Pitäis kai vaan uskoa, että näin oli tarkoitettu: olen vauvelin kanssa kotona kun kuopus lähtee kouluun ensi syksynä! Saan kolmannen lapsen, vaikka melkein jo hautasin unelman hänestä :)

Tsemppiä kaikille, tulkaa mun kanssa Kotiloiden puolelle pian!

Magdaliina rv 4+3(ehkä?)

Vierailija
11/96 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Magdaliina! :))

Kinuskille hyvää ja rentouttavaa matkaa! :)

Tänä aamuna tein hetken mielijohteesta ovistestin, kun eilen niin jomotteli alavatsaa ja kaksi tasavahvaa viiva tuli! :0 En kyllä osannut yhtään aavistaa. Eli ovis olisi vasta nyt. Vähän kyllä olen nyt pihalla... Nyt on kuitenkin jo kp 16. No, eikun ovista sitten hyödyntämään tänään.

minni: Tähystys on tämän kuun 28. päivä. Jos ei nyt sitten keirto kauheasti heittele, että voidaan tehdä ko. päivänä. Kyllä siis ehditään vielä kerran yrittämään. Toivon kyllä, että tärppäisi ettei tarvitsisi mennä siihen tähystykseen. :) Mutta jos ei tärppää, niin sitten täytyy mennä. Tähystyksen jälkeisestä yrittämisestä en vielä tiedä. Jotenkin laitoin lhäes kaiken toivoni tähän "viimeiseen" yritykseen ennen tähystystä. Mutta sen näkee sitten mitä tehdään. Siis nyt on jo tämä yrittäminen ihan "pakkopullaa" näin kahden vuoden jälkeen. :/

Mutta tällaista täällä.

Kp 16/26-28 (huuli pyöreänä..) :-0

Vierailija
12/96 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Onnea vielä Magdaliinalle, toivottavasti perässä tullaan isolla joukolla odottajiin! :)

Mä en tosin ihan vielä tähän junaan lippuja lunasta, ovista ei nimittäin kuulu eikä näy, eli alkaa vähän olla toivo hiipunut tämän kierron osalta. :/ Ajattelin, että vielä pari päivää tikutan ja sunnuntaina viimeistään aloittelen sitten terot, ettei kierto veny ihan mahdottomaksi. (Viimeksi yli 8 viikkoa!)

Kenkuttaa, että en edes clomeilla saa ovista ilmaantumaan. Mutta seuraavaan kiertoon otan 2 tabua päivässä ja jos ei sekään auta, niin sitten pitää käydä lääkärin juttusilla. Ihan jo siksikin, että loppuu clomit seuraavan kuurin jälkeen. Mutta saa ultrata sitten nuo munasarjat, että onko ne kaikessa rakkulaisuudessaan jo täysin tuhoon tuomitut, vai vieläkö sieltä voisi jotain irrota... :)

Ja niin, voisin vähän esitellä myös itseäni enemmän; olen siis 30-vee, 3- ja 5-v. tyttöjen äiti Pirkanmaalta. Aikaisemmat lapset ovat hoidoilla molemmat, mutta vuosi sitten tuli luomuplussa, joka sittemmin paljastui tuulimunaksi. Tosi kova vauvakuume alkaa olla, kaikki kaverit odottavat/ovat juuri saaneet vauvan ja on ihan kidutusta, kun ei itse onnistu raskautumaan sitten niin millään!

Paljon onnea kaikille yrityksiin!

:)Töpsy kp 19/? yk10, tai jotain ;)

Vierailija
13/96 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tähänkin pinoon tulee plussia!

Ovisoireet jäi tässä kierrossa väliin, mutta ovisviikolla peitto heilui tiuhaan tahtiin. Saa nähdä... Voikohan ovis olla kuitenkin, vaikkei mitään limoja oliskaan?

Huomenna taas töihin, alkoi tähän lomailuun tottua :)

Esittelyä: itse 33-v, mies 34, lapset -03 ja -05 syntyneet. Esikoinen menossa syksyllä kouluun. Pääkaupunkiseudelta asutaan.

Vierailija
14/96 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Magdaliinalle!! :))

Huomenna tulee viikko kuluneeksi lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Jälkivuoto on ollut yhtä niukkaa kuin aikaisempien raskauksien jälkeen ja yhtä vähän aikaa! Vuoto loppui eilen,eli kesti 5 päivää! :)

eilen sitte peittokin heti heilui ja mies huolestui (ihanasti) että mitäs jos nyt heti raskaudun ja että eikös pitänyt olla yhdet kuukautiset ennenkö voi yrittää. :D on se vaan ihana mies :)

Oikein hyvää tammikuun jatkoa kaikille,toivotaan paljon plussia! :)

kuukautisia odotellessa Mimm@ kp?? yk 1 (5)

Vierailija
15/96 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...syyskuun vauvasta nimittäin...eilen hellitti tissikipu, tänään tullut muutaman kerran tuhrua pyyhittäessä. Että sieltä se täti taas tohottaa paikalle. Kaitnuo "oireet" olivat sitten ylensyönnin oireita. Noh, sanoi varis kun nokka katkes...

Jemppistä kaikille ja lykkyä pyttyyn!

minnis kp28/27-28 ja ehkä ensi kerralla viimeinen yk, nyt en viitsi edes laskea...

Vierailija
16/96 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uuteen kiertoon uudella innolla, eiks je?! ;)

Mulla ei edelleenkään ovisplussaa, sellanen hailakka viiva vaan jököttänyt jo monta päivää tikussa, eipä taida vahvistuakaan... Onko teillä muilla näkynyt koko kierron ajan hailakka viiva, joka ei olisi vahvistunut, vai vieläkö on toivoa?!

Harmittaa, mutta ei auta. Sunnuntaina ajattelin aloitella sitten terot, että saan joskus tädin kylään ja siitä sitten tupla-annoksella clomeja uuteen yritykseen. :)

Tsemppiä kaikille, toivottavasti plussia alkaa ropista pian koko sakille!

:)Töpsy kp21/? yk10

Vierailija
17/96 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa tämä nyt toimisi. Meillä on tällä hetkellä surkea netti ja muutamia kertoja olen yrittänyt tänne kirjoittaa mut aina on jotenkin tiltannut. Teidän kuulumisia olen kyllä ahkerasti käynyt lukemassa, tai no pikaisesti joka päivä:)

Täällä on masennusta taas ollut ilmassa, kun on niin sellainen olo että sitä plussaa ei tässäkään kuussa tule. Peitto on heilunut tiuhaan silloin kun oletin oviksen olevan, mutta ilmeisesti ovis olikin vasta kp16 kun alavatsa oli ihan tulessa. En kyllä ole ihan varma. Ajoitus taitaa meillä olla ongelmana, kun miestä haluttaa kaikkina muina aikoina, paitsi silloin kun mulla on selvät ovisoireet. En kyllä ole niistä oireista sille puhunut mitään, enkä muutenkaan ajoituksesta, koska miestä alkaa ärsyttämään koko touhu, sen mielestä se on "yrittämällä yrittämistä". Noh ehkä se plussa joskus tulee. meillä alkaa talonrakennus lähestymään, huhtikuussa pitäisi tontilla alkaa tapahtumaan ja sitä niin toivoisi että raskautuisi ennenn sitä, kun sitten se aika ja jaksaminen saattaa olla kortilla. Saas nähdä, epäilen. Me ollaan juuri muutettu uuteen kuntaa, pois pk-seudulta ja hiukan yksinäistä on kun on tottunut vauhdikkaaseen arkeen, mutta ihan kiva kuitenkin ja on täällä paljon rauhallisempaa. Pitäisi jaksaa lähteä tuonne kylmään lasten kanssa, ennen kun taas tulee pimeää. Miten se ulos lähteminen onkin niin vaikeeta?

Mukavaa viikonloppua kaikille ja onnea plussanneille ja tsemppiä sitä odottaville:)

Tässä meitä: minä 23, mies 35, tyttö 5, tyttö 1. Läntisellä Uudellamaalla asutaan.

äitykkäinen kp19/27-28 yk3

Vierailija
18/96 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu, täällä saattaa sittenkin pieni toivonpoikanen viritä... :)

Tänään aamulla nimittäin oli pikkuisen vahvistunut viiva ovistestissä, ei ollut vielä samanvahvuinen kontrolliviivan kanssa, mutta kuitenkin huomattavasti vahvempi, kuin eilen. Toivo elää! :)

Ja saattaa olla tietysti psykosomaattista, mutta vähän sellaisia paineaaltoja on munasarjoissa ehkä havaittavissa..? Tai sitten vaan kuvittelen. :D

Mukavaa viikonloppua kaikille!

:)töpsy

Vierailija
19/96 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysynyt kauaa Kotiloiden puolella. Kesken meni ja korkealta putosin vaikka yritin sitä välttää :( Itkua piisaa vaikka yritän nähdä positiiviset puolet: onneksi keskeytyi näin alussa eikä vasta myöhemmillä viikoilla kun kerta näin oli tarkoitus. Sikiötä ei vielä ollut ja jotain oli pielessä kun kerta keskeytyi. Ja tiedän nyt, että kuitenkin ovuloin ja voin tulla normaalisti raskaaksi vaikka kiertoni on pitkä.

Yritys jatkuu kun itkut on itketty.

Magdaliina

Ps. Osaako joku sanoa kun viikkoja oli vasta 4+6, että onko tämä nyt kp 1 kun raskaus oli näin alussa, etten välttämättä olisi edes ehtinyt testailla (jos en olisi ollut näin hätäinen) ja kuvitellut vaan, että kyseessä normaalit kuukautiset?? Alkuraskauden keskenmenoa minulla ei aiemmin ole ollut ja olin niin sekavassa mielentilassa kun kävin lääkärissä, etten osannut enkä älynnyt kysellä mitään...

Vierailija
20/96 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magdaliina, pahoittelut!! Kurja juttu :(

Mun miehen lämmittelyt on jatkunut, mut en oikein tiedä tulosta vie.. ehkä selviää tänään ;) Kun ei suoraan sano juuta eikä jaata. Tuonkin olen yrittänyt selittää, et ikinä ei tie mitä tapahtuu vaikka raskautuisikin tai koska se sitten edes tapahtuisi, et jos lykkää, niin voi joutua odotteleen vie pitkäänkin..

Vauvakuume vaan on ja pahanee, nyt päällimmäisenä mielessä, kun ovulaatioaikakin! Vaikka onhan tuo meidän nuorimmainenkin vie vauva, mut kohta käveleen lähdössä, joten ei kauaa vaavi, nyyh!

Viikonlopun jatkoi!

Emmuli kp 13/28-31