Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..
http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…
Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!
Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.
Kommentit (655)
Juurihan tuossa edellä kerrottiin, että Trinsessa oli ostanut MYSLI 69:ltä vaatteita ja saanut palautteen 5.1.ja nyt ne ovat myynnissä.
Mutta kyseessä on sentään yksittäinen kohde, eikä koko vaatepakettien pilkkomista (toistaiseksi) pienempiin kohteisiin ;)
Muita kohteita en ole onnistunut minäkään kaivamaan ja olen sentään melkein nörtti ;)
Muitakin kohteita ON kuin tuo myslin case, löysin tällaisen, mutta varmasti näitä on enemmänkin:
Mellu03:lta ostamansa vaatteet prinsessa laittoi pian omaan pakettiinsa myyntiin ja vielä samoilla valokuvilla, millä mellu03 myi vaatteet :O
TJEU:
http://www.huuto.net/kohteet/upea-paketti-90_98cm-neidille-mm-benetton-…
http://www.huuto.net/kohteet/kaunista--talviprinsessalle-ihanan-haalari…
Käsittämätöntä puuhastelua :O
Tahtoo ison, ihqun vaatepaketin kunnon selostuksilla ja hinnoilla ja voivotteluilla siitä, miten huutoja ei tule tarpeeksi. Ja "siitä kiitän näin" -blingblinngeillä. TAHTOO! Neuvokaa jotain muita yhtä hauskoja juttuja, joita voisin vieroitusoireissani lukea. ;)
tämän oli mutteri83 huomannutkin ja kysynyt rinsessalta asiasta :D
Eli prinsessat on ostanut käytetyn hitusen nukkaisen setin sansalilta 13.12.09
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=122210553
Ja sitten myy sitä omassa paketissaan hetken päästä 23.12.09 "aivan uutena" :D
http://www.huuto.net/kohteet/kaunista-lumiprinsessalle-jennalta-mmhkitt…
"Kysymyksen esittäjä: mutteri 83 28.12.2009 00:09:01
onko turkoosi setti tosiaan uusi?vai onko kyseessä sama asuste minkä olet nimimerkiltä sansal ostanut? kohdekuvauksessa hänellä ei ole uusi mutta sinulla on???
Myyjän vastaus 28.12.2009 08:20:36
pesty ei käytetty ja eri koko"
Huijariiiiiii! XD
Minulle yksi ihqu staili leidin paketti lappuhousuilla ja 1800 markkaa maksaneella toppatakilla ja seksyllä satiinitakilla, joka sopii hyvin hello kitty yöpuvun kaveriksi! Paljonkohan siinä takissa oli lopulta hintavaraus?
Oon täällä huvittanut itseäni tutkimalla nuita rinsessan kuvioita. Mulla on epäilys, että aamu 13:n lisäksi ringissä on ehkä mukana jdkl ja mellu03. En tiedä, mutta jotain hämärää tässä vaatteiden pyörityksessä on :D
23.10 rinsessa myy tälläisen bamse-asun, mellulle, huutajina, kaskas: vanha tuttu aamu ja mellu! :D
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=118217370
15.12. rinsessa myy tämän paketin jdkl:lle, bambi-paita ja muita myöhemmin tutuksi tulevia rättejä mukana... ( huom. huutamassa myös aamu ja mellu :D)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=122268148
26.12. sama bamse-asu, minkä rinsessa möi mellulle 23.10 on myynnissä tässä paketissa, jota huutaa ylläri ylläri: myös mellu, jolle asu on jo kerran myyty! Tässä paketissä on myös se valkoinen poncho, minkä prinsessa myy jälleen 10.1. aamulle :D Tämän paketin siis voittaa aamu. Jee! Ihquu! Tässä paketissa on yllättävän paljon samoja vaatteita, mitä rinsessa myi jo 15.12. jdkl:lle
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=123103903
2.1. esimerkki, kuinka mellu, jdkl ja aamu kaikki kolme huutelevat tätä rinsessan pakettia iloisesti:
http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…
10.1. rinsessa myy tämän paketin... tattadaa.... aamulle! (huomaa bambi-paita ja hieno valkoinen jo kerran myyty poncho... ja tietenkin aiemmin puhetta herättänyt mysliltä ostettu bamse-asu, joka on juuri tällä hetkellä myös omana kohteenaan myynnissä... XD )
http://www.huuto.net/kohteet/lumikeijun-ihanuuksia-mmgapmarie-aristokat…
Pysyitkö kärryillä? :D Ai et vai... Ei se mitään, en meinannut minäkään pysyä! XD
mutta valistapas tyhmää kuinka on "oikein", että toiset huutaa pakettia ja toiset vain paria vaatetta? Tietenkin jos parista vaatteesta maksetaan sama hinta kuin paketistakin, mutta kuinka on reilua, että huudan kilpaa vaatepaketista esim 150 euroa ja toinen huutaa saman 150 euroa parista vaatteesta. Toinen voittaa ja sen sijaan, että maksaisi tuon 150 euroa maksaakin esimerkiksi 50 euroa ja saa siitä ne pari vaatetta. Kukin tekee kauppaa tyylillänsä, mutta mielestäni paketti on paketti ja yksittäisvaatteet ovat yksittäisvaatteita. Sopimuksestahan ne kaikki ovat kuitenkin kiinni ja en ole toistaiseksi kiinnostunut edes velourseteistä, joten loistavaa, että edes joku vaate oikeasti pääsi eteenpäinkin :)
ostamiaan vaatteita enää myöhemmin?? Siis jos huutonetistä oon huutanut vaatteita, niin jäähän ne minunkin lapselleni aikanaa pieneksi ja kyllä ajattelin ne myydä eteenpäin..aina on jotain vaatteita, joita ei tule käytettyä (varsinkin vaatepakettia huutaessa). Kai ostamallaan vaatteelle saa tehä mitä vaan..toki ei nyt mitään nelinkertaista hintaa..
mitäköhän uutta prinsessat tarjoaa meidän päivän piristykseksi tänään?
mutta valistapas tyhmää kuinka on "oikein", että toiset huutaa pakettia ja toiset vain paria vaatetta? Tietenkin jos parista vaatteesta maksetaan sama hinta kuin paketistakin, mutta kuinka on reilua, että huudan kilpaa vaatepaketista esim 150 euroa ja toinen huutaa saman 150 euroa parista vaatteesta. Toinen voittaa ja sen sijaan, että maksaisi tuon 150 euroa maksaakin esimerkiksi 50 euroa ja saa siitä ne pari vaatetta. Kukin tekee kauppaa tyylillänsä, mutta mielestäni paketti on paketti ja yksittäisvaatteet ovat yksittäisvaatteita. Sopimuksestahan ne kaikki ovat kuitenkin kiinni ja en ole toistaiseksi kiinnostunut edes velourseteistä, joten loistavaa, että edes joku vaate oikeasti pääsi eteenpäinkin :)
Kyllähän tässä tulee tieetysti sellainen ongelma, että jos myyjän kanssa sovitaan että korotan hintaa saadakseni yhden ja kaksi tuotetta paketista. Ehkä joku toinenkin haluaisi vain yhden tai kaksi tuotetta, mutta on silti valmis ottamaan koko paketin.
Mielestäni tämä ei ole moraalisesti oikein. Kyllä kaikilla pitäisi olla samat mahdollisuudet.
En ole Prinsessalta koskaan ostanut mitään ja näillä näkymin ei myös sellaisia tuotteita ole. Lisäksi kyseenalaiset kauppatavat pistäisivät tarkoin harkitsemaan.
En ole tähän keskusteluun aikaisemmin osallistunut, mutta haluan kommentoida esille nousseeseen asiaan. Tottakai saa huutamiaan vaatteita kaupitella eteenpäin, mutta totuudenmukainen pitää olla, että ei väitä käytettyjä vaatteita uusiksi.
Jos jotain ärsyttää, että sinulta ostettuja vaatteita myydään eteenpäin, niin suosittelen lopettamaan koko myymisen jos henkisesti on noin vaikea "räteistä" luopua. Saattaahan se ärsyttää, että toinen saa kovemman hinnan kuin sinä, mutta tavallaan oma mokasi kun olet arvioinut vaatteen arvon väärin. Itseäni ei liikauta pätkääkään mitä minulta ostetuille vaatteille jatkossa tapahtuu; minä olen kaupat tehnyt ja rahani saanut, ja näin ollen tyytyväinen.
Aina kaupat sujuneet erinomaisesti.Yllättynyt olen että on lähtenut Prinsessan touhuihin mukaan.
Mutta siis Prinsessahan alkaa häiriköimään s.posteilla kun olet häneltä jotain huutanut ja pyytää huutamaan vaatepakettejansa niin että summa nousee.
En ole tähän keskusteluun aikaisemmin osallistunut, mutta haluan kommentoida esille nousseeseen asiaan. Tottakai saa huutamiaan vaatteita kaupitella eteenpäin, mutta totuudenmukainen pitää olla, että ei väitä käytettyjä vaatteita uusiksi. Jos jotain ärsyttää, että sinulta ostettuja vaatteita myydään eteenpäin, niin suosittelen lopettamaan koko myymisen jos henkisesti on noin vaikea "räteistä" luopua. Saattaahan se ärsyttää, että toinen saa kovemman hinnan kuin sinä, mutta tavallaan oma mokasi kun olet arvioinut vaatteen arvon väärin. Itseäni ei liikauta pätkääkään mitä minulta ostetuille vaatteille jatkossa tapahtuu; minä olen kaupat tehnyt ja rahani saanut, ja näin ollen tyytyväinen.
Eihän muualtakaan ostetuissa tuotteissa ole mainintaa, että ei saa myydä eteenpäin.
Itselleni on käynyt useinkin niin, että kuukautta aikaisemmin tavara ei mene millään kaupaksi, mutta sitten saan siitä enemmän kuin rohkenin toivoa. Joten paljon on kiinni myös ajoituksesta, mitä ihmiset kulloinkin tarvitsevat.
Prinsessahan alkaa häiriköimään s.posteilla kun olet häneltä jotain huutanut ja pyytää huutamaan vaatepakettejansa niin että summa nousee.
niin heti yp:lle viestiä.
en minä voi siihen puuttua jos Prinsessat myy vaatteitani eteenpäin. En ensinnäkään jaksa enkä ehdi kytätä hänen jokaista kohdettaan että onko siellä minulta ostettuja vaatteita ja jos on niin onko nyt kuvaukset kohdallaan. Hän voi mennä vaikka kirpparille niitä myymään enkä tietäisi siitä mitään. Niin ja kaikille tiedoksi joiden mielestä olen Prinsessat henkilön "rikoskumppani" niin olen tehnyt hänen kanssaan vuoden aikana 12 kauppaa ja olen vuoden aikana tehnyt yli 120 kauppaa eli näinkin jatkuvaa epäilyttävä toiminta on. Mitä veloureihin tulee niin se on myyjän asia mitä ja miten myy en minä ole hänen moraalinsa vartija eikä ole minun asiani mennä sanomaan että soo, soo tuhma tyttö...
en minä voi siihen puuttua jos Prinsessat myy vaatteitani eteenpäin. En ensinnäkään jaksa enkä ehdi kytätä hänen jokaista kohdettaan että onko siellä minulta ostettuja vaatteita ja jos on niin onko nyt kuvaukset kohdallaan. Hän voi mennä vaikka kirpparille niitä myymään enkä tietäisi siitä mitään. Niin ja kaikille tiedoksi joiden mielestä olen Prinsessat henkilön "rikoskumppani" niin olen tehnyt hänen kanssaan vuoden aikana 12 kauppaa ja olen vuoden aikana tehnyt yli 120 kauppaa eli näinkin jatkuvaa epäilyttävä toiminta on. Mitä veloureihin tulee niin se on myyjän asia mitä ja miten myy en minä ole hänen moraalinsa vartija eikä ole minun asiani mennä sanomaan että soo, soo tuhma tyttö...
Ei tietenkään, kukapa sitä pistäisi pahaksi jos itse on se voittaja ;) mutta jos jälkikäteen itse saisin tietää, että huutaja jonka kanssa huusin kilpaa kaksin viimeiset 200 euroa (ei tositapaus ja liioiteltu esimerkki) ja satunkin paketin voittamaan oli oikeasti ostamassa paketista yhtä t-paitaa, ottaisi päähän ja lujasti. Yleensä toki tätä ei kerrota ja mistäpä se oikeasti tulisi ilmi vasta kuin siinä vaiheessa kun paketti lähtee uudestaan myyntiin (miinus se t-paita). Silloin voi olla vain hyvillään ettei lähtenyt huutokilpaan mukaan ;) Kukin tosin myy kuinka haluaa ja ostaa samoin. Tätäkin varmasti toki tapahtuu useammin ja siinä mielessä olet ikävässä asemassa, että satuit olemaan se kauppakumppani, koska prinsessan huutishistoriaa pengotaan läpi yksityiskohtaisesti. Mutta mielenkiintoiselta se näyttää kun toinen huutaa paria vaatetta paketista ja toinen myy toisen käytettyjä uutena... homma pelaa ikäänkuin molempiin suuntiin. Ja ymmärrän, että kyse on yksittäistapauksesta omalla kohdallasi, mutta kun salaliittoteoriaa kehitellään se näyttää herkulliselta. Kaikkea kivaa kuitenkin mellulle ja prinsessalle, vielä kun saataisiin aamu mukaan keskusteluun :D
tuskin täällä kukaan on sanonut, ettei tuotteita saa kaupata eteenpäin? Kyse on ollut lähinnä siitä, että samat vaatteet pyörivät kuukaudesta toiseen ja samat ihmiset huutavat ja voittavat paketteja. Samalla vaatteiden kuntoluokitus menee hyvästä aivan uusi lapus kines tuotteiksi, jotka on tilattu gymboree.fi:stä ja maksettu 110 euroa postareineen. Yleensä sitä voisi mainita edes, että käytetty tuote, alkuperä kyseenalainen.
Tässähän tämä kaikki ikäänkuin tulikin selväksi:."..homma pelaa ikäänkuin molempiin suuntiin. Ja ymmärrän, että kyse on yksittäistapauksesta omalla kohdallasi, mutta kun salaliittoteoriaa kehitellään se näyttää herkulliselta. Kaikkea kivaa kuitenkin mellulle ja prinsessalle, vielä kun saataisiin aamu mukaan keskusteluun :D"
En ymmärrä mistä ihmeen suunnista sinä puhut ja mistä pelaamisesta...mitä ihmettä minä siitä hyötyisin että joku myy vaatteitani eteenpäin? Ai niin mut hei me laitetaan trinsessan kanssa saadut voitot puoliksi tai mulle tulee provikkaaa...repikääpä siitä otsikoita lisää:)
Kyllä minulla tässä onkin ollut voittaja olo kun sain ne kaksi velouripukua jonkun "rassukan" nenän edestä huudettua...ihmekkös kun on niin mukavalta siitä asti tuntunut, mutta kas minähän olinkin voittaja:)
Miten ihmeessä tämä asia jaksaa teitä näin ärsyttää? Jos joku myy kalliilla paskakampetta ja joku toinen ostaa? Jos kerran tiedätte, etteivät ole sen arvoisia, niin eihän niitä tarvitse huutaa. Ja jos tekee "bisnestä", niin mitä sitten? Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Jos nyt oikeasti on jotain näyttöä rikollisesta toiminnasta, niin sitten voi ottaa yhteyttä ylläpitoon tms. Taitaa olla vaan niin, että moni on innoissaan haukkumassa, kun pääsee joukolla haukkumaan ja hyökkäämään yhtä vastaan. Ihmeellistä toimintaa täällä.