Netflix kusettaa!
Eipä näy Tysonin ottelu, täyttä kusetusta koko netflix!
Kommentit (24)
Heräsin vattu stana viideltä katsomaan kun Netflix ilmoittaa 25% ja vaan lataa. Hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näkyy
Tuskin näkyy!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näkyy
Eikä näy.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näkyy
🤣🤣🤣annappa sun osoite, tullaan sinne.
Ei toimi. Välillä alkaa näkymään huonolla laadulla mutta sitten katkeaa. Olkoon.
Vaadiin rahat takas ei näy ottelua joka just alkaa
Vierailija kirjoitti:
Heräsin vattu stana viideltä katsomaan kun Netflix ilmoittaa 25% ja vaan lataa. Hemmetti.
Oletko kokeillut sammuttamista ja uudelleen käynnistämistä. Se toimii ainakin minulla jos Netflix jumittaa.
Testailee vähän väliä vain nettiyhteyttä ja toteaa että se on hyvä mutta silti ei näy mitään, no perun tilauksen heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut sammuttamista ja uudelleen käynnistämistä. Se toimii ainakin minulla jos Netflix jumittaa.
Noin sata kertaa. Kaikilla on ongelmia nyt. Tietysti koska paljon katsojia mutta eivätkö osanneet odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin sata kertaa. Kaikilla on ongelmia nyt. Tietysti koska paljon katsojia mutta eivätkö osanneet odottaa?
Hieno tapahtuma meni aivan perseeksi tumpelo netflixin takia, kyrsii!
Itsellä näkyy. Kolmas erä menossa, Tyson alkaa hyytyä :/
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla muka näkyy? En usko!
99% mutta punainen ympyrä vain kiertää ja kiertää ja kiertää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla muka näkyy? En usko!
Kusettaa ihan samoin kuin Netflix.
Vierailija kirjoitti:
Heräsit kattomaan sirkusklovneja ja syytät muita kuin itseäsi? Ootko lapsi :D
Peruin pskakanavan tilauksen heti, kuuusetus!
Vähan aika sit kattelin matsi loppua. Mulla ainakin näky, en viitsinyt herätä koko raha matsi katsomaan
Eri
Mulla ainakin näkyy