En saa mielihyvää alkoholista
Jos juon alkoholia minua alkaa huimata ja koordinaatio heikkenee dramaattisesti. Aina.
Mitään iloistan ousuhumalaa tai hilpeää oloa en ole koskaan kokenut. Niinpä en juurikaan viitsi mitään juoda. Viina maistuu pahalle eikä siitä tule mitään mielihyvää.
Onko muita kaltaisiani vai olenko joku aineenvaihdunnallinen friikki?
Kommentit (12)
ei-huomionhakuiseen epäjuomiseesi?
Ihan uteliasuudesta, mitä on tämä "viina" mitä olet juonut? Monethan eivät juo 32-40 volttista viinaa raakana, vaan ovat kokeilleet mm. juoman laimentamista erilaisin ja eri makuisin lantringein. Myös esim. erilaisia viinejä, oluita tai siidereitä on saatettu maistella. Baareissakin on joskus jopa ihan koulutettuja ns. baarimikkoja, jotka pystyvät loihtimaan satoja erilaisia drinkkejä.
keitä sitten vaikka teetä. Niin muutkin tekee. Et sä ole mitenkään epätavallinen, muut ei vaan pidä melua siitä.
mutta siitähän täällä juuri melua pidetäänkin! ollaan olevinaan niiiin paljon parempia äitejä, kun ei edes haisteta alkoholia...
En ole alkoholinvastustaja, enkä ylpeile sillä etten juo.
En vain saa nousuhumalaa. Olisi ollut kiva tietää kokevatko muut vastaavaa, mutta ilmeisesti eivät koe.
Ihan käsittämätön hyökkäys teiltä, joille alkoholi tuo mielihyvän tunteen. Ottaen huomioon etten MITENKÄÄN moralisoinut teidän enkä kenenkään muunkaan juomista. Luultavimmin joisin itsekin jos tulisi siihen iloiseen hiprakkaan mikä muille ihmisille alkoholista näyttää tulevan.
Onko vuosi alkanut vähän väärällä jalalla vai krapulako tekee noin kiukkuiseksi?
koska alkoholi on PAHAN makuista. Joo maistanut olen jo lapsena ja sekin pakottamalla. Känniin en ole koskaan tuntenut tarvetta juoda. Tämä siis koskee kaikkia juomia missä on alkoholia enkä myöskään pidä esim jälkiruuista, jossa on alkoholia. Miljoona kertaa kertaa mielummin juon vaikka vettä kuin viinaa.
monille tuntuu olevan ongelma että en juo. Mua ei häiritse muiden juonti enkä siihen puutu. En koe olevani sen parempi äiti tai ihminen vaikka en juokaan. Hauskaa osaan pitää ilman viinaakin.
Minulla arviolta 1/10 juomakerroista johti iloiseen nousuun ja hauskaan iltaan. 9/10 päätyi masennukseen, väsymykseen ja vitutukseen. Todennäköisyys hauskaan iltaan oli sen verran pieni, että viime aikoina en ole juonut lainkaan.
eivät saa nautintoa alkoholista (ilm. siis minkäänlaisesta), mutta koska alkoholin aikaansaama mielihyvän tunne riippuu henkilöstä ja on geeneihin perustuvaa, niin ilm. ja ehkä sinun aivosi vain eivät reagoi alkoholiin kovin hyvin. Monien alkoholistien aivojen on todettu saavan enemmän mielihyvää alkoholista kuin normi-ihmisten. Tai se on joku tietty osa aivoista joka siihen reagoi. En jaksa googlata, mutta ko. hakukoneella saattaisi löytyä kohtalotovereita, jos oikeasti kiinnostaa.
Mä en tykkää siitä olosta, kun koordinaatio heikkenee, alan nähdä kahtena enkä tunne olevani oma itseni. Joskus voin yhden siiderin juoda, mutta en enempää. sekin nousee päähän.
minustakin alkoholi maistuu pahalta, mutta ette kai te yritä juoda raakaa kossua? Juokaa joskus vaikka sellaista petollista boolia, mikä maistuu lähinnä mehulta. Jos juotte tarpeeksi, menette taatusti sellaiseen nousuhumalaan, mikä tuntuu kivalta. Jos lopetatte yhden tai kahden siiderin jälkeen, niin eihän siinä vaiheessa vielä mitään tapahdu.
I annos on maksimi vaikutuksessaan 45 min kuluttua, eli jos ja kun juot/ kokeilet, odota se 45 min ja katso miltä tuntuu. Juo maksimissaan 3 annosta parin tunnin aikana, ja muista että ensin on hyvä syödä ateria.Mitä sokeripitoisempi juoma, sitä suurempi mahdollisuus huonoon oloon. Eli blandaa aina sokerittomiin juomiin.
ap