Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks täällä ajatellaan, että jos toinen nainen tulee raskaaks

Vierailija
02.01.2010 |

niin hän on sen suunnitellut eikä mitenkään voi olla kyse siitä, että ehkäisy olis pettänyt?

Lueskelin tuota ketjua, jossa kyseisen ketjun ap:n mies on pettänyt ja mahdollisesti tämä toinen odottaa ap:n miehen lasta. Siellä monet oli noin kirjottaneet.

Toinen mitä en ymmärtänyt, kun itse ap monessa viestissään sanoi, että haluaa miehensä tapaavan lasta, jos se on hänen, mutta sitten vastaajista monet kirjotti, ettei ap:n miehellä ole mitään velvollisuuksia lapseen ja ettei tarvitse tavata lasta, vaikka tuo lapsihan on täysin syytön, että joutuu tuollaiseen tilanteeseen syntymään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajista sen sijaan oli idiootteja, jotka ois halunnu kostaa viattomalle lapselle niin, ettei näkisi isäänsä ja ettei saisi elareita jne.

Vierailija
2/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voi hyvin tämä toinen nainen tahallaan jättää ehkäisyn pois jotta tulisi raskaaksi ja jotta vauvan kautta paremmin saisi miehen itselleen. Yksinkertaista.

Nämä toiset naiset tuntunut tulevan hyvin usein raskaiksi, paljon useammin kuin ehkäisyä käyttävät naiset keskimäärin, mitä olen seurannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se olis ihan katastrofi!!!

Vierailija
4/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisia pimuja, jotka on lukeneet harlekiineja ja reginoita liikaa.

Niissähän on juuri sellaisia tarinoita, että nainen alkaa odottaa lasta ja mies ei tiedä siitä. Sitten hups ilmoitetaan, että nyt meillä on lapsi ja mies intohimoisesti rakastuu naiseen ja eletään elämä jne...

Eli nää munahaukat luulee sillä lapsella kiristävänsä miehen itselleen kun mies ei muuten halua eroa ottaa.

Jos meille sattuisi tuollainen, munahaukka saisi pitää miehen ihan vapaasti, mutta itse kynisin miehen puhtaaksi rahoista.

Vierailija
5/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertalaakista raskaaksi, jos hoitaa ehkäisyn asiallisesti! Kah, kun itse on harrastanut seksiä puolet elämästään ja tullut tasan silloin raskaaksi, kun ehkäisyä ei ole käytetty.

Toisekseen se, että lähtee paneskelemaan varatun ihmisen kanssa ja vieläpä ilman ehkäisyä antaa selkeät raamit sille, millainen vastuu on kelläkin. Minulla ei todellakaan olisi pokkaa vaatia yhtään mitään tältä pohjalta vastapuolelta, korkeintaan kertoisin asiasta SIINÄ VAIHEESSA, KUN ISYYSTESTI ON TEHTY. Itse olisin soppani keittänyt ja vastuu lapsesta tasan minulla. Toisin toimiminen antaa jo selkeät viitteet toiminnan tahallisuudesta ja pelkästä hyötymiseshalusta, ja halusta rikkoa toisten perhe.

Kolmanneksi se, että joku harrastaa seksiä varattujen miesten kanssa kertoo erittäin paljon tosiasioita tällaisen naisen luonteesta ja päänsisällöstä. Hän on epäluotettava, muista välinpitämätön oman edun tavoittelija, joten hän mitä todennäköisimmin on sitä ihan kokonaan. Sellaiselta naiselta voi jo valmiiksi olettaa laskelmoitua, ilkeää ja epärehellistä käytöstä, joten väitteet raskaudesta ja erityisesti raskaudesta juuri tietylle miehelle, voi melkeinpä suodattaa toisesta korvasta ulos, KUNNES ON MUSTAA VALKOISELLA, ELI ISYYSTESTI.

Kas kummaa, että aina tilanteesta riippumatta maailman itsekeskeisimmät ja karmeimmat ihmiset odottavat kaikilta muilta täydellistä lojaaliutta ja sympatiaa itselleen. Vaikka itse toimivat säännöllisesti paskamaisesti lähestulkoon kaikkia muita kohtaan! Mutta sehän on vain osa heidän taudinkuvaansa.

Vierailija
6/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis mahdollista, mutta itseäni ärsyttävät ihmiset, jotka puhuvat "vahingosta" ja "ehkäisyn pettämisestä" silloin kun ehkäisy on käytännössä laiminlyöty ja luotettu tuuriin.

Tilastollisesti kumman usein ehkäisy pettää kun tätä palstaa lukee.

Vierailija
7/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä siinä ap:ssä ei ollut mitään fiksua, koska ei jättäny petturia.

joten kyllähän se harmittaa!

Varsinkin, kun kirjoittajalla oli 3 lasta ja 4. tulossa, niin onhan se aivan kummallista, ettei heitä miestään pellolle kun satunnainen hoito vähän kiusaa. Mahtaisi olla helppo ja miellyttävä tilanne neljän lapsen yksinhuoltajana!

Huvittavia ja pikkuisen noloja nämä toiset naiset, kun ihan pokkana kehtaavat ihmetellä, miten joku viitsii jatkaa petturin kanssa, mutta itse aloittavat ihan tietoisesti suhteen miehen kanssa, jolla on jo ennestään perhe! Kuka se tässä kuviossa tyhmä on tai säälittävä?

Vierailija
8/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että ei ne varatut miehet esim. baarissa iske naisia siten, että "lähekkö panee, oon kyl onnellisesti naimisissa ja rakastan vaimoani eli älä sit kuvittele mitään, oot vaan pantavan näköne". Eli ei ne kertapanot tai lyhyet suhteetkaan useimmiten varmaan tiedä asian todellista laitaa.

Vierailija
9/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia ja pikkuisen noloja nämä toiset naiset, kun ihan pokkana kehtaavat ihmetellä, miten joku viitsii jatkaa petturin kanssa, mutta itse aloittavat ihan tietoisesti suhteen miehen kanssa, jolla on jo ennestään perhe! Kuka se tässä kuviossa tyhmä on tai säälittävä?

Vierailija
10/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti sulla ei myöskään ole 3 lasta ja neljäs tulossa, jolloin tilanteeseen eläytyminen voi olla vaikeampaa.

Vierailija
11/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voit väittää sanomasi edes lähestulkoon muuksi kuin kuvitelmaksesi?

Silloin voi hyvin tämä toinen nainen tahallaan jättää ehkäisyn pois jotta tulisi raskaaksi ja jotta vauvan kautta paremmin saisi miehen itselleen. Yksinkertaista. Nämä toiset naiset tuntunut tulevan hyvin usein raskaiksi, paljon useammin kuin ehkäisyä käyttävät naiset keskimäärin, mitä olen seurannut.

Vierailija
12/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut "toisen naisen" ymmärtää, että kotona suhde on jäissä ja menossa finaaliin ja korkeintaan lisäävät, että vaimo vain niin mielenterveydeltään heikoissa kantimissa, että eivät kunnian miehinä voi "tällä hetkellä" lähteä suhteesta eivätkä paeta vastuuta.

Ja vaimoistaan/perheistään kertovat vasta kun ovat saaneet "toisen naisen" kiintymään.

Uskokaa tai älkää.

Itsekin kerran tällaisen donjuanin sanoista sekaisin mennyt (onneksi ei raskautunut ja onneksi hyvin pian saanut avattua silmäni!) ja lukuisia tapauksia läheltä seurannut - ja miesten kohdalla kyse on ollut niin duunarista kuin lääkäristä aina kunnianarvoiseen pappiin asti (ollaan näin, kunnes lapset tulevat rippikouluikään, kirjoittavat ylioppilaaksi...)

joten kyllähän se harmittaa! Varsinkin, kun kirjoittajalla oli 3 lasta ja 4. tulossa, niin onhan se aivan kummallista, ettei heitä miestään pellolle kun satunnainen hoito vähän kiusaa. Mahtaisi olla helppo ja miellyttävä tilanne neljän lapsen yksinhuoltajana! Huvittavia ja pikkuisen noloja nämä toiset naiset, kun ihan pokkana kehtaavat ihmetellä, miten joku viitsii jatkaa petturin kanssa, mutta itse aloittavat ihan tietoisesti suhteen miehen kanssa, jolla on jo ennestään perhe! Kuka se tässä kuviossa tyhmä on tai säälittävä?

Vierailija
13/22 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä aihe lähti liikkeelle juuri sellaisesta hetken hairahdus -tyyppisestä tapauksesta, jossa mies oli pettänyt KERRAN, ja tämän kerran jälkeen tämä hairahdus oli ilmoittanut raskautuneensa jne.

Vierailija
14/22 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa siellä kommentoikin, että olis kaikkea muuta kun fiksu.

Heillä kuitenkin oli kyse yhden kerran pettämisestä eikä mies välttämättä ole edes kertonut olevansa varattu. Minä olen kerran tietämättäni ollut varatun kanssa. Se oli yhden illan juttu eikä mies maininnut mitään, että on varattu eikä ollut myöskään sormusta. Myöhemmin sain sitten tietää miehen olevan perheellinen.

Vierailija
15/22 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan noin yleisellä taslla:

jos joku käyttää ehkäisyä = hän ei halua lasta.

jos ehkäisy pettää on abortti aivan varteenotettava vaihtoehto.

jos ehkäisy pettää suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, abortti on mitä suurimmassa määrin varteenotettava vaihtoehto.

jos nainen, jolla on suhde naimisissa olevan miehen kanssa, hankkiutuu raskaaksi (ja mies on edesvastuuttomasti jättänyt salarakkaalleen ehkäisyn) saadakseen miehen eroon vaimostaan, niin siinä ei hyvä heilu.

Vierailija
16/22 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ymmärretä, että ehkäisy voi pettää

Itse mietin vain, kuinka moni ehkäisyn pettämä voi täysin vilpittömästi sanoa että ehkäisy todellakin petti? Lukioaikainen kaverini tuli raskaaksi lukion ekalla ja kertoi toisille kuinka e-pillerit olivat pettäneet. Tosiasiassa unohti pillerin sieltä ja pillerin täältä, en ihmetellyt että hyvää ehkäisytehoa ei ollut.

Jos kumi menee puhki niin sen kyllä yleensä huomaa ja silloin voi ottaa avuksi vaikkapa katumuspillerit verekseltään.

Vierailija
17/22 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä miehiä. Sellaiset epätoivoiset ja huonoitsetuntoiset. Tai sitten ne takapenkit tytöt, jotka oli kateellisia kauniille kavereilleen. Naiset, jotka jäi aina toiseksi ja piiloon. He haluavat uskoa näitä miehiä ja kuvittelevat siten voittavansa vihdoin ne suositummat naiset kun nappaavat miehen heiltä.

Siksi tämä yllätysraskauskortti otetaan esille viimeisenä epätoivoisena keinona. Säälittävää.

tuntuu, että ei ne varatut miehet esim. baarissa iske naisia siten, että "lähekkö panee, oon kyl onnellisesti naimisissa ja rakastan vaimoani eli älä sit kuvittele mitään, oot vaan pantavan näköne". Eli ei ne kertapanot tai lyhyet suhteetkaan useimmiten varmaan tiedä asian todellista laitaa.

Vierailija
18/22 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä aihe lähti liikkeelle juuri sellaisesta hetken hairahdus -tyyppisestä tapauksesta, jossa mies oli pettänyt KERRAN, ja tämän kerran jälkeen tämä hairahdus oli ilmoittanut raskautuneensa jne.

Jos oli vain yhden yön pano niin tuskin oli edes sen miehen yhteystietoja ym.

Vierailija
19/22 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on täällä suht tunnettu missä asumme, ei mikään julkkis kuitenkaan, mutta tuntee paljon ihmisiä ja monet tuntee hänet (nimeltä ja näöltä ja tietävät missä asumme jne) ja mm. tästä syystä ei ole vaikea saada mieheni yhteystietoja.

Varmaksi en voi tietää, mutta uskon miestäni, että pettäminen tapahtui vain kerran.

Tuskin se oikeasti vain kerran oli pettänyt.

Jos oli vain yhden yön pano niin tuskin oli edes sen miehen yhteystietoja ym.

Vierailija
20/22 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisin tuolloin tiennyt, että mies oli varattu, niin en tietenkään olisi ryhtynyt koko suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan