Kertokaa minulle mikä islaminuskossa viehättää?
Palasin eilen Lontoosta ja samassa koneessa matkusti kaksi suomalaisnaista lapsineen ja miehineen. Kumpikin nainen oli hunnutettu täysin (vain silmät näkyi) ja nuoret aviomiehensä kohtelivat heitä kuin orjia :(
Naiset raahasivat lapset ja laukut -miehet kävelivät vaan takki auki naureskellen perässä. toinen heistä jopa flirttaili tökerösti koneessa lentoemolle.
Itse kun olen eöänyt ja elän vapaana, niin en ymmärrä miksi joku haluaa "vangita" itsensä tuollain...
Kommentit (47)
Huivi oli todellakin oma valintani. Mieheni jopa vastusti, että alkaisin sitä käyttämään, mutta puhuin hänet ympäri. ;)
Meillä ei ole todellakaan tuollaista mitä ap ja muut ovat kirjoitelleet.
Ei edes täysin suomalaisperheissä ole monissakaan näin hyvin ja tasa- arvoisesti asiat kuin meillä.
Melkein hävettää muiden huonot miehet omaavien puolesta, miten hyvin meillä ja minulla on asiat.
Tänäänkin nukuin pitkään, mies heräsi aikaisin esikoisen kanssa, minä kävin kaverin kanssa kaupungilla ilman lapsia, mies teki silläaikaa kotona ruuan, hoiti lapset ja siivosi.
Nyt illalla yhdessä laiettiin lapset nukkumaan. Avot! Meillä tekee molemmat kaikkea!
Niin ja mies vielä pystyy elättämään koko perheen niin, että minun ei le pakko mennä töihin, jos en halua ja vaikka menisinkin töihin, niin silti hoidettaisiin lapset kotona. Vuorotellen oltaisiin töissä. Toinen aamussa, toinen illassa. Näin olemme ennenkin menetelleet.
Tuolla jossain viestissä puututtiin myös suomalaisten musliminaisten ulkonäköön kuten tavallista. Ei huivi estä liikuntaa. Itse käyn jumpilla ja olen aina ollut hoikka, kävin jumpissa tai en, ennen lapsentekoa ja lastenteon jälkeen.
Nämä vaimot jotka kirjoittavat "ihanasta perhe-elämästä" luultavasti tekevät sen puukko kurkulla.
Et selvästikkään tunne yhtään muslimiestä henkilökohtaisesti tai muslimiperhettä.
Nämä vaimot jotka kirjoittavat "ihanasta perhe-elämästä" luultavasti tekevät sen puukko kurkulla.
Tämä on jo niin typerää, että naurattaa. Huh. Näinhän se menee...
niin missä maissa asutte ja onko se miehen kotimaa?
Naisen sulot ovat oman miehen ihailtavissa. Ja minusta tuo on todella suloista (olen se ulkomailla asuva, jonka mies on muslimi). Ymmärrän hyvin siis niitä, jotka haluavat käyttää hijabia tai niqabia tai molempia.
niin missä maissa asutte ja onko se miehen kotimaa?
etta muualla. Emme kuitenkaan Suomessa.
T. se jalkimmainen muslimin vaimo ulkomailta