Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..
http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…
Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!
Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.
Kommentit (655)
Itse en näe prinsessat toiminnassa mitään outoa.
Noi lisäilyt ja kasvavat paketit on ihan yleisiä huutonetissä!
Kyseessä on myyjä, jolta tietty henkilö huutaa aina sadoilla euroilla lastenvatteita, jotka tulisivat halvemmaksi kaupasta ostettuna.
Joku tässä taisi mainitakin, että kyseinen ostaja ostaa muiltakin sadoilla euroilla päivittäin lastenvaatteita, joten tiedä sitten... samapa tuo minulle :)
Itse en näe prinsessat toiminnassa mitään outoa.
Noi lisäilyt ja kasvavat paketit on ihan yleisiä huutonetissä!
taannoin "ilman hintavarausta, olen kyllästynyt niihin", jolloin huutajan olisi todellakin kuulunut saada ne rytkyt itselleen. Mutta ei, samat "aito Sanrio-tuote Hello Kittyt" on varmaan edelleen myynnissä. HUIJARI!
Kyllä vain, myynnissä ovat:
http://www.huuto.net/kohteet/kaunis-ja-kuin-uusi-vaatepkt-myynnissa-lis…
h&m myy nyt, on myyty jo pari vuotta sittenkin, just huomasin että yhtä hellokitty velourpukua myytiin henkkamaukalla jonka olin ostanut omalle lapselle pari vuotta sitten. eli pitävät varastossa tuotteita ja taas myyvät parin vuoden päästä. tai sitten niitä tehdään samanlaisia joka vuosi lisää.
Tässä ei mun mielestä ole ollenkaan kyse kateudesta, vaan siitä, että ko. myyjä pyörittää omaa Huuto.netin sääntöjen vastaista bisnestään, jota ei saada poikki sitten millään.
tuo sama vaaleanpunainen velourinen hello kitty puku jota myytiin henkkamaukalla jo kaksi vuotta sitten.
tällä "prinsessoilla" on "aamun" kanssa sopimus että aamu korottelee hänen kohteitaan ja koittavat näin saada mahdollisimman hyvää hintaa niille.
Kyse ei siis ole tuplatunnuksista, koska siitä jäisi helpommin kiinni. Prinsessojen suljetuista kohteista voi vaikka huvikseen laskea esimerkiksi kuinka monta saman väristä ja samaa kokoa olevaa ticketin pukua aamu on häneltä huutanut. On tietenkin kätevää jos itse on hamstrannut 4 pinkkiä ticketin pukua koossa 86 ja joku muukin on yhtä hamsteri ja tarvitsee ehdottomasti neljä täysin samanlaista pukua hinnalla millä hyvänsä =)
En vaan käsitä, miten pelleily saa jatkua ja jatkua...
Aamu korottaa hänen kohteita sovitusti.Monta kertaa välillä myy samoja rytkyjä.Muuttelee vaan vähän pakettien koostumusta.Huutelee huutiksesta tytön vaatteita ja samnatien moni jo myynnissä noissa paketeissa.Multakin huudellut ja lähes heti paketissa myynnissä eli ei käyttöön osta vaan yrittää kaiketi koota noita pakettejaan.Myyjästä on ilmoitettu ylläpitoon mutta ilmeisesti myyjä osaa puhua ittensä aina jatkamaan myyntiä kun sämpylää ei saa.
Osa vaatteista oli likaisia,vaikka piti olla uudenveroisia.Toiselta myyjältä oli saanut huonoa palautetta kun uudet vaatteet olivat tahraisia eli eivät olleetkaan uusia.Vahtoi tunnuksen pian huonojen palautteiden jälkeen.Myy ihan jatkuvasti vaatepaketteja.Ei kenelläkään voi olla varastoja täynnä vaatteita.Myy sellaisiakin vaatepaketteja kun koot ovat vielä isoja esikoiselleen,vaikka väittää niiden jo käyneen pieniksi mutta tiedän hänen tyttöjen iät.
Ystäväni kertoi ilmoittaneensa poliisille.
Tämä on yksi mahdollisuus.
Ainakin antamistaan palautteista päätellen jotka sanasta sanaan samat kuin prinsessoilla kirjoitusvirheineen.
"***Kohteeseen myös jossain vaiheessa tuleva häikäisevä upea hienostelutakki Amerikasta suoraan Burberry/Blueberi laatu 4V käyttökoossa,siitä kuva kun huudot kunnolla lähteneet käyntiin,se lisäys kiitoksena niistä.***"
Vähän ajan päästä on pakettiin lisätty vaaleanpunainen fleecetakki ja kuvaus:
"Kauniinpaa saa etsiä,kuvat eivät anna oikeutta tälle kuin uudelle blueberi boulevard hienostelutakille,joka on laadultaan ja näyttävyydeltään kuin burberry vaatteet,kokomerkintä 4years"
Siis MITEN Burberry liittyy tuohon takkiin? Takissa ei ole minusta mitään burberrymaista, ihan perus fleecetakki vain, toki ihan nätti.
http://www.huuto.net/kohteet/talvinen-ihanuuspkt-reimatechkittylb-ym--9…
ymmärtääkseen, että tää on huijausta. Jotkut tyhmät tosin astuvat paskaan ja maksavat ihan pirusti parista rätistä, koska todellisuuden taju on mennyt virtuaalishoppailun lumoissa. Siinä eräät sopivan sauman löytäjät rikastuu.. mut hei äly hoi!!!
antoi sitten kostoksi neutrin.
Olen tullut siihen tulokseen, että tältä prinsessalta EI kannata ostaa mitään.
Itse ostaa käytettyä kalliilla ja sitten yrittää myydä uudenveroisena ja vielä kalliimmalla eteenpäin.
Multakin osti paketin tosi paljon käytettyä vaatetta eikä aikaakaan kun oli myytävänä uudenveroisena,jota ne ei todellakaan ollut.
Tosin tämä tapahtui kauan sitten, silloin nimimerkillä mi73.
Onkohan oikeesti saanut yhtään vaatepakettia myytyä "oikeille" huutajille, kun tuntuu aina samat vaatteet olevan kaupan?
tosin en omista tunnuksiakaan.
pääsen helpommalla mennä kauppaan ja ostaa uutta.ainakin tiedän mitä ostan.ei tarvitse miettiä mitä näissä paketeissa on kun ne tulee.kauheita summia jotku huutaa.
halvemmalla pääsen kaupasta.nytkin kävin ostaa reimatecin haalarit 50e kpl ja katoin huutonetissä joku myy vuoden käytettyä 75€.
ja vielä postarit päälle.
kauheet on hinnat tänäpäivänä.
lama taitaa tosissaan olla.