Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..

Vierailija
01.01.2010 |

http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…

Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!

Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.

Kommentit (655)

Vierailija
381/655 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostajien on sitäpaitsi pelkän kuvan välityksellä todella vaikea arvioida onko tuote aito tai uudenveroinen kuten trinsessa väittää. Eihän piraattituotteitakaan sovi aidoksi kutsua ja siirtää vastuuta ostajille.. Ja ihan hyvä on trinsessan kohteiden huutajien huomioida myös nämä trinsessan omat "hinnan korottelijat" ihan reilua peliä ei sekään mielestäni ole..

Vierailija
382/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

***O ho nyt vasta huomasin hinta on hepreaa noissa Next pöksyissä kuten arvata sen saattaa...,käynyt näköjään huisin hauska kirjotusvirhe...sorry***

Ei ole my little ponyja nähnytkään. Hinta 99e, hmm.

Niin onhan sen PAKKO OLLA My little pony :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAKKI ON OSTETTU EN MUISTA TARKKAAN,VAIN JUHLAKÄYTÖSSÄ NOIN KOLME KÄYTTÖKERTAA( VIIMEISÄ HETKIÄ) KUN ONE CLUB MYI RAISOSTA URHEILULIIKKEESTÄ HINTA SILLOIN MK AIKAAN 1800MK,JA TARKKA KOKO HAITARI KÄYTTÖÖN ON l-xL MENEE SIIS MONEEN NAISEN VARTALOON

Ei tosta saa mitään selvää:DD

Vierailija
384/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hepreaa..

Vierailija
385/655 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitous kuitenkin vaikuttaa hintaan, jonka ihmiset ovat valmiita maksamaan. Tai no, eihän niitä kukaan kuitenkaan saa kun rinsessan omat huutajat "ostavat" ne aina.

Sitä paitsi, miksi luet tätä ketjua jos nbiin kyllästyttää? Seuraavaksi älä avaa ketjua. Niin mä teen aina kun joku aihe ei kiinnosta; jätän ketjun avaamatta. Onko se todellakin niin vaikeaa olla tekemättä sitä?

Tämä aihe alkaa jo kyllästyttää.Olkoon aitoja tai ei, niin saahan ostajat itse rauhassa valita ja päättää.

Vierailija
386/655 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta poistettu noin paljon viestejä?? Mulla näkyy että viestejä olisi yli 300, mutta niitä näkyy vain jotain 170. Onko rinsessa noin pelästynyt? Toivottavasti huutiksen ylläpito ehti lukemaan viestit ennen poistamista! :)

Vierailija
387/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin venäläiseksi tai virolaiseksi

Suomalaisetko muka ei huijaa? Kaikki huijarit huutinetissä onkin ulkomaalaisia vai?

Prinsessat73 on suomalainen! Oletko yllättynyt?

Vierailija
388/655 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/352, ja kun avaa uudelleen, niitä onkin 352/352.

tästä ketjusta poistettu noin paljon viestejä?? Mulla näkyy että viestejä olisi yli 300, mutta niitä näkyy vain jotain 170. Onko rinsessa noin pelästynyt? Toivottavasti huutiksen ylläpito ehti lukemaan viestit ennen poistamista! :)

Vierailija
389/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten todettua, prinsessat on suomalainen.

Suomalaisetko muka ei huijaa? Kaikki huijarit huutinetissä onkin ulkomaalaisia vai?

Vierailija
390/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko prinsessat73:n? Toki kaikki kansalaisuudet huijaa. Itse olen kuitenkin kirppiksellä myydessäni huomannut, että venäläiset ja virolaiset on ensimmäisenä aamulla mun myymien tavaroiden kimpussa. Sama se mulla kuka ne ostaa, mutta trokareita mahtuu joukkoon.

Itseasiassa olen melkoisen vakuuttunut prinsessat73 EI ole suomalainen :D

Luepa tämä:

Kirjoittaja mi73 (385) Tämän tunnuksen käyttöoikeudet on poistettu Kirjoitettu: 11.04.2009 10:25:55

Osa paketista myyty...halooo, ei todellakaan noin kun laitoit viestiisi.... koulutat ? no huh huh...miten vain vedätys? Ymmärrän kyllä tämän hieman toisin,mut ei haittaa asia selviää kyllä pian...arvasin et tähän löytyy myös jotain mutinaa kuten kaikkeen muuhuhnkin...onneksi me ihmiset ollaan erilaisia ja luetun ymmärtäminen yleensä vahinko kyllä muuntuu todella helposti _suomalaisilla_,kysy tarkasti ja saat vastauksen tarkasti kiitos...

Vierailija
391/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huudoista tai hv:n ylittymisestä vaikka ei oo yhtään huutoa:))

Vierailija
392/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ostaa 98/104cm kokoja ja silti ilmoittanut myyntikohteissaan että 98/104cm ovat pieniä tai nafteja tytölleen eli ei hän käyttöön tuota kokoa osta.Pienempi tyttönsä käyttää pienempää kokoa vielä.Multakin huudellut vaatteita ja kohta on KAIKKI olleet vaatepaketeissa myynnissä.

Vierailija
393/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessalla vanha tunnus että ei suostunut mulle pakettia myymään,vaikka ei olut hintavarausta.Tyhmä olin etten laittanut negaa.Enkä palautetta ollenkaan.

Vierailija
394/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisetko muka ei huijaa? Kaikki huijarit huutinetissä onkin ulkomaalaisia vai? Prinsessat73 on suomalainen! Oletko yllättynyt?

Tunnetko prinsessat73:n? Toki kaikki kansalaisuudet huijaa. Itse olen kuitenkin kirppiksellä myydessäni huomannut, että venäläiset ja virolaiset on ensimmäisenä aamulla mun myymien tavaroiden kimpussa. Sama se mulla kuka ne ostaa, mutta trokareita mahtuu joukkoon. Itseasiassa olen melkoisen vakuuttunut prinsessat73 EI ole suomalainen :D Luepa tämä: Kirjoittaja mi73 (385) Tämän tunnuksen käyttöoikeudet on poistettu Kirjoitettu: 11.04.2009 10:25:55 Osa paketista myyty...halooo, ei todellakaan noin kun laitoit viestiisi.... koulutat ? no huh huh...miten vain vedätys? Ymmärrän kyllä tämän hieman toisin,mut ei haittaa asia selviää kyllä pian...arvasin et tähän löytyy myös jotain mutinaa kuten kaikkeen muuhuhnkin...onneksi me ihmiset ollaan erilaisia ja luetun ymmärtäminen yleensä vahinko kyllä muuntuu todella helposti _suomalaisilla_,kysy tarkasti ja saat vastauksen tarkasti kiitos...

Vierailija
395/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen sivutunnus on tenneliini, sellainen löytyy myös suomi24:sta, onko kellään tunnuksia sinne?

alkaako prinsessan etunimi t-kirjaimella muuten?

http://alias.suomi24.fi/profile.do?alias=tenneliini&&escapedQuery=%2Fse…

Vierailija
396/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
397/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän prinsessan etu-ja sukunimet.Suomalainen on!

Hei jos tiedät hänen nimensä, niin ilmoita poliisille hänen toiminnastaan. Jos kerran huutiksen ylläpitoa ei kiinnosta, niin poliisia varmasti kiinnostaa tuollainen huijari-trokari. Verottajaakin saattaisi kiinnostaa, businestähän tuo hänelle on!

Vierailija
398/655 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaatteiden arvo laskee, kun niitä käyttää. Eikä millään voi tuon ponchon sisältävän paketinkaan arvoksi tulla 300e, ei vaikka miten ynnäilisi, ei varmaan vaikka olisi kaikki uuttakin. Käytettyä kuitenkin joukossa niin paljon. Ihan hirveällä ylihinnalla pitäis kaikki saada eteenpäin!

Miksihän Prinsessan omat tytöt eivät ole kelpuuttaneet tuota ihqu-ponchoa...

Vierailija
399/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
400/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onkin niin, että Aamu ja Prinsessat tekevät samanlaisia kirjoitusvirheitä ja ovat samaan aikaan netissä? :D

http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=117260688