En saa naista muutoin kuin päihtyneenä
Oon kai selvinpäin liian ahdistunut. Mikä tähän auttaisi.
M25
Kommentit (28)
Kokeile keventää juomista vähitellen. Seksi on selvinpäin niin paljon parempaa.
Selvinpäin ahdistunut aina vai vain seuranhakutilanteissa? Jos aina niin voiko ahdistuksen syylle tehdä jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Bentsot.
https://paihdelinkki.fi/tietopankki/tietoiskut/laakkeet/bentsodiatsepii…
Yhdessä alkoholin kanssa lamaannuttavat hengitystä. Mikä aloittajaa ahdistaa?
Olin itse kuskina sinä iltana kun tapasin mieheni, joka oli tuhannen tuiskeessa. Lupasi oikein tarjota ihan mitä haluan, vettä kuitenkin otin 😅. Silti siitä jotenkin panemaan päädyttiin, aikaa tästä on pian 30 vuotta. Känni päälle vaan ja ravintolaan.
Mikset sitten yritä päihtyneenä? Niin ne muutkin tekee, kun muuten eivät ilmeisesti uskalla.
Ovatko siis ne naiset päihtyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Selvinpäin ahdistunut aina vai vain seuranhakutilanteissa? Jos aina niin voiko ahdistuksen syylle tehdä jotakin?
Seuranhakutilanteissa, erityisesti isoissa väkijoukossa joissa joku saattaa todistaa jutusteluani naisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ovatko siis ne naiset päihtyneitä?
Aloituksen mukaan ap itse on päihtynyt saadessaan naisseuraa. Mutta tämä kaikki taisi olla vain lauantai-illan tavanomaista drive-by trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuranhakutilanteissa, erityisesti isoissa väkijoukossa joissa joku saattaa todistaa jutusteluani naisen kanssa.
Ap
Ei ketään ulkopuolista kiinnosta sun jutustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarvitset harrasteen jossa tuota sosiaalista kanssakäymistä naisten kanssa tulee ilman suoranaista seuranhakutilannetta. Se auttaa tuohon nimenomaiseen ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä. Ei ketään muita oikeasti kiinnosta sekään jos satut saamaan pakit pyytäessäsi jatkoille. Se on osa elämää.
Et kehtaa jutella naisille selvinpäin. Joku voi kuulla. Luuletko että olet kännissä jotenkin fiksumpaa kuunneltavaa?
Mä en uskalla kusta julkisilla paikoilla. Joku voi nähdä. Niinpä kyykkään kusihädän tullen aina paikalle perse paljaana ja kuten vaivihkaa siinä samassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totta, kännisten sopertelut on lähinnä vaivannuttavaa kuunneltavaa.
Humalaiset pariutuvat keskenään, niin se on aina mennyt. Seuraavana päivänä ihmetellään kenen seurasta on herätty ja joskus se ihminen on osoittautunut selvinpäinkin mukavaksi. Näin lienee toimittu niin pitkään kuin viiniä ja olutta on valmistettu?
Känni päälle ja radalle. Mikä on ongelma?