Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..

Vierailija
01.01.2010 |

http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…

Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!

Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.

Kommentit (655)

Vierailija
401/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo myyjä on hermostunut kyselyihin.

Laitto kohteeseen: http://www.huuto.net/kohteet/ihanaaaa-gymbmarie-hkitty-gap-bambi-huuda-…

Ihme tyyppi,oli miten oli.

Vierailija
402/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tekeekö valtavaa bisnestä..jos aamukaan ei noita oikeesti lunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vaan lopettako:)

Vierailija
404/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi olla Trinsessa, haluaisitko sinä`?

Vierailija
405/655 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstin 256, enkä todellakaan olen prinsessa, pahoittelen tekstissä olevia pilkku virheitä, äidinkieli kun ei kuulu vahvuuksiini mutta lukihäiriötä ei kyllä ole todettu.

halusin vain tuoda oman kokemukseni esiin.

Vierailija
407/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksessa ei ole sellaista tunnusta.

Vierailija
408/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenneliini

Viime kesänä on ollut, ilmeisesti poistettu.

Vierailija
409/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinsessa laittais sen ihqun yli 100e maksaneen ponchon myyntiin nyt erikseen, niin kehtaisko sitä edes huutaa??Nyt kun av mammat kyttää.

Vierailija
410/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenneliini

Mutta minä en sitä löydä vain sellaisen mikä ei ole käytössä. Noin sulkumerkit jossa on (0)niin ovat käytössä ja nämä ei ole käytössä ( )

Vierailija
411/655 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota Mansikka Marja pyyhettä:DD. Siis miten se voi sanoo et toi on Mansikka Marja

Vierailija
412/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenneliini

Mutta minä en sitä löydä vain sellaisen mikä ei ole käytössä. Noin sulkumerkit jossa on (0)niin ovat käytössä ja nämä ei ole käytössä ( )

Vierailija
413/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, on se sittenkin käytössä

tenneliini

Vierailija
414/655 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat menneet ihan hyvällä hinnalla mutta onko liiaksi kiintynyt vaatteisiinsa kun näyttää ettei raaskisi niistä luopua.

Vierailija
415/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä ole mitään tapahtumia ei huutoja avoimissa eikä suljetuissa.Myyjänä en katsonut olisiko ollut mitään.

Vierailija
416/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenneliini ei tenniliini

Oho, typo. Hitsit tää on hyvää viihdettä tää prinsessan tarina! :D

Eikö joku vois narauttaa sen verottajalle tai kytille, jos kerran nimi on tiedossa?

Vierailija
417/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain poliisia kiinnostaa joku akka joka huutelee paketteja huutonetissä itseltään lukuisilla eri nimimerkeillä...

Sen sijaan ihmettelen miten myöskään huutonetin ylläpitoa ei kiinnosta.

Vierailija
418/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, typo. Hitsit tää on hyvää viihdettä tää prinsessan tarina! :D

Olen seurailut rinsessaa reilun vuoden ajan yksikseni ja nauranut välillä,nyt tää on kivempaa kun muitakin samaa iloa jakamassa.

Vierailija
419/655 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurailut rinsessaa reilun vuoden ajan yksikseni ja nauranut välillä,nyt tää on kivempaa kun muitakin samaa iloa jakamassa.

Samaan tulokseen olen tullut itsekin ;) Se on se yhteisöön kuulumisen tunne ;) (alkaa olla rinsessasta tullut sen verran vaikutettaita, että piti googlettaa sanonnan oikeellisuus ;))

Itsestäni on mielenkiintoista edelleen kuinka porukka täälläkin tavallaan jakautuu... vaikka yhdestä pohditaan ja huhkitaan ja keskustellaan, on näitä, jotka haluaisivat lahjoittaa rinsessan pyövelille valtakunnassaan ja sitten on näitä meitä toisia, jotka saavat tästä vain hulvatonta hupia ja viihdettä. Rinsessaa ei edelleen sieltä huutiksesta pois. Minä tarvitsen rinsessaa, jotta oma elämäni näyttää valoisammalta ;)

Eivätköhän suurinosa huutislaisistakin omaa jonkinlaiset aivot ja aika moni on pistänyt rinsessan toimet merkille... sitäpaitsi vahinkoa ei pääse edes tapahtumaan, kun aamu aurinkoinen korjaa kuitenkin lopulta sen potin. Rinsessalla riittää puuhaa pistää rättejä nettiin ja aamu saa harjoitella napin painallusta ja me muut, no me saamme nauttia farssista ;) Ottakaa iisisti...

Ja rinsessalla tosiaan on ihan suomalainen nimi ja kuvistakin päätellen suhteellisen suomalainen koti... joka tietenkin nostaa rinsessan omaa viihdearvoa ;) Pakko kuitenkin nostaa hattua. Yritystä löytyy moneen asiaan ja taustaltakin on pakko löytyä jonkinlainen lukihäiriö... symppis edelleen kaikesta huolimatta :)

Vierailija
420/655 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän tunnuksella silloin alkuun toiminut?

Mi73 on aloittanut satunnaisen toiminnan joulukuussa 2006.Palautteita saanut 16 kappaletta 2007 vuoden loppuun ja taas jatkanut huutamista huhtikuulla 08.

2008 kesällä alkoi tämä ihme touhuilu,muistan kun minulta huuteli käytettyä vaatetta ja heti laittoi uutena eteenpäin.Tehtaili uuden tunnuksen ja olivat molemmat yhtäaikaa käytössäkin.Prinsessat tunnus ollut nyt käytössä vajaan vuoden.

Kaupoja kyllä tällä rinsessalla on jo takana olevinaan se tuhat.