Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..
http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…
Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!
Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.
Kommentit (655)
Mutta silmiinpistävää oli tuo mitä MYSLI69Z oli hänelle myynyt ja antanut palautteen 5.1.2010, katso kohde.Ja yllätys yllätys, ovat nyt myynnissä.
Mutta silmiinpistävää oli tuo mitä MYSLI69Z oli hänelle myynyt ja antanut palautteen 5.1.2010, katso kohde.Ja yllätys yllätys, ovat nyt myynnissä.
Edelliseen viestiin jossa kyse neutrista niin myyjänä oli karpoX
NO nyt alko tulla yksittäiskohteita!! <a href="http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=prinsessat73&status=…" alt="http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=prinsessat73&status=…">http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&seller=prinsessat73&status=…;
miksei sitä näy?
Ilmeisesti häiriköinyt tms...että palautteen antaja vaihtaa palautteen.Prinsessathan on häiriköinyt joitakin s.posteilla.
vaihtaa palaute negaksi ja syynä se neutrin positiiviseksi vaihtamiseen tähdännyt häiriköinti :D
Melkein myötähäpeässä saa tätä ketjua lukea ;) Samalla tuntuu melkein pahalta rinsessan puolesta, voi reppanaa... ja vaikka uusimpien aamuruskon hetkien myötä tuntuikin ettei rinsessa opi, kehitystäkin tapahtuu. Olen melkein pettynyt ;)
Olen myös vakuuttunut siitä, että rinsessa lukee ja seuraa ketjua ja ilmeisesti oikolukutaito on jotakuinkin hanskassa sanallisesta ulosannista huolimatta. Se, kuinka edes jotakuinkin koulun käyneellä ihmisellä on pilkut ja pisteet yhtä pahasti hukassa on mysteeri, mutta edelleen, ei ole montaa kohdetta joka pitäisi lukea yhtä tarkasti ja useampaan kertaan, jotta sisältö selviäisi edes näennäisesti ;) Pidänkin siis sitä äärettömän hyvänä myyntikikkana ja tavallaan rinsessan omana merkkinä!
Aamu aurinkoisen väliintulo oli mysteeri. Johan se ne rätit oli jo muutamaan kertaan ostanut ja en käsitä miksei aamu itse huutaisi niitä alkuperäisiä paketteja vaan haluaa edelleen kierrättää ne rinsessan kautta.
Rinsessasta oli muuten aikoinaan, olisikohan ollut viime keväänä juttua huutiksen keskustelupalstalla ja silloisista vakihuutajista. Rinsessa perusteli sitä sillä, että vakihuutajat aina lunastivat paketista muutaman kohteen ja rinsessa pisti paketin uudelleen myyntiin. Rinsessa ei pitänyt ratkaisuaan epäreiluna, vaikka ongelmapalsta oli asiasta toista mieltä. Onhan se vähän eri asia huutaa kilpaa jonkun kanssa, joka aikoo loppupeleissä lunastaa paketista t-paidan ja maksaa siitä euron.
Rinsessan neutraali tosiaan oli Reiman puvusta (KarpoX), ja rinsessa perusteli lunastamatta jättämistä sillä, ettei lahje-haara mittaan koskaan vastattu. Toisaalta pakkoko sitä on mennä huutoaan tekemään jos puvun kokoluokitus on siinä vaiheessa vielä epäselvä. Samalla tavalla rinsessa sai aikoinaan pari negaa, mutta lunasti huutonsa myöhemmin tai jotain korvaavaa, jotta liikennevalot pysyisivät vihreinä. Jäämme innolla odottamaan tuon Reiman haalarin sisäänasumista ;) Ainakin myyjille nostan hattua, että ovat pysyneet pirullisen tiukkana, vaikka itsekin kyllä olen antanut anteeksi lunastamattomia huutoja... sattuhan niitä. Toisten vahingoille on kuitenkin kiva nauraa ;)
Niin ja siitä oppimisesta ja kehityksestä... kuten joku tarkkanäköinen huomasikin, rinsessa on jopa pedannut sänkynsä. Toinen asia joka itselleni kiinnitti huomiota on, että rinsessa tietoisesti kauppaa nyt pääasiassa tavaraa, joka on sen verran vanhaa, ettei kohteita pysty enää huutiksesta jäljittelemään... fiksua ja osoitus kehityskelpoisuudesta ;)
Muuten tuosta huutiksen copyright uudistuksesta... mielestäni huutis ei edelleen omista ottamiani kuvia, vaikka niillä rättejä myynkin.
Mut kyl ny päätä särkee , jotenn jatkettaan , kiitän näin
Juurihan tuossa edellä kerrottiin, että Trinsessa oli ostanut MYSLI 69:ltä vaatteita ja saanut palautteen 5.1.ja nyt ne ovat myynnissä.
oli juttua nykyisestä prinsessasta,muistaakseni kyse oli silloin mi73 tunnuksesta.
Muistaakseni ketju alkoi loppuviikosta ja itse prinsesammekin siihen keskusteluun osallistui.
Kun arki koitti niin ylläpito poisti viestin,en ainakaan itse sitä enää löytänyt,jos joku sen löytää,niin voisiko laittaa tänne linkin siihen.
Ketjussa mi73 "uhkaili" kaikkia kirjoittajia,itse en siihen osallistunut olin vain sivusta seuraaja.
Ihme ettei nytten huutiksen keskustelussa ole prinsessamme.
Tosiaan keskustelupalstalla huutiksessa oli juttua nykyisestä prinsessasta,muistaakseni kyse oli silloin mi73 tunnuksesta.
Muistaakseni ketju alkoi loppuviikosta ja itse prinsesammekin siihen keskusteluun osallistui.
Kun arki koitti niin ylläpito poisti viestin,en ainakaan itse sitä enää löytänyt,jos joku sen löytää,niin voisiko laittaa tänne linkin siihen.
Ketjussa mi73 "uhkaili" kaikkia kirjoittajia,itse en siihen osallistunut olin vain sivusta seuraaja.
Ihme ettei nytten huutiksen keskustelussa ole prinsessamme.
http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:o…
Google löytää huutiksen keskustelun aiheesta mi73, mutta jostain syystä kun klikkaa linkeistä, keskusteluun ei pääsekään.
Juurihan tuossa edellä kerrottiin, että Trinsessa oli ostanut MYSLI 69:ltä vaatteita ja saanut palautteen 5.1.ja nyt ne ovat myynnissä.
Mutta kyseessä on sentään yksittäinen kohde, eikä koko vaatepakettien pilkkomista (toistaiseksi) pienempiin kohteisiin ;) Muita kohteita en ole onnistunut minäkään kaivamaan ja olen sentään melkein nörtti ;)
Ja tässä hieman tuota vanhaa keskustelua... huutiksestahan tuo on poistettu, mutta jos painaa välimuistissa ja sitten stop nappia niin ehtii pysäyttää sen sivun siirron ;) Pitää olla nopea, mutta kuluuhan se aika sorminäppäryyttäkin treenaten... tämä on toistaiseksi ainoa jonka onnistuin avaamaan kieroteitse... mutta samasta aiheesta tosiaan jauhettiin jo huutiksessa huhtikuussa 2009 :)
Kirjoitettu: 10.04.2009 10:13:26
Tässä muutama esimerkki oudosta tavaran kiertämisestä:
-Kohde numero 99589798 (sulkeutui 13.3.2009)
mi73:n saama palaute ko. kohteesta:
"kiitos kaunis! Suosittelut myös!++++"
ja mi73 vastannut palautteeseen: "Samoin sinulle ruusuisin suositteluin"
-Kohde numero 101321747 (sulkeutui 29.3.2009). Lähes "identtinen" paketti edelliseen kohteeseen verrattuna ja taas sama voittaja. Ja kohteesta vaihdettiin positiiviset palautteet.
-Tällä hetkellä mi73:lla avoimena kohteena oleva paketti, minkä kohdenumero on 102066539. Taas samoja vaatteita kuin edellisessä paketissa. Täältäkin löytyy taas sama huutaja, kuin edellisissä paketeissa.
Tässä toinen esimerkki:
-Kohde numero 98974902 (sulkeutui 6.3.2009 kello 10.45)
Kohteesta vaihdettiin positiiviset palautteet.
-Kohde numero 100112339 täysin identtinen edellisen kohteen kanssa aukaistiin 6.3.2009 kello 10.57. Eli vain 12 minuuttia edellisen kohteen sulkeuduttua. Kohteesta vaihdettiin positiiviset palautteet.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mi73 ostaa ja myy tavaroita, mutta mielestäni tällainen huijaaminen on epäreilua toisia huutajia kohtaan. Olen itsekin ollut kiinnostunut mi73:n vaatepaketeista, mutta kun huomasin tämän vedätys-systeemin, niin ei kauheasti tee mieli huuta kyseisiä paketteja.
Toivon että tämän kaltainen toiminta loppuu ja että henkilö alkaa noudattamaan kuvauksessaan mainitsemaansa "REILUA KAUPANKÄYNTIÄ". Kaikkihan täällä myyvät esineitä rahan toivossa, mutta se ei tarkoita että mitä tahansa keinoja saisi käyttää. On väärin yrittää lypsää jo voittamassa olevan henkilön viimeisetkin sentit asettamalla väliin katteettomia huutoja hinnan korottamiseksi.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, tapanani ei ole "kytätä" muiden osto- ja myyntikäyttäytymistä, mutta tulen varmasti jatkossakin seuraamaan mi73:n kohteita mielenkiinnolla.
Ja etsivä löytää tai osaa ;) Tuon koko homman saa tosiaan auki sillä on pelaa stop napin kanssa ;) Ikävä kyllä rinsessa oli poistanut useimmat omat viestinsä... ainot viestiketjun jäljellä olevat rinsessa viestit ovat alla... ja rinsessa käyttää jo pisteitä tai oli siellä ainakin kaksi ;)
Kirjoitettu: 11.04.2009 10:56:35
Ehkä poistan kohta kaikki viestini,turhia puheita riittää näköjään vaikka miten pitkälle,jokainen meistä tyylillään hoitaa asiat kunnialla loppuun asti,eikö näin ole? (ilman sitä ryhmä Ö:tä),joka luetun perusteella koostui useasta henkilöstä ja nyt se oli jossain vaiheessa vähempi,tässäpä mielenkiintoista muutosta.
Kirjoitettu: 11.04.2009 20:37:42
Kyllä se tiukka puoli totta vie minusta löytyy,esim...suljetuista löytynee vielä joitain nimeltä mainitsemattomia hupihuutajia,joille on lähtenyt negatiivinen palaute,ehkä tästä opin nyt sen mitä tarkoitat hyvä näin,voi olla että joku muukin viisastuu näistä viesteistä,kiitos sinulle
Kirjoitettu: 11.04.2009 20:49:41
Heip,vielä unohtui mainita jossain kohteissa tämä on mainittu että hupihuutajien vuoksi toivon löytäväni paketin ostajalle uuden käyttäjän,en ulkoa jaksa kyllä muistaa...
Kirjoitettu: 11.04.2009 14:18:38
Kyllä tiedätte ryhmä Ö:tä ei ole,eikä myöskään ohessa käytettyä sanaa kaverit... asia alkaa nyt olla loppuunkäsitelty minun osaltani. Mukavaa kesän odotusta kaikille ja TURVALLISTA KAUPANKÄYNTIÄ HUUTIKSES KAIKILLE
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1589464
Tässä keskustelussa joku kirjoittaa, että prinsessa on jättänyt muille myyjille kommentteja lähtöhinnoista ja huomautuksia toisten ilmoituksiin.
<a href="http://huuto.net/fi/forum2/show_message.php3?id=1297522&cat=ongelmat#me…" alt="http://huuto.net/fi/forum2/show_message.php3?id=1297522&cat=ongelmat#me…">http://huuto.net/fi/forum2/show_message.php3?id=1297522&cat=ongelmat#me…;
Rinsessa:
Kirjoitettu: 11.04.2009 17:44:27
VAI EI ET ILMEISESTI YMMÄRTÄNYT MITÄ KIRJOITIN,YRITIN KUITENKIN ,ASIA ON OSALTANI LOPPUUNKÄSITELTY, EN ALENNU NÄIN ALAS,NÄIN YKSINKERTAISESSA ASIASSA HYVÄÄ KESÄÄN ODOTUSTA EN VASTAILE ENÄÄ
Tapellukaveri:
Kirjoitettu: 11.04.2009 17:57:41
...mie nyt haluun ostaa 2 eurolla esim. noi shortsit. Niin huudanko vaan kohdetta, välittämättä siitä, että siinä on jo 14 huutoa ja hintakin lähes 60 euroa? Olet niin huippu mukava ja joustava myyjä, että lopuksi vaihdamme positiiviset palautteet ja sinä laitat loput vaatteet uudelleen myyntiin, eiks jeh? ;)
Kyse oli tosiaan siitä, että rinsessa sanoi myyvänsä paketeista tuotteen/tuotteet, eikä käsittänyt miksi se olisi muista epäreilua vaikka kovin moni rautalangasta yrittikin vääntää...
Sen jälkeen rinsessalla alkoi olemaan näitä triplakappaleita tavaraa, kun aikaisemmin myönsi myyvänsä paketeista vain osat. Myyntitaktiikka siis muuttui ;) Ihmiset eivät tykänneet niin nyt niitä vaatteita on kymmeniä identtisiä... logiikan mukaan, ihmisten pitäisi olla tyytyväisiä ;)
No siis, minua tästä kaikesta farssista huolimatta säälittää rinsessa. Nyt tämäkin ketju on viety huutiksessa revittäväksi. Kaikesta huolimatta eiköhän se rinsessakin ihan kuuliainen ihminen ole muutamia harhakauppoja lukuunottamatta. Tosiasiassa rinsessa ei oikeasti taida ymmärtää ja varmasti kokee tässäkin tapauksessa silkkaa vääryttä. Kaikesta riepotuksesta huolimatta en oikeasti halua rinsessaa pois huutiksesta. Sen verran hassuja hetkiä on tullut nautittua :) Harvoin kuitenkaan uppo-outo ihminen tarjoaa yhtä paljon tahatonta viihdettä. Rinsessan pitäisi alkaa rahastamaan jollakin muulla kuin niillä vaatepaketeilla... tämähän on tahatonta tilannekomiikka parhaimmillaan ;)
Rinsessa varmasti tietää kaikki noidan metkut.Joku lempi untamo paljasti juonenkäänteet.Hyvästi tälle IHQUPIHQU ketjulle.Terv.KUNINGATAR
ikävintä tässä kaikessa on, että rinsessa oli tavallaan "meidän" juttu. Nyt hommaan on tulossa ikäänkuin ulkopulisia. Toivottavasti ylläpidolla riittää huumoria ja rinsessa saa pitää tunnuksensa!
Prinsessa on entinen (nimimerkki oli mi ja jotain) ja sillion lopetti koska elmerita1 huusi kaikki sen paketit ja jos voitti niin tuli uudestaan myyntiin 3 min päästä kun huuto sulkeutui/palautekin samana päivänä vaikka ei lunastanut yms.. tein silloin ilmoituksen ylläpitoon ja nyt sama neiti petkuttaa taas.
se oli mi73, niinkuin nyt p.sessa73
eilen se hävisi. Kyse oli siitä Reimatec haalarista jota prinsessa ei lunastanut.Nyt en muista nimimerkkiä joka sen antoi.