Sari Turusta, sh, jätä mieheni rauhaan
Sori vaan, jos vielä soittelet niin soitan itse miehellesi ja sinä ja 3 lastasi olette pian taivasalla. Tärkeetä pettämistä en voi muuten sanoa. Viskasin ne delfiinisi roskiin. Voit yrittää, mutta mun mies haluaa olla mun kanssa.
Kommentit (34)
Jos tätä haluut niin sulle itellrs käy huonosti!!!
Ja keskity siihen. K on minun ja sä olit vaan säälittävää panoseuraa, mä olen vaimo jonka kanssa se haluaa olla, lasten äiti ja me pannaan viikonlopussa enemmän kuin te kännissä joskus!
pari ystävyksen "kehittelemä" provoketju
haukotus
kanssa se haluaa olla. Vai haluaako olla kummankaan kanssa.
Jos tätä haluut niin sulle itellrs käy huonosti!!!
Ja jos tulet tänään niin karaoken välissä itkettää muutakin kuin mun miestä!
Jos tääll rupeet musta juttuja kertomaan. K oli sitä paitsi keskiviikkona mun kanssa.
Keskity nyt sen Jannesi hoitelemiseen ja lastesi kanssa olemiseen, onhan se raskasta kun jätetään ja oot ollut vain PANOPUU.
Tuo ap on oikeasti hullu ja kun tulet karaokeen niinkatsotaa kenen matkaan K lähtee!!!
ja K:kin on säälistä teidän kanssa, oikeasti se rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa, me pannaan tosi usein =)
t. Mari
vakkelaiset pubiruusut viihdyttää itseään la iltana.
Kyllä on astetta väsyneempää juttua.. Huoh..
kun se on mun kanssani täällä Naantalissa hotellissa. Hahaa..
on täällä palstalla?ei kaikki täällä ole.soita suoraan sille.Mutta sinuna en silti ukolle anteeksi antaisi, syy on yhtä lailla hänen.
Ja vaikka oon kännissä vähän niin se on mu lasten isä. Tuo Sari on yks guora ja soitan sen miehelle jos tulee karaokeen roehumaan. Tasan tarkkaan!
Mun mies menee mun kanssa tänään kotiin ja Sari saa mieheltään potkut kun soitan sille mikä sekopää ja guora se on ollut. Siinä on meidän hoitsu sitten suu auki!
aikaa pelehtiä sun miehes kanssa ap kun sen Sarin kakarat on sen ex miehen luona. Omaa oksaasi sahaat sekopää.
Tässä kukaa halua erota. Joka toinen on sopimusjuttu, jos ero tulisi sarilla niin se olisi aika heikoilla. Olkoon laborantti suu soulalla nyt tai saa kohta karaokessa pataan.
mieheni täällä provoilee vaikka pitäisi nukuttaa lasta!
jotain ihan muuta. Sanoi muuten että olen aivan loistava petikumppani ja, että sinä olet lahna