Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takaapäin

Vierailija
02.01.2010 |

Mieheni valittaa että takaapäin pantaessa haisee paska? Onko totta/normaalia????

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on huonon hygienian merkki. Kun ilmassa on panemisen merkit, laitan tytön aina ensin pesulle. Sen jälkeen kelpaa vaikka nuolla niin peppua kuin etureppua. Ei sen jälkeen haise muu kuin kiimamehut.

Vierailija
42/60 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs tyttis oli sellanen että vähän kusi hajahti kun ajoin sitä edestä ja kun käänsin sen mahalleen ja työntelin takaapäin alkoi paska vähän haista, meinasi joskus mulkkukin siinä lerpahtaa pelkästä hajusta. mutta tieto siitä että laukean anaaliin lopuksi sai minut jatkamaan jyystöä, pidin aina liukkarin käden ulottuvilla jos ei vastustellut kovin valmistelin anaalin loppuhuipennukseen jossa siis siirrryin reikää ylemmäksi ja varovasti aloitellen käsi klitoriksella sai tyttiksen voihkimaan samaan aikaan kun raivokkasti karjaisten sain laskettua runsaan satin mälliä peräsuoleen

ah niitä aikoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa ei ole koskaan haissut, mutta entisen naisystävän perästä lähti aika tymäkkä haju. Hänellä ei ollut elämä muutenkaan ihan hanskassa, joten sinänsä en ihmettele, että hygienian tasokin oli mitä oli.

Vierailija
44/60 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallista käytäntöä. asentona tuo ainakin kaikissa homopiireissä se yleisimmin käytössä ollut ja sama juttu tuon hakun kanssa. no kaikki hetero mies/nainen-parit eivät tuota ongelmaa ikinä kyllä tuossa asennossa koe tai tunne.

jokainen voi itse mielessään kyllä kuvitella miksi se on niin yleinen ja tavallinen asia kaikille homopiireissä tai kokevat tuota hajuongelmaa..

Vierailija
45/60 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on yksinkertainen, mene vokkiin ja siellä itseään nussittaneet eukot ovat niin nääntyneitä että kullit kohdistuu sinuun!Siinä ei paskanhaju ole hidaste! Kiitä mua myöhemmin..

Vierailija
46/60 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmäräthän että miehet pesee yltä ja päältä kullinsa (näin minä toimin) mutta se on eri asia naisella kun toosaa ei pääse juurikaan pesemään ja sieltä tulee milloin mitäkin- spermaa -valkovuotoa -verta yms. Itseasiassa melkoinen "aromipesä"..

Vierailija
47/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpää kun hikoo niin jestas miten silmiä kirveltää...

Vierailija
48/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl naiset sais enemmän chekkailla hygieniaansa, varsinkin just kakkosen suhteen. Monesti vieno persaukon haju leijailee, kun takaa päin puskee. Vie vähän haluja toisinaan.

Vierailija
49/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus luotu 2.1.2010 klo 0:16. Onko tänne saanut joskus kirjoittaa yölläkin?

Vierailija
50/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen ja nivusten suhteen etenkin miehet! Ei riitä että juustot huuhtoo esarin alta, se muu löyhkää ihan karmeelle.

Vierailija
51/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kommentit että käykää pesemässä se anneli ennen seksiä. Eikö olisi kaikkein loogisinta ja hygieenisintä pestä se paskantamisen jälkeen vedellä ja saippualla, niin ei olisi mitään paskan hajua mikä sinne muhimaan jää. Kuka haluaa pantata paskapartikkeleita vaossaan koko päivän ja pestä vasta ennen seksiä ja miksi?

Vierailija
52/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen kerta vaikka pissiöä käyn pesen ja suihkutan! Aina valmis jos mies haluaa. Tai itse siis haluan, mies antaa kyllä aina.

Vierailija
53/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitoalalla ja joudun melko usein nuoria ja työikäisiä naisia tutkimaan ja hoitamaan. Kyllä takapuolen hajun tunnistaa, vaikkei se nyt ihan sitä ihteesä oliskaan. Sellainen tunkkainen pyllyn haju lähtee monesta siististäkin naisesta.

Ja nainen olen itsekin ja ehkä herkkä hajuaisti, tiedä sitten.

Sama havainto. Vaikka en olekaan hoitoalan ammattilainen vaan tällainen itse oppinut gynekologi. Usein olen myös havainnut että liittyy aika usein heidän istumatyöstä? Joku korrelaatio siinä on. Ei kaikilla mutta niillä jotka eivät ole oikein erityisen tarkkoja omasta hygieniasta. Esimerkiksi juuri työstä saapunut nainen kenen kanssa rakastelee eteisessä.

M53

Vierailija
54/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus luotu 2.1.2010 klo 0:16. Onko tänne saanut joskus kirjoittaa yölläkin?

Joo, ennen jytkyä. Silloin meno yltyi niin rasistiseksi ja hurjaksi, että tuli ajat. Ennen me kirjoiteltiin yöllä ilman modeja, oli hauskat jutut. 

Vierailija
55/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllynhaju kiihottaa, paskanhaju ei

Näin juuri. Ero on erittäin iso.

Vierailija
56/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy tai luulotauti jos normaali hygienia on kohdallaan ja perä toimii normaalisti. Eihän sen nenä siellä reijässä ole..

Vertailuna voi pitää sitä, että anaalilelut ei haise jos normi hygienia.

No anteeksi mutta toi toinen kappale nyt on jo täyttä paskapuhetta :D tai sitten sulla on ollu covidi.

Vierailija
57/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on vieraillut aika vähän tietäjiä. Kourallinen porvoolaisia ja roppa kaupalla huulen heittäjiä.

Vierailija
58/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaisut ongelman niin et olen ostanut wunderbaum hajukuusia. Laittaa van Jorman varteen kuusen ja ei enää paska haise, voi ajaa vaikka kuinka kovaa saa paska lentää!

Vierailija
59/60 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl naiset sais enemmän chekkailla hygieniaansa, varsinkin just kakkosen suhteen. Monesti vieno persaukon haju leijailee, kun takaa päin puskee. Vie vähän haluja toisinaan.

Miehillähän ne jarruraidat housuissa on, keltaiset ja ruskeat.

Vierailija
60/60 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä eukkoa pantaessa tarvi levittää nenän alle Vicksiä kun paska haisi niin perkeleesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän