Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takaapäin

Vierailija
02.01.2010 |

Mieheni valittaa että takaapäin pantaessa haisee paska? Onko totta/normaalia????

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska haisee ja banjot soi.Paska haisee hyvälle,paremmalle kuin V

Vierailija
2/60 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla ja joudun melko usein nuoria ja työikäisiä naisia tutkimaan ja hoitamaan. Kyllä takapuolen hajun tunnistaa, vaikkei se nyt ihan sitä ihteesä oliskaan. Sellainen tunkkainen pyllyn haju lähtee monesta siististäkin naisesta.

Ja nainen olen itsekin ja ehkä herkkä hajuaisti, tiedä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän liitossa usein takaapäin vaimoni vielä vaatii sitä,mutta hän pesee pyllyn joka päivä tarvittaessa useammin,eikä oo muutenkaa pahalle haiseva valkovuoto vittu vaikka meillä vähän ikääki on.

Vierailija
4/60 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos pyyhkiminen on jäänyt puolitiehen tai paukuttelee pieruja seksin ohella niin onhan se vallan mahdollista.

Jos nyt ihan totta puhutaan niin kyllähän naisenkin perseestä omat ominaistuoksunsa irtoavat. Yhtälailla pillukin tuoksuu. Itse asiassa useammin olen kyllä haistanut seksin aikana suhteellisen voimakasta vitun hajua kuin paskan hajua.

Itse kyllä pidän takaapäin panemisesta ja muutenkin perse on naisesta se eniten kiehtova osio ;)

Vierailija
5/60 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei ole tullu pyyhkittyä pyllyä tai pestyy sitä kunnolla - voipi se vako alkaa haitsa,

Vierailija
6/60 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole moista tuksua koskaan havainnut, vaikka joka kerta tulee takaapäin oltua. Ennen nykyistä pitkäaikaista suhdettani olen kyseisessä asenossa ollut useammankin kanssa ja täytyy sanoa, että naisten pyllyt tuoksuu ihan muulle. 69 on myös yksi suosikeistani eikä silloinkaan hajuhaittoja ole havaittu. Lähtökohtana on toki henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen, jonka luulen teillä naisilla olevan enemmän aktiivista kuin miehillä.

Olisikohan kyse siitä, että miehesi jotenkin vieroksuu tuota asentoa, missä intiimit paikkasi ovat suhteellisen levällään hänen silmien edessä ja hän kokee jonkinmoista pyllykammoa. Kokeilkaa pimeässä jos vaikka hajut hänen nenästään häviäisivät. Voithan myös vähän säädellä peppusi asentoa ja piilottaa peppureikääsi alemmas näköyhteyden ulkopuolelle jos syynä on tämä peppureiän läsnäolo.

Kysy nyt mieheltäsi, että kärsiikö hän peppukammosta. Harva mies naisen peppua kammoksuu, päinvastoin tykkää siitä, että nainen paljastaa itsensä noinkin avoimesti.

Vierailija
7/60 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se menee, että naiset kyllä pesevät sen pillunsa, mutta persreikä jää pelkän paperipyyhkeen varaan, ja se ei riitä, sillä jos takaapäin alkaa jyystämään, niin se haju sieltä pöllähtää, eikä mikään kovin miellyttävä.

Vierailija
8/60 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy naisia puolustaa. En ole minäkään normaaliin seksiin kuulumattomia hajuja havainnut, vaikka suhteellisen laaja kokemus naisten takapuolista ja takaapäin panemisesta on. Naisille viestiksi, että käskekää tuollaisten miesten pestä se oma välineensä aluksi edes kerran viikossa, jos vaikka hajut hälvenisivät. Vika voi löytyä ihan sieltä oman esinahan alta jos ei pesulla viitsi käydä! On myös tosi, että kaikki pöpöt oikein kunnolla muhiessaan alkaa varsin lyhyenkin ajan kuluessa tuoksumaan samalta eli...

Vierailija
9/60 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haise paskalle....eli naiset, peskää joskus myös se perseenne...

Vierailija
10/60 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen istuu töissä koko päivän ja kakalla käydessään pyyhkii vain paperilla, persvakoon jää melkoisen "muhkeat" aromit, jotka kyllä nousee nokkaan takaapäin panossa. Siksi en juurikaan innostu ex tempore-panoista, koska persvako on pesemättä. Harva nainen varmaan työpäivän aikana peppuvakoa suihkuttelee. Eihän siellä näkyvää kakkaa tarvi olla, että haisee. Riittää että on vain paperilla pyyhitty persvako. Ja haju on todella etova, hyh.

Mieheni valittaa että takaapäin pantaessa haisee paska? Onko totta/normaalia????

Vierailija
11/60 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2012 klo 21:33"]

Olen hoitoalalla ja joudun melko usein nuoria ja työikäisiä naisia tutkimaan ja hoitamaan. Kyllä takapuolen hajun tunnistaa, vaikkei se nyt ihan sitä ihteesä oliskaan. Sellainen tunkkainen pyllyn haju lähtee monesta siististäkin naisesta.

Ja nainen olen itsekin ja ehkä herkkä hajuaisti, tiedä sitten.

[/quote]

Vierailija
12/60 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt haisee, kun paskan tuloreitti on kyseessä. Hajun tarkoitus on pitää ulkopuoliset loitolla. Eihän kenenkään tarvitse nenää kiinni laittaa paskareikään.

Vierailija
13/60 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä yksikään mies ikinä moisesta valittanut :D Kyllähän nyt jokainen pesee perseensä päivittäin (pitäis ainakin)

Vierailija
14/60 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joillakuilla höyryää siinä nenän alla takaapäin pannessa. Koettu on...

Vierailija
15/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemminkin tästä täällä kertonut kun nuorena miehenä tuli enemmänkin emäntiä käänneltyä. Hikisen persevaon haju tuli kyllä tutuksi. Etupuoli saattoi olla puunattu ja puhdas ja sitten kun mimmin käänsi ympäri ja alkoi jyystön, saattoi hajun lisäksi ilmestyä pyöreä paskarantu alavatsan kohdalle.

Ja tämä tarina on tosi!

Vierailija
16/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehesi kokee jonkinlaista pyllykammoa" :DDDD

Vierailija
17/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2010 klo 19:02"]

Kysy nyt mieheltäsi, että kärsiikö hän peppukammosta. Harva mies naisen peppua kammoksuu, päinvastoin tykkää siitä, että nainen paljastaa itsensä noinkin avoimesti.

[/quote]

Jos näin on niin olisiko tästä apua http://nyt.fi/a1305917689310

Vierailija
18/60 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynhaju kiihottaa, paskanhaju ei

Vierailija
19/60 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
20/60 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy tai luulotauti jos normaali hygienia on kohdallaan ja perä toimii normaalisti. Eihän sen nenä siellä reijässä ole..

Vertailuna voi pitää sitä, että anaalilelut ei haise jos normi hygienia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme